De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Miss Peregrine's Home for Peculiar Children (Tim Burton, 2016)

    PLOT:
    When Jacob discovers clues to a mystery that spans different worlds and times, he finds a magical place known as Miss Peregrine's Home for Peculiar Children. But the mystery and danger deepen as he gets to know the residents and learns about their special powers... and their powerful enemies. Ultimately, Jacob discovers that only his own special "peculiarity" can save his new friends.

    CAST O.A.:

    • Eva Green
    • Samuel L. Jackson
    • Asa Butterfield
    • Kim Dickens
    • Judi Dench
    • ...


    IMDB

    Trailer:



    Ik vind het er op het eerste zicht wel boeiend uitzien.

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel benieuwd naar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Ik ook. Opvallend is dat dit, na Ed Wood en Sweeney Todd, de derde keer is dat een film van Tim Burton geen muziek heeft van Danny Elfman. Ten tijde van Ed Wood hadden Burton en Elfman onenigheid en besloten ze elkaar even niet te zien, bij Sweeney Todd werd bewust gebruikt gemaakt van de muziek van Stephen Sondheim, maar wat deze keer de reden is weet ik niet.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ook. Opvallend is dat dit, na Ed Wood en Sweeney Todd, de derde keer is dat een film van Tim Burton geen muziek heeft van Danny Elfman. Ten tijde van Ed Wood hadden Burton en Elfman onenigheid en besloten ze elkaar even niet te zien, bij Sweeney Todd werd bewust gebruikt gemaakt van de muziek van Stephen Sondheim, maar wat deze keer de reden is weet ik niet.

    Ik maal er niet om, de laatste soundtracks die men samen afleverde waren niet echt m'n ding meer. Matthew Margeson is een man om in de gaten te houden. (Kingsmen, Eddie the Eagle, ...) Maakt het wat interessanter.

  5. #5

    Standaard

    Momenteel het boek aan het lezen. Hier ben ik toch ook wel benieuwd naar.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #6

    Standaard

    Zouden we nog eens een slipcover krijgen van Fox ? Wel mooie hoes alvast.

    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #7

    Standaard

    Wel een aardige film hoor met goede monsters erin. Veel beter dan verwacht; ik wacht even op een prijsdaling, maar hij komt er wel in.

  8. #8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •