Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 80 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Independence Day - 20th Anniversary Edition

    20th Century Fox heeft in Amerika een 20th Anniversary Edition aangekondigd van Independence Day. Deze uitgave verschijnt in twee versies (standaarduitgave en gift set) en zal beide versies van de film bevatten.

    Twentieth Century Fox Home Entertainment has officially announced its upcoming Independence Day. The release will be available for purchase on May 3.

    Synopsis: Experience the original OSCAR-Winning sci-fi epic that launched a new era in blockbuster filmmaking. Director Roland Emmerich, producer Dean Devlin and an all-star cast including Will Smith, Jeff Goldblum and Bill Pullman join forces to deliver the ultimate encounter between powerful aliens and the human race. When massive spaceships appear in Earth's skies and blast destructive beams of fire down on cities all over the planet, a determined band of survivors must unite for one last strike against the invaders before it's the end of mankind.

    CONTENT AND SPECIAL FEATURES:

    Attacker Edition Gift Set Blu-ray



    - Newly Restored Extended and Original Theatrical Cuts
    - All-new 30-Minute Documentary – Independence Day: A Legacy Surging Forward
    - Limited Edition Alien Ship Replica
    - Collectible Booklet
    - Includes Two Blu-rayTM discs and Digital HD

    Blu-ray



    - Newly Restored Extended and Original Theatrical Cuts
    - All-new 30-Minute Documentary – Independence Day: A Legacy Surging Forward
    - Includes Two Blu-rayTM discs and Digital HD
    Bron: www.blu-ray.com.

  2. #2

    Standaard

    • Street Date: May 3, 2016
    • Prebook Date: March 30, 2016
    • Screen Format: 16:9 (2.39:1)
    • Audio: English 5.1 DTS-HD-MA / Spanish 5.1 DD / French Parisian 5.1 DTS / French Quebecois 1.0 DD
    • Subtitles: English / French / Spanish
    • Total Run Time: Approximately 145 minutes (Theatrical Cut) / Approximately 154 minutes (Extended Cut)
    • U.S. Rating: PG-13
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Is er kans op een NL release? Misschien ten tijde van de bioscooprelease van deel 2?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  4. #4

    Standaard

    Ik hoop van wel maar verwacht het eerlijk gezegd niet......
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Gezien de US versie geen Duits bevat is een EU uitgaven nog mogelijk.
    Waarschijnlijk komt deze als veel Fox titels niet in Nederland uit, maar kan wel NL subs hebben
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Deze editie gaat wereldwijd verkocht worden en dienen als promotie materiaal voor deel 2.
    de UK en Franse releases

    Ik ga dan wel een nieuwe 3 disc versie maken, want de criterion extras komen toch niet op de blu-ray vermoed ik.




  9. #9

    Standaard

    Criterion heeft deze toch nooit uitgebracht? Dat waren Armageddon en The Rock (toendertijd qua popcornfilms), maar niet deze.

  10. #10

    Standaard

    Oepsie, 5 star collection was het.

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Volgens een reactie op het forum van Blu-ray.com bevat de Amerikaanse uitgave, die dinsdag verschijnt, Nederlandse ondertitels. Het is echter nog onduidelijk of er op beide discs Nederlandse ondertitels staan.

  13. #13

    Standaard

    Ik wacht sowieso wel tot juni want dan koop ik gelijk de 4K versie........ben wel benieuwd hoe de film eruit ziet !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #14

    Standaard

    De US uitgave kost nog geen 9€. Ik heb hem onmiddelijk besteld.

  15. #15

    Standaard

    Op Amazon.de zit deze al meteen in de 4 voor 30€ actie. Volgens de site heeft die ook NL ondertitels.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Op Amazon.de zit deze al meteen in de 4 voor 30€ actie. Volgens de site heeft die ook NL ondertitels.
    Alleen vreemd is dat deze gelijk leverbaar is, en volgens mij pas 23 juni uitkomt. Ook bestaat hij uit 1 disc, en staat er bij Erscheinungstermin: 23. Oktober 2009.

    Is dit niet de "oude" versie?

  17. #17

    Standaard

    Deze versie zag ik staan:
    http://www.amazon.de/Independence-Da...&s=dvd&sr=1-16

    Op de afbeelding staat de 2 disc versie met beide versies van de film. Geen idee of de cover fout is of de informatie beneden.

    Na nader bekijken denk ik inderdaad dat de gebruikte cover hier fout is.
    http://www.amazon.de/Independence-Da...nce+day+bluray
    Deze versie is zeker de extended en komt inderdaad pas 23 juni uit.

  18. #18

    Standaard

    Denk dat het plaatje fout is. Dit is volgens mij de nieuwe versie: http://www.amazon.de/Independence-Da...dependence+day

  19. #19

    Standaard

    Waarom koop je hem gewoon niet bij bol.com? Release 15/6 voor €12,99
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    Alhoewel de UHD een Atoms track zal hebben, welke naar ik aanneem standard een 7.1 mix heeft, heft de BD slechts een 5.1 mix

    Audio: English / DTS-HD Master Audio / 5.1 / 48 kHz / 4309 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)

    Jammer, dus geen remasterde audio.
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #21

    Standaard

    De US & FR 4K release heeft 1 4K disc en 2 bluray discs. Volgens onderstaande site bevat de NL 4K release maar 1 BD?

    https://www.blu-raykopen.nl/independ...0#.VyuQ1byeqrU

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    De US & FR 4K release heeft 1 4K disc en 2 bluray discs. Volgens onderstaande site bevat de NL 4K release maar 1 BD?

    https://www.blu-raykopen.nl/independ...0#.VyuQ1byeqrU
    Ziet er niet echt een deftige website uit... laat staan dat de info daarop zal kloppen...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ziet er niet echt een deftige website uit... laat staan dat de info daarop zal kloppen...
    Al 2x besteld daar & nog geen problemen gehad.

    Is ook enige site met ietwat van info over de NL 4K release... Zelfs op bol.com nog niet te vinden.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Zelfs op bol.com nog niet te vinden.
    https://www.bol.com/nl/p/bd-independ...0000058025398/

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •