Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 237 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Hij kost maar 20.99 bij amazon.fr
    Waarom hier dan zo duur?
    Omdat we hier gewoon de nld handelsgeest hebben. Jij wilt het? dan zul je ook moeten betalen. Genoeg mensen die niet importeren.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Hij kost maar 20.99 bij amazon.fr
    Waarom hier dan zo duur?
    En de uitgaves (keepcase en steelbook) zijn van a tot z identiek dus zelfs de cover volgens wat ik op de site van amazon.fr kan zien.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    En de uitgaves (keepcase en steelbook) zijn van a tot z identiek dus zelfs de cover volgens wat ik op de site van amazon.fr kan zien.
    Haha op amazon.fr snappen ze niet waarom ze een "benelux" editie krijgen terwijl het omgekeerd is.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 11-04-2016 om 18:04

  4. #54

  5. #55

    Standaard

    Echt bizar dat er zulke hoge prijzen in Nederland gehanteerd word voor de bluray..lijkt wel extra Star Wars toeslag.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Echt bizar dat er zulke hoge prijzen in Nederland gehanteerd word voor de bluray..lijkt wel extra Star Wars toeslag.
    Vooral omdat de blu-ray in eerste instantie voor 21,99 op BOL stond. Ik heb die toen op dat moment besteld. Inmiddels ook de UK versie gekocht. De Nederlandse versie verkoop ik door aan een vriend.

  7. #57

    Standaard

    Die deleted scene (Maz's Castle) die in de VS enkel via streaming te zien is als je de BD koopt in een bepaalde winkel, gaat die nergens anders in de wereld gewoon op de extra's schijf staan? (Of via een store exclusive verkrijgbaar of zo?)

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lotman Bekijk bericht
    Die deleted scene (Maz's Castle) die in de VS enkel via streaming te zien is als je de BD koopt in een bepaalde winkel, gaat die nergens anders in de wereld gewoon op de extra's schijf staan? (Of via een store exclusive verkrijgbaar of zo?)
    Geen idee. Hij staat al wel op YouTube. Ik had hem ook liever op de schijf zien staan maar ik heb 'm in ieder geval kunnen zien. Net als The Scavenger and the Stormtrooper (gesprek tussen Daisy Ridley en John Boyega.

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Iemand die in een winkel in de UK werkt, heeft op het forum van blu-ray.com allemaal pics van de UK release gezet
    en daarmee is ook bevestigd dat de UK versie NL subs heeft.

    De leeftijdsaanduidingen zijn gedrukt, lightside/darkside zijn stickers.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-04-2016 om 12:07

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    en daarmee is ook bevestigd dat de UK versie NL subs heeft.
    Of is het nog mogelijk dat er een fout op de cover staat? Of heeft deze persoon ook de disk zelf gecheckt?

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Of is het nog mogelijk dat er een fout op de cover staat? Of heeft deze persoon ook de disk zelf gecheckt?
    Het zou fout op de cover kunnen staan, disk is niet gecheckt.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het zou fout op de cover kunnen staan, disk is niet gecheckt.
    Ja en er kan ook nog per ongeluk een verkeerde film op de disc staan... Zo kun je vragen stellen bij alles. Er staat daar iem in een winkel en die neemt fotos van de br die hij in handen heeft. Waarom zou het dan niet kloppen?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ja en er kan ook nog per ongeluk een verkeerde film op de disc staan... Zo kun je vragen stellen bij alles. Er staat daar iem in een winkel en die neemt fotos van de br die hij in handen heeft. Waarom zou het dan niet kloppen?
    Wat is je probleem? Het zou niet de eerste keer zijn dat er foutieve informatie op een cover staat m.b.t. de taalinstellingen. Een hele normale vraag lijkt me.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Wat is je probleem? Het zou niet de eerste keer zijn dat er foutieve informatie op een cover staat m.b.t. de taalinstellingen. Een hele normale vraag lijkt me.
    Dat is dan als er een taal niet vermeld staat op de hoes; het lijkt mij in dit geval toch echt dat je er vanuit kunt gaan dat deze NL subs heeft.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is dan als er een taal niet vermeld staat op de hoes; het lijkt mij in dit geval toch echt dat je er vanuit kunt gaan dat deze NL subs heeft.
    De kans is vrij groot ja, maar helemaal er van uit gaan... nee. Het komt volgens mij wel eens voor dat er wel een taal op de cover staat die er uiteindelijk toch niet op staat.

    Ik was al verbaasd dat de UK versie Dutch zou hebben omdat Disney dat volgens mij meestal niet doet bij hun UK uitgaves. Misschien is dat inmiddels anders. Maar zou zelf een bevestiging wel fijn vinden.

  17. #67

    Standaard

    Vreemd dat er hier niemand voor de steelbook gaat.
    BD (1243) What i Watch

  18. #68
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja ik.
    Idee is dat ik ook de 3D-versie koop straks, dan vind ik de steelbook een hogere collectorswaarde hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #69

    Standaard

    De steelbook is veeeeeeeeeeel te duur.

  20. #70
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Deze hobby is veel te duur en Star Wars is voor mij wel de uitzondering op de regel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Vreemd dat er hier niemand voor de steelbook gaat.
    Heb je dat lelijke ding al eens gezien ?

    Trouwens op sommige afbeeldingen staat de titel op de steelbook en op andere zie je dat men een karton (wss slap papier) zal gebruiken en er geen titel op staat.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Vreemd dat er hier niemand voor de steelbook gaat.
    Ik.
    Jaarlijks wordt er een klein kapitaal aan Lucasfilm overgemaakt. Dit kan er ook wel bij.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heb je dat lelijke ding al eens gezien ?
    Ja. Maar ik wil zowel de BR als de DVD en dit is beide in 1.

    Verder staat ie in de kast en zie ik alleen de spine. Er zijn veel mooiere dingen om uit te stallen dan een BR.

  23. #73

    Standaard

    Als de hoes het vermeldt kun je er vanuit gaan dat het klopt. En anders wacht je een weekje, dan weet je het zeker.
    Laatst aangepast door simplisico : 12-04-2016 om 19:38

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik.
    Jaarlijks wordt er een klein kapitaal aan Lucasfilm overgemaakt. Dit kan er ook wel bij.
    Verder staat ie in de kast en zie ik alleen de spine. Er zijn veel mooiere dingen om uit te stallen dan een BR.
    Vind juist die spine nog het lelijkste aan die steelbook. Ben echt nog aan het twijfelen of ik deze ga kopen. Films zelf was wel oké. Maar ik keek ernaar uit om deze thuis in m'n bioscoop in 3D te bekijken. Helaas.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Hij kost maar 20.99 bij amazon.fr
    Waarom hier dan zo duur?
    Nu 17,99€

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •