Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 72 van 72 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat kan ook van die 2 gezegd worden aangezien RT momenteel op 43% staat.

    Ook Empire schrijft -net als slashfilm- dit:


    We zijn nu dus op het punt beland dat ze ook al oude rollen moeten gaan recasten omdat de nationaliteit niet klopt of dat het betreffende personage gewoonweg niet mag terugkeren.

    Wel raar dat het dan weer geen probleem is dat een deen (Mikkelsen) een duitser (Voller) speelt. Of onze eigen Olivier Richters, die als nederlander zijnde een vermoedelijk duitse nazi speelt.
    Ik hoop dat deze nonsense snel overwaait.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #52

    Standaard

    48% met 23 reviews om 53% met 197 reviews is niet echt te vergelijken hè. Maar ach, als je iets negatiefs wilt vinden dan is er altijd wel iets te verdraaien dat voldoet aan je eigen mening…

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik hoop dat deze nonsense snel overwaait.
    Niet te druk om maken. Zoveel van dit soort rollen zijn er simpelweg niet meer (films & acteurs te oud of er worden geen vervolgen op gemaakt) en vwb de nieuwe films maak je zelf uit of je ze bekijkt. Ik vind het eerlijk gezegd vwb deze film een beetje spijkers op laag water zoeken. Wees blij dat ze de rol van Sallah niet hebben gerecast denk ik dan.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Niet te druk om maken. Zoveel van dit soort rollen zijn er simpelweg niet meer (films & acteurs te oud of er worden geen vervolgen op gemaakt) en vwb de nieuwe films maak je zelf uit of je ze bekijkt. Ik vind het eerlijk gezegd vwb deze film een beetje spijkers op laag water zoeken. Wees blij dat ze de rol van Sallah niet hebben gerecast denk ik dan.
    +1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat kan ook van die 2 gezegd
    Duh, dat is letterlijk wat ik zeg dat ik cherry-picking doe

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Cherry-picking

    https://www.indiewire.com/criticism/...ew-1234864859/



    Ouch. Dat terwijl vele media shills zo pro Disney zijn. KK overtuigd niet helemaal nu ze zonder Lucas moet doen. Maar dat was al met The Rise of Skywalker al erg duidelijk.

    Het is zelfs de laagste RT score die Mangold tot nu toe behaald heeft.
    Lager dan Girl Interrupted, Kate & Leopold, Knight and Day en The Greatest Showman.
    Ook wel geinig. Fast X heeft een hogere RT score, namelijk 54% van de critics.
    Ik ben benieuwd waarom The Greatest Showman erbij gehaald wordt?

  7. #57

    Standaard

    In het algemeen snap ik niet dat mensen zoveel waarde hechten aan de mening van een reviewer. Ik bedoel, het is letterlijk de mening van 1 persoon. Nu staat de RT score op 50% gebaseerd op 28 reviews. Dat zijn dus de meningen van 28 mensen....als je daar op af moet gaan.

    En dan nog is er altijd het geval van hoe deskundig ze zijn qua filmgeschiedenis, kennis van cinematografie etc. Er staat bijvoorbeeld een (positieve) review tussen van een youtuber die normaal gesproken DC series bekijkt, hoe serieus moet je dat nemen? Ik durf wel te stellen dat ik meer films gezien en meer over films heb gelezen dan de helft van die reviewers daar. Dan is mijn mening zeker niet belangrijker, want nogmaals: het is allemaal smaak. Maar het is ook een stukje ervaring want dan zie je bijvoorbeeld eerder referenties naar eerdere films of herken je bepaalde nostalgische linkjes die kunnen meespelen in je waardering van een film.

    Eigenlijk wil ik zeggen: de reviews van de critics op RT heb je helemaal niets aan. Kijk de trailer als je wilt, als die bevalt, ga naar de film en vorm je eigen mening.

  8. #58

    Standaard

    Je loopt een hoop mooie films mis als je je alleen hecht aan de kritieken van 'professionele' filmrecensenten.

    Uiteindelijk blijft het een kwestie van smaak.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker;[URL="tel:2102594"
    2102594[/URL]]Je loopt een hoop mooie films mis als je je alleen hecht aan de kritieken van 'professionele' filmrecensenten.

    Uiteindelijk blijft het een kwestie van smaak.
    +1

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In het algemeen snap ik niet dat mensen zoveel waarde hechten aan de mening van een reviewer. Ik bedoel, het is letterlijk de mening van 1 persoon. Nu staat de RT score op 50% gebaseerd op 28 reviews. Dat zijn dus de meningen van 28 mensen....als je daar op af moet gaan.

    En dan nog is er altijd het geval van hoe deskundig ze zijn qua filmgeschiedenis, kennis van cinematografie etc. Er staat bijvoorbeeld een (positieve) review tussen van een youtuber die normaal gesproken DC series bekijkt, hoe serieus moet je dat nemen? Ik durf wel te stellen dat ik meer films gezien en meer over films heb gelezen dan de helft van die reviewers daar. Dan is mijn mening zeker niet belangrijker, want nogmaals: het is allemaal smaak. Maar het is ook een stukje ervaring want dan zie je bijvoorbeeld eerder referenties naar eerdere films of herken je bepaalde nostalgische linkjes die kunnen meespelen in je waardering van een film.

    Eigenlijk wil ik zeggen: de reviews van de critics op RT heb je helemaal niets aan. Kijk de trailer als je wilt, als die bevalt, ga naar de film en vorm je eigen mening.
    Precies, ik heb ook nooit iets gehad met RT en de hele heisa eromheen. Heb het ook nooit een graadmeter gevonden en check de website eigenlijk nooit. Ik heb in ieder geval zin in deze Indy en zie wel wat het is geworden.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Precies, ik heb ook nooit iets gehad met RT en de hele heisa eromheen. Heb het ook nooit een graadmeter gevonden en check de website eigenlijk nooit. Ik heb in ieder geval zin in deze Indy en zie wel wat het is geworden.
    Bij films boeit mij RT & Metacritic weinig tot niets.Bij games is het net een ander verhaal want daar kan bv de technische staat zwaar bout zijn.

  12. #62

    Standaard

    Ik ga mij van drie kritieken nu eens geen cent aantrekken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ga mij van drie kritieken nu eens geen cent aantrekken...
    Precies en al die blaters, haters en toetsenbord ridders van het internet die de film
    nog niet gezien hebben gaan em ook gewoon bekijken, en wie weet nog goed vinden ook.

  14. #64

    Standaard

    Vandaag in Amsterdam gezien.

    Goede cast.
    De 1e 3 blijven de beste maar beter dan KotCS.
    Een adaptatie van Fate of Atlantis had m.i. wat beters opgeleverd.
    Maarrrr..... heeft Disney vakkundig Indy de nek omgedraaid zoals Solo en Luke? Nee.
    Is PWB echt zo irritant? Nee.

  15. #65

    Standaard

    Afgelopen weken de eerste drie gezien, maar die vallen ook bijna niet te overtreffen. Fate of Atlantis was wel bijzonder geweest, maar welke branche hadden ze dan moeten kiezen, want je kon de game op verschillende paden spelen.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Afgelopen weken de eerste drie gezien, maar die vallen ook bijna niet te overtreffen. Fate of Atlantis was wel bijzonder geweest, maar welke branche hadden ze dan moeten kiezen, want je kon de game op verschillende paden spelen.
    Die van de graphic novel.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die van de graphic novel.
    Ah, wist niet dat ze er een comic adaptatie van gemaakt hadden.

  18. #68

    Standaard

    Heb me net in de IMAX echt prima vermaakt. Niet een klassieker zoals de eerste drie, maar veel beter dan Kingdom of the Crystal Skull.

  19. #69

    Standaard

    Eindelijk gezien en het viel niet tegen.
    Ik heb mij best vermaakt en kwam blij de bios uit. Het voelde echt ouderwets avontuurlijk aan. Waller-Bridges vond ik redelijk irritant, maar dat gevoel werd gaandeweg de film gelukkig minder. Isidore die Teddy speelde vond ik eerlijk gezegd niet de allerbeste acteur maar goed, dat was nog wel te behappen.

    Ford was eindelijk weer eens ouderwets op dreef en was geweldig om te zien. Heerlijk spektakel!

    Ik zal niet meteen de UHD gaan kopen maar over een jaartje wil ik 'm zeker wel weer zien.

    Wel opvallend dat toen ik vrijdag de kaartjes voor maandag ging boeken in de Dolby Cinema zaal, die nog helemaal leeg was.....geen goed teken. En imo onterecht voor deze leuke film.

  20. #70

    Standaard

    Ik ga proberen om 'm nog voor mijn vakantie te zien.
    EDIT het wordt morgenavond, woensdag 12/7
    Laatst aangepast door Werner : 11-07-2023 om 19:07
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #71

    Standaard

    Was een prima film en goed eens weer een historische avonturen film te zien. Waller-Bridges en haar handlanger hadden ze anders kunnen casten en schrijven.

  22. #72

    Standaard

    Ze hadden er 45 minuten uit kunnen knippen en dan had het een betere film geworden. Geen goede film maar wel een betere film.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •