Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.

Discussie: Spectre (Blu-ray)

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Sorry voor de bump maar er komt een 4K-box van de James Bond-films met Craig: https://www.amazon.co.uk/James-Bond-...&s=dvd&sr=1-22
    Wat een waardeloze box is, omdat je weet dat er een 5e (& tevens laatste) film aankomt met Daniel Craig er in. Wacht dan even tot er een box is met alle films, tenminste dat zou ik doen!!!

  2. #27

    Standaard

    Of tot er een box komt met alle James Bonds films in UHD, dus niet alleen die met de heer Craig. Of bedoel je dat ook, Raymond?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Of tot er een box komt met alle James Bonds films in UHD, dus niet alleen die met de heer Craig. Of bedoel je dat ook, Raymond?
    Nee, ik heb het over Daniel Craig alleen. Omdat ze nu al weten dat de aankomende film zijn allerlaatste zal zijn, vind ik deze box erg nutteloos. Als straks de nieuwe film op schijf uitkomt, zal er vast ook wel een box uitkomen waarin de nieuwe is bijgevoegd. Dat bedoel ik dus met nutteloos: Je zou deze kopen met de wetenschap dat er nog 1 aankomt, dat staat niet vind ik persoonlijk. Ik zou wachten tot er een ''Complete'' box uitkomt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •