de 4k versie nog niet op bol precies...
edit: miskeken blijkbaar, staat er nu ineens wel bij...
Laatst aangepast door Kev : 05-07-2016 om 18:36
Amazon.co.uk here I come, dan weet ik ten minste wat ik koop en krijg.
De UHD BD voor 37,95 bij Bol.com??? Is ie van goud?
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Laten we niet hopen dat het dezelfde is, want zoals tmvde stelt zijn de core-tracks van Mad Max en Pan slechts Dolby Digital + tracks, itt een TrueHD track op andere versies. Als je geen Atmos kan afspelen is die core-track dus nogal belangrijk.
LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7
www.electricdriver.eu
Het word er niet echt duidelijker op, de posts spreken elkaar een beetje tegen.
Staat er op de 2D UC ook de TC, of op de 3D TC ook de 2D.
Ofwel zit er in de Steelbook de 2D TC & UC + de 3D TC
Laatst aangepast door TifKag : 06-07-2016 om 17:43
Het gaat natuurlijk om de totale uitgave, dus ook om de 3D. Dat bedoelde tmvde natuurlijk ook. En Warner krijgt echt geen positieve punten omdat ze alleen de 2D met een goeie track weten uit te rusten. Als ze de 3D weer verneuken dan zijn het wederom een stelletje prutsers...![]()
Op tvserieshop.be staat ook een doublepack (zowel bd als uhd) met Man Of Steel erbij. Welke cut zit dan daarbij?
https://www.tvserieshop.be/nl/batman...eel-61630.html
www.electricdriver.eu
Het is inderdaad een dierentuin van versies, het wordt er ook niet duidelijker op wat er in welke versie zit. Ik ga deze maar gewoon in de winkel halen wanneer hij uit komt, weet ik kniezer geval zeker welke versie ik hebimage.jpg
Ik zie in het persbericht dat Batman v Superman: Extended Edition een kijkwijzer van 12 jaar en ouder krijgt. Dezelfde rating als de normale bioscoop. Maar de Amerikaanse rating is bij Extended Edition veel hoger.
Het lijkt voor de Nederlandse keuring alsof het geweld toch niet is toegenomen. Ik heb wel begrepen dat er in Extended Edition dat er meer gevloekt wordt, en dat zou wel meetellen voor de Amerikaanse rating.
https://www.youtube.com/watch?v=RTF6BzL4UQo
Dit is een unboxing video van de digibook. Als deze bij ons hetzelfde is, zit er dus een blu ray van de TC en een van de UC in
Vanavond denk ik maar de versie op amazon.it bestellen. 3D versie en 2D versie. Verkrijgbaar op de 15e voor €22,49. 2D is de lange versie.
"Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
- Al Swearengen -
Ik heb nu de NL 3D/2DUC Steelbook en de 2DUC digibook in de preorder staan. Even afwachten op de eerste reviews en dan vnl vwb de audiotrack van de 3D versie. Ik zit rond 3-8 tegen de Duitse grens en als de NL versie ongunstig uitpakt dan pik ik de Duitse versie even op aldaar.
Pas wel op met de Duitse versie. Bij Mad Max: Fury Road 3D had deze net als de Franse (en NL) uitgave een DD+ track bij de Engelse audio ten gunste van de Duitse track!
De enige echt "veilige" optie is de UK uitgave.
Laatst aangepast door tmvde : 12-07-2016 om 10:29