Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 237 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    bagger. net de film binnen van bol.com. kreeg hem in de zwarte hoes.
    maar de blu ray was dus los in hoes, flinke krassen erop
    krijg wel een nieuwe, maar ja, nu niks
    en weer dit soort beschadigingen....
    gebeurt te veel, zeker bij bol.com
    Maar wat is er nu precies beschadigd? Zat het Blu-ray schijfje los in de keepcase? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er dan krassen op komen, daar moet je echt flink je best voor doen, net als met de keepcase zelf trouwens. Krassen op de slipcover kan ik me wel voorstellen als deze niet geseald is. Ik ontvang van Amazon ook wel eens een Blu-ray waarvan het schijfje door het transport losgelaten heeft in de keepcase. Maar dit heeft nooit beschadigingen opgeleverd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #102

    Standaard

    hij zat idd los in de doosje. de afruk van het middenstuk is erg duidelijk te zien en te voelen. hij was gesealed...

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    hij zat idd los in de doosje. de afdruk van het middenstuk is erg duidelijk te zien en te voelen. hij was gesealed...
    Dan zijn ze er wel heel erg wild mee omgegaan tijdens het vervoer, of er heeft een olifant opgestaan

    Krijg ook wel eens een zending met een los schijfje, kom ze ook wel eens
    tegen in de winkel dat het los ligt, maar dat de BR schijf beschadigd is... dat
    heb ik nog niet meegemaakt, een BR schijfje kan normaal gesproken wel wat hebben.

    Kapotte hoesjes..... ja.... helaas kom ik die vaker tegen, dat vind ik dan
    ook heel erg, onvoorstelbaar hoe ze verwoest zijn en dat de blu ray gewoon
    helemaal heel is.... de postdiensten mogen idd wel eens wat minder woest met
    onze spulletjes omgaan.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Meer nog, het is blijkbaar gewoon identiek dezelfde versie van de Benelux. Enkel iets goedkoper dan hier
    Benelux????? die lijkt niet meer te bestaan..... ondergeschoven kindje bij de fransen

    Had zelf toch veel liever gezien dat ze ons, net als de Scandinavische landen, hadden ingedeeld bij de UK.

    Die fransen zijn ook nog eens vorstelijk aan de prijs voor ons ook.... bah
    Have fun and enjoy your collection

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je kunt ook gewoon de UK-versie (Limited Edition Dark of Light Sleeve) bij zavvi bestellen voor maar € 20,95... Staan ook Nederlandse ondertitels op.

    Zelf heb ik vandaag de US-versie ontvangen. Was omgerekend € 24,50 incl. verzendkosten:

    ja....deze had ik ook wel willen hebben

    De franse versie die we hier "krijgen" ziet er niet uit met al dat frans op de hoes,
    moest helaas mijn franse Warner Bros uitgave van In the Heart of the Sea 3D

    terugbrengen, had even niet goed opgelet, daar hadden de fransen de originele
    audiotrack van verkracht ter eer en glorie van hun eigen gebrabbel

    Gelukkig had ik de seal nog niet verbroken en kon ik hem omruilen, ben echt
    niet blij dat we bij frankrijk zijn ingedeeld door sommige maatschappijen
    Have fun and enjoy your collection

  6. #106

    Standaard

    Heb net de Nederlandse Light Side versie binnen gekregen. En dat Frans op de cover is echt heel lelijk. Wat me misschien nog het meest stoort is dat het Franse 'Le Réveil de la Force' bóven het originele 'The Force Awakens' staat. En de titel op de rug staat ook verkeerd om (onder naar boven i.p.v. boven naar beneden). Misschien dat dat standaard is in Frankrijk? Gelukkig kan ik deze doorverkopen aan een vriend en krijg ik de UK Dark Side versie nog binnen.

  7. #107

    Standaard

    Ja, ik wacht ook op die van de UK. Ik heb wel een gratis poster kunnen scoren voor mijn zoontje bij Mediamarkt; het was voor de 'echte Star Wars fans' en een aankoop was niet verplicht .

  8. #108

    Standaard

    Ik zag die poster bij iemand anders. Ook weer met Franse titel erop. Dus vind het niet heel erg dat ik die gemist heb. Gelukkig had ik al via Pathé de vier IMAX mini-posters.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Ik zag die poster bij iemand anders. Ook weer met Franse titel erop. Dus vind het niet heel erg dat ik die gemist heb. Gelukkig had ik al via Pathé de vier IMAX mini-posters.
    Een jongen van 7 jaar ziet die Franse tekst niet hoor

  10. #110
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb die poster via via gehad en vind hem wel erg mooi met die glanzende details erin.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Benelux????? die lijkt niet meer te bestaan..... ondergeschoven kindje bij de fransen

    Had zelf toch veel liever gezien dat ze ons, net als de Scandinavische landen, hadden ingedeeld bij de UK.

    Die fransen zijn ook nog eens vorstelijk aan de prijs voor ons ook.... bah
    In het geval van "Force Awakens" bevatten de edities van de UK, Scandinavië, de Benelux, Frankrijk en India dezelfde schijven.
    (met engelse, franse en...hindi audio)
    Het enige verschil tussen deze edities is de taal op de covers.

    In Duitsland en Polen kwam "Force awakens" uit met engelse, duitse en poolse audio.

    Voor Zuid-Europa is er een editie met engelse, italiaanse, spaanse en catalaanse audio.

    Dan is er nog de editie van US, Canada, Mexico, Zuid-Korea en Australië met engelse ,franse en spaanse audio.
    Laatst aangepast door Andrew-Kenneth : 18-04-2016 om 01:17

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andrew-Kenneth Bekijk bericht
    In het geval van "Force Awakens" bevatten de edities van de UK, Scandinavië, de Benelux, Frankrijk en India dezelfde schijven.
    (met engelse, franse en...hindi audio)
    Het enige verschil tussen deze edities is de taal op de covers.

    In Duitsland en Polen kwam "Force awakens" uit met engelse, duitse en poolse audio.

    Voor Zuid-Europa is er een editie met engelse, italiaanse, spaanse en catalaanse audio.

    Dan is er nog de editie van US, Canada, Mexico, Zuid-Korea en Australië met engelse ,franse en spaanse audio.
    Met sommige maatschappijen bedoelde ik niet deze maatschappij, en dan vind ik het aantal talen
    nog niet eens zo belangrijk, wat ik wel erg vind is dat de originele track gedowngrade wordt tot
    een matige versie en dat de eigen talen van de lokale uitgevers opgehemeld worden, dat zie je
    nu met warner frankrijk maar warner duitsland wil niet achter blijven en speelt hetzelfde spel, had
    even gekeken of ik Im Herzen der See daar misschien kon bestellen...... maar dat werd ook een
    lamaarzitten

    Het verbaast me overigens wel dat Lucas bij deze film geen ATMOS op de schijf heeft laten
    zetten en als het dan toch in DTS HD MA moest waarom dan niet in DTS X
    Lucas heeft altijd erg geschermd met de hoogst mogelijk kwaliteit, vandaar dat
    ik er wel een vraagteken bij heb....
    Have fun and enjoy your collection

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het verbaast me overigens wel dat Lucas bij deze film geen ATMOS op de schijf heeft laten
    zetten en als het dan toch in DTS HD MA moest waarom dan niet in DTS X
    Lucas heeft altijd erg geschermd met de hoogst mogelijk kwaliteit, vandaar dat
    ik er wel een vraagteken bij heb....
    George Lucas heeft niets meer met Lucasfilm te maken. Disney is nu de eigenaar.

  14. #114

    Standaard

    En waarschijnlijk houden ze de Atmos of DTS:X voor de 3D-schijf of zelf de UHD die ongetwijfeld zullen volgen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    En waarschijnlijk houden ze de Atmos of DTS:X voor de 3D-schijf of zelf de UHD die ongetwijfeld zullen volgen.
    Van mij mag de 3D schijf komen

    Maar als Frank gelijk heeft(dank voor de info Frank) en Lucas nu van Disney is,
    dan heb ik er een hard hoofd in, Disney heeft tot nu toe helemaal niets gedaan met
    ATMOS of DTS X

    Ach.... laten we het even afwachten, er zijn nog maar een paar films met DTS X, heb
    er zelf pas 2.

    AURO 3D lijkt het niet te gaan redden, zie weinig beweging aan die kant.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Maar als Frank gelijk heeft(dank voor de info Frank) en Lucas nu van Disney is,
    dan heb ik er een hard hoofd in, Disney heeft tot nu toe helemaal niets gedaan met
    ATMOS of DTS X
    Ja, ik heb gelijk. George Lucas heeft Lucasfilm in 2012 verkocht aan Disney.


  17. #117

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, ik heb gelijk. George Lucas heeft Lucasfilm in 2012 verkocht aan Disney.


    Lucas is niet van Disney, Lucasfilm wel !!!
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  18. #118

    Standaard

    Vandaag mijn blu-ray van Amazon UK ontvangen en was nog geen 20 euro kwijt (doordat er meerdere blu-rays in mijn bestelling zaten, die overigens wel al allemaal eerder verzonden waren). Blij dat ik deze en niet de NL uitgave heb

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vandaag mijn blu-ray van Amazon UK ontvangen en was nog geen 20 euro kwijt (doordat er meerdere blu-rays in mijn bestelling zaten, die overigens wel al allemaal eerder verzonden waren). Blij dat ik deze en niet de NL uitgave heb
    Betaal je niet meer (extra verzendkosten) als je de optie van gespreide verzending kiest?
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vandaag mijn blu-ray van Amazon UK ontvangen en was nog geen 20 euro kwijt (doordat er meerdere blu-rays in mijn bestelling zaten, die overigens wel al allemaal eerder verzonden waren). Blij dat ik deze en niet de NL uitgave heb
    Fast and the furious 1-7 box
    Jurassic parc 1-4 box
    Mad max fury road
    Force awakens

    Incl verzending bij amazon.co.uk 110 euro.
    Zo'n 8,5 euro per film

  21. #121

    Standaard

    Ik heb vandaag de Canadese uitgave van het steelbook ontvangen. Identiek aan de USA versie, glossy, met debossed titel op voorkant en een titel op de spine.
    Star.jpg

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Betaal je niet meer (extra verzendkosten) als je de optie van gespreide verzending kiest?
    Ik had niet voor die optie gekozen, maar soms verstuurt Amazon uit zichzelf in meerdere zendingen, zoals bij deze bestelling.
    Laatst aangepast door tmvde : 19-04-2016 om 18:05

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik had niet voor die optie gekozen, maar soms verstuurt Amazon uit zichzelf in meerdere zendingen, zoals bij deze bestelling.
    Check, dat kon inderdaad ook nog. Heb vandaag ook mijn amazon bestelling binnen gekregen. Ben net aan de extra's begonnen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  24. #124

    Standaard

    Wat een chaos met al die uitgaves, dit is bespottelijk. Met als toppunt mijn vader die voor 20 piek de DVD bij de Blokker heeft gekocht! :O

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vandaag mijn blu-ray van Amazon UK ontvangen en was nog geen 20 euro kwijt (doordat er meerdere blu-rays in mijn bestelling zaten, die overigens wel al allemaal eerder verzonden waren). Blij dat ik deze en niet de NL uitgave heb
    Bevat de uitgave Nederlandse ondertiteling en wat is het verschil met hier (ik heb de topic niet volledig gevolgd)?

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •