Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Indiana Jones and the Dial of Destiny (2023)

    Disney heeft net Indiana Jones 5 aangekondigd voor 19 juli 2019, zowel Harrison Ford als Steven Spielberg keren terug.
    Laatst aangepast door tmvde : 02-12-2022 om 08:59

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Zal waarschijnlijk toch weer een poging worden om het stokje over te dragen. Wat mij betreft geen zoon van... enz enz. Maar een soort sidekick die tijdens de film zn sporen verdient om evt de volgende film te 'dragen'. Heb altijd gevonden dat Indy 4 in dat opzicht niet slaagde, maar dat het toch een leuke film was. Het plot was volgens velen vergezocht maar het hele verhaal met de skulls is gewoon archeologie Die dingen zijn gewoon gevonden.
    Ik hoop wel dat het nu ECHT niet zoveel CGI is. En dat het geen zielige vertoning wordt: in The Force Awakens was Ford ook niet meer op zn best als Solo.. Laat hem maar een jongere aansturen (geen tiener, maar iemand met talent die tegen de 30 loopt oid. Misschien een voormalig student van hem die als Indy wil zijn en die tegen het eind van de film misschien wel die eretitel krijgt oid. (ok. Getting carried away here...)

  4. #4

    Standaard

    Pfffff... Waarom blijven studios dit doen? Al die fucking revivals, sequels en bejaarden laten opdraven in oude reeksen... Bring us something NEW....

    Enne Indy eindigde bij The Last Crusade.

    Beetje blijven leven in vergaane glorie
    Laatst aangepast door Chris W : 15-03-2016 om 20:16

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Misschien een voormalig student van hem die als Indy wil zijn en die tegen het eind van de film misschien wel die eretitel krijgt oid. (ok. Getting carried away here...)
    Hell yeah!

  6. #6

    Standaard

    The story I’ve heard is that part of Harrison Ford’s deal to do The Force Awakens was that they’d also do another Indiana Jones movie and this time do it right, with no involvement from Lucas. That Shia LaBeouf wasn’t coming back went without saying: neither Spielberg nor Ford liked him.

    http://daringfireball.net/linked/2016/03/15/indy-5
    klinkt logisch

  7. #7

    Standaard

    Yes eindelijk!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard

    Slechter dan 'aliens' kan het niet worden. Ik zeg Atlantis of Babylon!
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Titel aangepast ivm uitstel naar 10 juli 2020 (VS).

  11. #11

    Standaard

    Nieuwe schrijver ingehuurd, Jonathan Kasdan, zoon van en medeschrijver van Solo.

    http://collider.com/indiana-jones-5-jonathan-kasdan

  12. #12

    Standaard

    Toch handig, zo'n kruiwagen. Zijn CV? In 2000 schreef hij een script voor Freak & Geeks, even later voor Dawsons Creek en in 2007 en 2012 voor twee kleine, onbekende films.

    Zijn pa is een bekende en hoppa: een erg matig script voor Solo (waarna hij zich op Twitter belachelijk maakte met de pansexueel Lando Calrissian) en nu mag hij Indy 5 doen.
    Niet serieus te nemen.

  13. #13

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Gaat Spielberg Indy 5 alleen produceren? James Mangold zou de regie moeten overnemen.

    https://variety.com/2020/film/news/s...rd-1203515698/

  16. #16

    Standaard

    Ik hoop toch zo dat dit niet waar is...

  17. #17

    Standaard

    Laat het duidelijk zijn dat ik Indy 1 t/m 3 tot de beste films allertijden vind horen.

    Echter: na Rogue One, Solo en Rise of Skywalker sta ik hier niet meer van te kijken. Geen idee of KK (een van de) oorza(a)k(en) is, maar het is wel frappant: 6 Lucasfilm producties en bij 4 ervan regieperikelen.

    Geen Lucas, geen Spielberg (althans, niet als regisseur), Ford als 78 jarige. Is het nog wel een goed idee?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Laat het duidelijk zijn dat ik Indy 1 t/m 3 tot de beste films allertijden vind horen.

    Echter: na Rogue One, Solo en Rise of Skywalker sta ik hier niet meer van te kijken. Geen idee of KK (een van de) oorza(a)k(en) is, maar het is wel frappant: 6 Lucasfilm producties en bij 4 ervan regieperikelen.

    Geen Lucas, geen Spielberg (althans, niet als regisseur), Ford als 78 jarige. Is het nog wel een goed idee?
    Dat was het al niet in 2016

    Drie Indy films is meer dan genoeg.

  19. #19

    Standaard

    Ach, ik vind deel 4 best wel aardig. Niet super maar wel onderhoudend. Weet je wat ik grappig vind, ik merk aan mezelf dat ik eerdere delen uit franchises vaak meer kan waarderen als er daarna nog slechtere vervolgen zijn gemaakt. Ik heb dat nu bijv bij Terminator Salvation en Die Hard 4.0. Vergeleken met wat erna is gekomen zijn ze zo slecht nog niet, IMO. Misschien heb ik dat bij Indy na deel 5 ook wel.

  20. #20

    Standaard

    Heb me met 4 ook best goed vermaakt.

  21. #21

    Standaard

    Op IMDB staat George Lucas bij "Characters" (logisch), maar ook bij "Story".
    Zou GL dan toch betrokken zijn?

  22. #22

    Standaard

    Spoiler alert, tijdreizen waardoor er een loop ontstaat tussen alle films.
    Maar nu even serieus, ik vond deel 4 best goed te doen, voor velen van ons zijn de eerste drie delen nostalgie en aan nostalgie zitten is eigenlijk not done.
    Aan de andere kant, tijden veranderen en soms kan dat ook voor een verbetering zorgen. Ik heb er geen voorbeelden van maar kan mij zo voorstellen dat dit deel inderdaad een verloren zoon oid oplevert die weer goed is voor een aantal nieuwe films. Ben dus best benieuwd.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Spoiler alert, tijdreizen waardoor er een loop ontstaat tussen alle films.
    Maar nu even serieus, ik vond deel 4 best goed te doen, voor velen van ons zijn de eerste drie delen nostalgie en aan nostalgie zitten is eigenlijk not done.
    Aan de andere kant, tijden veranderen en soms kan dat ook voor een verbetering zorgen. Ik heb er geen voorbeelden van maar kan mij zo voorstellen dat dit deel inderdaad een verloren zoon oid oplevert die weer goed is voor een aantal nieuwe films. Ben dus best benieuwd.
    Het feit dat je niet direct voorbeelden paraat hebt zegt het eigenlijk al.

    De enigen die ik kan bedenken in de categorie "films die tig jaar na dato een vervolg kregen en op een soortgelijk niveau zaten als de voorganger" zijn Bladerunner en TV series Cobra Kai (het vervolg op Karate Kid) en Dark Crystal: Age of Resistance.

    Indy is gewoon klaar. Neem een voorbeeld aan Back to the Future producer Bob Gale:
    "You know, you don't sell your kids into prostitution. It was the wrong thing to do. We put 'The End' at the end of part three... Plus Michael J. Fox isn't in the shape to do a movie, and nobody wants to see Marty McFly having Parkinson's disease, and nobody wants to see another actor playing Marty McFly if it's supposed to be a continuation."

  24. #24

    Standaard

    Ik denk dat velen teveel naar films kijken als een "film".
    Voor de mensen die films maken is het gewoon werk. Daarnaast heb je er ook nog die het beschouwen als hobby.

    Je denkt toch niet dat Harrison Ford (inmiddels 77jaar en steenrijk) gaat meedoen aan Indy 5 omdat hij het geld nodig heeft of zich thuis zit te vervelen?
    Hij doet dat puur omdat hij het leuk vindt om dergelijke film te maken en het zal hem worst zijn of jij dat goed vindt of niet.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Ik denk dat velen teveel naar films kijken als een "film".
    Voor de mensen die films maken is het gewoon werk. Daarnaast heb je er ook nog die het beschouwen als hobby.

    Je denkt toch niet dat Harrison Ford (inmiddels 77jaar en steenrijk) gaat meedoen aan Indy 5 omdat hij het geld nodig heeft of zich thuis zit te vervelen?
    Hij doet dat puur omdat hij het leuk vindt om dergelijke film te maken en het zal hem worst zijn of jij dat goed vindt of niet.
    Benieuwd of de makers van Cats en Solo ook zo dachten.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •