Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 237 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De gehele film is trouwens in een beeldformaat van 2.40:1, dus geen IMAX-scènes.
    Ik heb de film 3x in de bioscoop gezien waarvan eentje een IMAX voorstelling en ik was diep teleurgesteld.
    De enige scene waarbij het beeld werd open getrokken (lees: geen zwarte balken) was tijdens de Millennium Falcon achtervolging op Jakku.
    ik verwacht zeker niet dat er een versie komt met IMAX scene(s).

    de Target versie heeft bonus content (downloadable) dus er staat niks extras op de discs.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    € 38,- is inderdaad belachelijk duur. € 29,99 voor de standaarduitgave trouwens ook. Die Target exclusive extra's zijn alleen online te bekijken. Daarvoor heb je een code nodig. Het is maar de vraag of je ze vanuit Nederland kunt bekijken.
    Hier staat er alvast 1: https://youtu.be/C4IYLg8TgO8

  3. #28

    Standaard

    Indien je de film op DVD gratis wil: Mediamarkt komt met een actie....je moet wel verkleed komen (en nee: ik doe niet mee )
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...akens-release/

  4. #29

    Standaard

    Steelbook kost nu 35 euro en de gewone versie 27 euro bij bol.com.

  5. #30

    Standaard

    Da's nog te veel. 16 april een dagje met de trein weg (o.a. naar de Mega Platen en CD Beurs in Utrecht). Ik zal goed rondkijken of ze 'm niet ergens goedkoper verkopen.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Indien je de film op DVD gratis wil: Mediamarkt komt met een actie....je moet wel verkleed komen (en nee: ik doe niet mee )
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...akens-release/
    Ik ben toch niet gek!

  7. #32

    Standaard

    De UK versie is bij amazon.uk 15 pond (exclusief verzenden). Volgens amazon staan er Nederlandse subs op, dus mocht dat niet zo zijn dan kun je kosteloos retourneren.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben toch niet gek!
    Inderdaad wie wil nu die dvd versie ?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Inderdaad wie wil nu die dvd versie ?
    Geef dan een mooie SE Blu-ray of zo maar nee ze komen met een suffe DVD.

    Wat wil ik deze film graag op mijn eigen scherm zien.

    Ik kan de film al kopen op de Windows 10 Store zie ik net [16,99] maar dat doe ik niet want ik wil de Blu-ray.Niet normaal dat de echte liefhebber zo lang op de Blu-ray moet wachten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-04-2016 om 14:26

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Inderdaad wie wil nu die dvd versie ?
    Misschien doet Mediamarkt een extraatje als je als vent met een bierbuikje in een Princess Leia Slave Bikini komt? Het is maar een ideetje hè.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Dan vind ik die uitklapbare van Target toch een stuk mooier:


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Misschien doet Mediamarkt een extraatje als je als vent met een bierbuikje in een Princess Leia Slave Bikini komt? Het is maar een ideetje hè.
    Misschien een leuk idee voor hem :


  14. #39

    Standaard

    LOL.
    MM geeft iets GRATIS weg......en dan nog geklaag. Waarom....waarom....

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    LOL.
    MM geeft iets GRATIS weg......en dan nog geklaag. Waarom....waarom....
    Daar een beetje voor *** staan en dan met een DVDtje aan komen zetten.

    NOT !!!

  16. #41

    Lightbulb

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Daar een beetje voor *** staan en dan met een DVDtje aan komen zetten.

    NOT !!!

    Je zou haast gaan denken met die prijzen voor de Blu-Ray dat ze mensen met alle geweld aan de digitale download willen hebben. Weg met de fysieke media, meer controle.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Je zou haast gaan denken met die prijzen voor de Blu-Ray dat ze mensen met alle geweld aan de digitale download willen hebben. Weg met de fysieke media, meer controle.
    De toekomst is dat alles voor jou als mens wordt bepaald zodat je een soort Robot bestaan hebt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-04-2016 om 21:11

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Je zou haast gaan denken met die prijzen voor de Blu-Ray dat ze mensen met alle geweld aan de digitale download willen hebben. Weg met de fysieke media, meer controle.
    FF niet vergeten dat dit de verkopers zijn die met die idiote prijzen kopen. MM bijvoorbeeld, die volgens mij de hoogste TFA prijzen heeft, doet volgens mij niet aan digi download...
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    FF niet vergeten dat dit de verkopers zijn die met die idiote prijzen kopen. MM bijvoorbeeld, die volgens mij de hoogste TFA prijzen heeft, doet volgens mij niet aan digi download...
    Nee de mediamarkt doet niet aan digitale downloads, dat klopt wel.. Ik bedoel dat de film maatschappijen dit willen. Daarom maken ze de adviesprijzen juist zo hoog, ontmoedigingsbeleid heet dat. Waarom zijn Disney Blu-Rays in verhouding tot andere uitgevers zoveel duurder ?

    De film maatschappijen willen als maar meer, het is nooit genoeg, daar zit het probleem. Als iedereen eenmaal aan de digitale download zit dan kunnen ze op een gegeven moment zeggen, we stoppen er voorlopig mee. We maken er platinum titels van en bepaalde films gaan 3 jaar in de koelkast? Fictie of de toekomst ?
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  20. #45

    Standaard

    Nog erger, ze willen niet dat je downloadt, maar dat je 'streamt' en ieder keer weer opnieuw betaalt als je een film nog een keer wilt zien. En dan maar hopen dat die dan nog beschikbaar is...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Met deze prijzen ga ik echt wel wachten op een 3D versie of misschien wel tot de UHD release....

    30 euro voor een film is echt belachelijk , dat vragen ze voor een 3D versie die er niet eens in zit

    Same here! Ga um nu toch niet kopen wanneer ik de 3D versie wil!
    I Love My Sci-Fi

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Daar een beetje voor *** staan en dan met een DVDtje aan komen zetten.

    NOT !!!
    Als je ipv de DVD de Blu-Ray gratis wil hebben: check de Facebook pagina van StarWarsAwakens. We geven daar namelijk een exemplaar weg.

  23. #48

    Standaard

    Bij MM Antwerpen en Fnac stond er een grote Tie Fighter display in afwachting van de filmrelease.

  24. #49

    Standaard

    WTF is dat met de blu-ray uitgave. Ik heb niets tegen originele/Franse titels op de cover maar nu gaat Walt Disney Studio Home Entertainment een stap te ver met de leeftijdslogo voor België en Frankrijk op de front cover. Blijkbaar is er geen apparte Franse (Frankrijk) uitgave en Belgische/Nederlandse uitgave voor deze film. Nog een geluk dat de US uitgave regiovrij is en dat er Franse ondertitels zijn.



    Edit: Ik zie nu maar pas dat de laatste WDHE geen apparte Belgische/Nederlandse uigave en Franse uitgave meer hebben. My god, Ik ben blij dat ik ze in de VS kan kopen. En dan 27€ durven vragen als ik mijn Star Wars uitgave voor minder dan 19€ kan vinden bij amazon.com.
    Laatst aangepast door BASIL : 11-04-2016 om 00:59

  25. #50

    Standaard

    Hij kost maar 20.99 bij amazon.fr
    Waarom hier dan zo duur?

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •