Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.

Discussie: Deadpool 2

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Ik ben in de pauze weggelopen. Waar het eerste deel nog redelijk ging kwa overdreven humor, was het in deel 2 compleet uit balans en doorgeschoten. Gewoon veel te flauw, en totaal niet meer grappig, zelfs storend. Nog 3 andere mensen liepen ook meteen de bioscoop uit naar de auto. Waarschijnlijk ben ik ook te oud voor dit soort films, maar deel 1 vond ik echt prima te pruimen, deze helaas niet.
    Heeft dat echt iets met leeftijd te maken denk je ?
    Ben je al ergens in de 70 dan ?

  2. #27
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heeft dat echt iets met leeftijd te maken denk je ?
    Ben je al ergens in de 70 dan ?

    Dat heeft inderdaad niks met leeftijd te maken. De humor ligt je of het ligt je niet..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #28

    Standaard

    Niks met leeftijd? De doelgroep is zeker niet 40+, dat lijkt me toch wel duidelijk. Dit is duidelijk een film voor tieners en jong volwassenen, neemt niet weg dat je met een 'oudere' leeftijd hier ook van kunt genieten. Ik kon er helaas niet mee lachen, bij deel 1 wel.

  4. #29
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Niks met leeftijd? De doelgroep is zeker niet 40+, dat lijkt me toch wel duidelijk. Dit is duidelijk een film voor tieners en jong volwassenen, neemt niet weg dat je met een 'oudere' leeftijd hier ook van kunt genieten. Ik kon er helaas niet mee lachen, bij deel 1 wel.
    Ik ben dik 40+. En iemand die van deze doelgroep houdt maakt leeftijd echt niks uit. Mijn vrienden lopen tegen de 50 en die vonden het ook geweldig. Is gewoon puur een kwestie van smaak en heeft echt niks met leeftijd te maken.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Dat heeft inderdaad niks met leeftijd te maken. De humor ligt je of het ligt je niet..
    Denk idd dat het meer met het soort humor te maken heeft.

    Ik houd als kind al van comics/Fantasy/Sci-fi/cartoon dus daar gaat zelfs mocht ik 50 worden niets aan veranderen.Ben nu 42.

    Het zou wel raar zijn als iemand zich op 42 jarige leeftijd zich spontaan bezig gaat houden met superhelden en andere nerd achtige dingen.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Waar het eerste deel nog redelijk ging kwa overdreven humor, was het in deel 2 compleet uit balans en doorgeschoten. Gewoon veel te flauw, en totaal niet meer grappig, zelfs storend.
    Ik had me er zo op verheugd en veel origineels van verwacht, maar na een redelijk begin, vond ik er niets meer aan. Elk ongein in het verhaal werd gedempt met nog meer ongein en die bad guy boeide me totaal niet. Die ijzeren man was ff leuk, maar ik vond het zo flauw en treurig worden dat ik de film ook niet afgekeken heb. Tegen de grenzen van de logica aan schuren is leuk, maar de non-stop herrijzenis van onze platgeslagen held als in een cartoon is ff leuk, maar camoufleerde voor mij uiteindelijk een ondoordacht script gericht op effecten en doorgeschoten onzin. Jammer.

  7. #32

    Standaard

    Merci, dat is dus wat ik bedoelde.

  8. #33

    Standaard

    Humor kan wel degelijk een leeftijdsdoelgroep hebben en ook zo gemaakt zijn door de makers. Dat je als volwassen nog om Bert en Ernie kan lachen betekent nog niet dat het niet speciaal is gemaakt voor kinderleeftijden. Dus dat je je voor bepaalde humor te oud voelt kan zeker. En trouwens, het is zijn gevoel dus per definitie niet fout.

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Zo, dat zou onverwacht zijn. Maar ik sta er open voor . Nieuw topic voor openen tmvde?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo, dat zou onverwacht zijn. Maar ik sta er open voor . Nieuw topic voor openen tmvde?
    Het wordt waarschijnlijk een PG-13 edit van Deadpool 2, dus is hier wel op z'n plek.

  12. #37

    Standaard

    Aha, inderdaad, nu ik beter gelezen heb, zouden er misschien zelfs beelden van de eerste film inzitten. Juist de R rating maakt Deadpool wat spannender en anders, dus van mij hoeft het niet.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •