Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 236 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Net de UHD versie gekocht met ook daar in de BD versie. Als ik het goed lees is de UHD versie de Ultimate en de Blu ray die er bij zit de Theatrical versie.

    dus ook hier wordt je genept.

    Op het hoesje is te lezen dat Audio Dolby Atmos: English, French is. Je kan dus niet zien van buitenaf dat het om een inferieure Engelse track gaat.

    al met al heel verwarrend en misleidend!!!
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  2. #177

    Standaard

    verwarrend! heeft de franse versie nu wel engelse geluid atmos met nl subs???

    http://www.dvdcompare.net/comparison...hp?fid=37939#4


    • Blu-ray ALL France - Warner Home Video
      Ultimate Edition


    • Extras:
      DISC ONE (Blu-ray)
      * The Film - Extended Version in 2D

      DISC TWO (Blu-ray)
      * The Film - Theatrical Version in 2D
      "Uniting the World’s Finest" featurette (15:03)
      "Gods and Men: A Meeting of Giants" featurette (12:26)
      "The Warrior, The Myth, The Wonder" featurette (21:15)
      "Accelerating Design: The New Batmobile" featurette (22:45)
      "Superman: Complexity & Truth" featurette (7:06)
      "Batman: Austerity & Rage" featurette (8:14)
      "Wonder Woman: Grace & Power" featurette (6:46)
      "Batcave: Legacy of the Lair" featurette (7:11)
      "The Might and the Power of a Punch" featurette (5:13)
      "The Empire of Luthor" featurette (12:32)
      "Save the Bats" featurette (4:35)
    • Subtitles:
      Dutch, English HoH, French
    • Aspect Ratio:
      2.40:1
    • Picture Format:
      1080p 24fps AVC MPEG-4
    • Soundtrack(s):
      English Dolby Atmos 7.1.4 (Dolby Digital Plus 5.1 core)
      French Dolby Atmos 7.1.4 (Dolby TrueHD 7.1 core)
    • Case type:
      Keep Case



  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    verwarrend! heeft de franse versie nu wel engelse geluid atmos met nl subs???

    http://www.dvdcompare.net/comparison...hp?fid=37939#4


    • Blu-ray ALL France - Warner Home Video
      Ultimate Edition
    • Extras:
      DISC ONE (Blu-ray)
      * The Film - Extended Version in 2D

      DISC TWO (Blu-ray)
      * The Film - Theatrical Version in 2D
      "Uniting the World’s Finest" featurette (15:03)
      "Gods and Men: A Meeting of Giants" featurette (12:26)
      "The Warrior, The Myth, The Wonder" featurette (21:15)
      "Accelerating Design: The New Batmobile" featurette (22:45)
      "Superman: Complexity & Truth" featurette (7:06)
      "Batman: Austerity & Rage" featurette (8:14)
      "Wonder Woman: Grace & Power" featurette (6:46)
      "Batcave: Legacy of the Lair" featurette (7:11)
      "The Might and the Power of a Punch" featurette (5:13)
      "The Empire of Luthor" featurette (12:32)
      "Save the Bats" featurette (4:35)
    • Subtitles:
      Dutch, English HoH, French
    • Aspect Ratio:
      2.40:1
    • Picture Format:
      1080p 24fps AVC MPEG-4
    • Soundtrack(s):
      English Dolby Atmos 7.1.4 (Dolby Digital Plus 5.1 core)
      French Dolby Atmos 7.1.4 (Dolby TrueHD 7.1 core)
    • Case type:
      Keep Case
    Volgens mij is dit hetzelfde als de NL versie. De NL versie heeft ook Atmos, maar de core is DD+. En daar gaat het nu net om, de UK versie (o.a.) heeft een TrueHD core track.

  4. #179

    Standaard

    aha...
    even voor de duidelijkheid ( sorry, ben enorme leek op dit gebied)
    als de core van een atmos track dd heeft en je hebt geen atmos installatie... heb je dd geluid
    als de core van een atmos track true hd beavt en je hebt geen atmos installatie... heb je true hd geluid

    het zal best misschien ergens staan...
    maar vragen staat vrij denk ik maar zo
    en er zijn zat deskundigen hier...

    alvast bedankt

    en als ik het ook goed begrijp heeft de engelse/uk versies wel een engels true hd core?

  5. #180

    Standaard

    Dus om het voor eens en altijd duidelijk te hebben, heb je bij de UK versie het beste geluid. Toch???

  6. #181
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat klopt precies. Door zonder Atmos-installatie is het verschil relatief groter.
    In London de 3D-versie gehaald en dan die is 3-disc. 3D-TC, 2D-TC en 2D UE. Allemaal TrueHD.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #182

  8. #183

    Standaard

    Leuk hoor, al die vermakelijke beeld- en geluidsdiscussies hier, alleen het blijft jammer dat de film zelf zo'n enorme tegenvaller is. Hoe mooi het beeld of geluid ook is, een matige of slechte film kan dat helemaal verpesten. Dan wordt het wel een erg lange zit, waarbij de focus alleen maar op het beeld en geluid gericht is, en de film en het verhaal maar bijzaak zijn. Maar er zijn kennelijk genoeg forumleden die deze film kennelijk wel te pruimen vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #184
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, zo heb ik een gruwelijke hekel aan goede tijden slechte tijden en kennelijk heeft dat mijn halve leven op tv gedraaid. Begrijp daar ook niks van.... Smaken verschillen nu eenmaal. Ik vond de film best te pruimen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Volgens mij is dit hetzelfde als de NL versie. De NL versie heeft ook Atmos, maar de core is DD+. En daar gaat het nu net om, de UK versie (o.a.) heeft een TrueHD core track.
    De core de core de core de core


    De core van Dolby Digital plus is dat wat je krijgt als je de schijf niet afspeelt over HDMI maar over een optische of digitale coax aansluiting.

    De core van Dolby ThrueHD is dat wat je krijgt als je de schijf niet afspeelt over HDMI maar over een optische of digitale coax aansluiting.


    ATMOS is extra info dat meegegeven wordt aan een Dolby ThrueHD , Dolby Digital Plus of PCM 2.0 track, met andere woorden ATMOS
    wordt gedragen door Dolby ThrueHD, Dolby Digital plus of PCM 2.0, alleen mensen met een ATMOS decoder in hun apparatuur krijgen
    dan ook die extra info te horen en als er een schermpje op die apparatuur zit verschijnt er dan wel een kreet met ATMOS op dat schermpje,
    bij die apparaten is via de info knop dan meestal wel te achterhalen wat de drager is van het ATMOS signaal, Thrue of Plus.....

    De misleiding van die franse hufters van WB bestaat daaruit dat ze niet vermelden welke dragers ze gebruiken voor de diverse talen en
    ons fors laten meebetalen aan die door aan heb opgecalafaterde franse ouwehoertrack waar we hier duidelijk niet op zitten te wachten.

    Het gaat ons dus om de dragers van het ATMOS signaal..... geloof me ik heb helemaal geen belangstelling in ATMOS als het een gedowngrade
    ThrueHD track in Dolby Plus is met wat ATMOS info.

    WB mag zijn rommel in zijn jeweetwel steken, heb gevraagd aan mijn wederhelft om alles van WB te downloaden, als het toch in mindere
    kwaliteit moet, dan maar zo, en het is wel zo goedkoop en WB die vuile misleider vraagt er zelf om

    Moeten helaas nog wel enige ervaring met dl krijgen, zijn het niet gewend, we moeten ook nog uitvogelen hoe we het knap op
    de multimediaplayer krijgen, die BTW wel Bluray gevalletjes afspeelt meneertje fucking Warner shit verkoper
    Hebben nog zo goed als 3TB vrij voor alle toekomstige WB uitgaven, wat mij betreft kan WB geen cent meer aan mij verdienen
    met hun nederlandse klanten pesterijen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Net de UHD versie gekocht met ook daar in de BD versie. Als ik het goed lees is de UHD versie de Ultimate en de Blu ray die er bij zit de Theatrical versie.

    dus ook hier wordt je genept.

    Op het hoesje is te lezen dat Audio Dolby Atmos: English, French is. Je kan dus niet zien van buitenaf dat het om een inferieure Engelse track gaat.

    al met al heel verwarrend en misleidend!!!
    Ja, vind het ook pure misleiding, van oplichting mag je hier in Nederland dan volgens de wet
    nog niet spreken, daar gelden bepaalde criteria voor, maar wat mij betreft lijkt het erop dat
    ze het express doen die &*%#@&%

    Voorlopig wordt hier niets meer van WB france gekocht, kijk wel naar de DL's ze kunnen
    wat mij betreft de pot op, ga geen 35 euro betalen voor franse shit
    Have fun and enjoy your collection

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, zo heb ik een gruwelijke hekel aan goede tijden slechte tijden en kennelijk heeft dat mijn halve leven op tv gedraaid. Begrijp daar ook niks van.... Smaken verschillen nu eenmaal. Ik vond de film best te pruimen.
    Zit te wachten totdat er een knappe dl van verschijnt, dan kan ik daar ook mijn mening over geven, al houd ik in het algemeen
    wel van dit soort films, en nu ook nog eens "gratis` ook, al was de aanschaf van de multimediaplayer en de internetverbinding
    nog niet terugverdiend, denk dat WB daar met zijn franse shit toch wel voor gaat zorgen

    Hoe verpest je het bij de schijfjeskopers...... vraag het die franse tak van Warner Bros
    Have fun and enjoy your collection

  13. #188
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er is nog een alternatief, emigreren. Zit nu in Londen en niet dat er zoveel winkels meer zitten die BD's verkopen, maar het zijn wel filmwinkels puur zang. Walhalla om maar niet te spreken over Forbidden Planet. En vanuit hier snap je dat men zich niet erg druk maakt over een landje van ruim 300km doorsnee met maar één heel klein beetje liefhebbers.

    De winkels hier hebben een serieus aanbod dat je in Nederland niet vindt. Vooral de Fopp. De film wordt hier ook groots gebracht en vliegt over de toonbank. HMV zit tegenover mijn hotel. s' Ochtends vol aanwezig, in de avond weer leeg.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Er is nog een alternatief, emigreren. Zit nu in Londen en niet dat er zoveel winkels meer zitten die BD's verkopen, maar het zijn wel filmwinkels puur zang.
    Die verkopen dus alleen musicals ? (het is puur sang..)

    Lijkt me trouwens lekker: gewoon weer eens een winkel waar je kunt rondneuzen en met een goed aanbod. Wil ik een BR kopen in een fysieke winkel dan moet ik een half uur rijden om te kunnen neuzen in het beperkte aanbod van een totaal ongezellige MediaMarkt.
    Ben benieuwd naar je aankopen..

  15. #190
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is Bloody Valhalla. Can be we book a room here and never leave... Ever!!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ja, vind het ook pure misleiding, van oplichting mag je hier in Nederland dan volgens de wet
    nog niet spreken, daar gelden bepaalde criteria voor, maar wat mij betreft lijkt het erop dat
    ze het express doen die &*%#@&%

    Voorlopig wordt hier niets meer van WB france gekocht, kijk wel naar de DL's ze kunnen
    wat mij betreft de pot op, ga geen 35 euro betalen voor franse shit
    kan maar duidelijk wezen ��

    WB is dat duidelijk niet.

    de concurrentie met films wordt in Nederland ook steeds kleiner, daar kan de vermomde FRS in de boekenvoordeelshop ook niks in veranderen.

    nu maar weer wachten op de OPPO UHD speler.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  17. #192

    Standaard

    De Pannasonic UHD speler is gezakt qua prijs onder de 650 euro.
    Een hoop geld, maar dan kun je wel de prijzige UHD versie met Engelse THD Atmos bekijken en NL subs.

    Maar tot die tijd zijn er genoeg aangepaste 1 op 1 versies via het Deepweb te vinden, waar die NSB-ers van Brein niet bij kunnen

    Dit is z'n typisch geval van er is een vraag, maar geen acceptabel formeel aanbod
    Laatst aangepast door Hombre : 07-08-2016 om 13:24
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #193

    Standaard

    Vond de film best vermakelijk.
    Tja het geluid op de bluray hier is minder op de uhd niet en die heb ik aangeschaft.
    Als ik geen uhd had zou ik de bluray importeren is altijd beter dan dl lijkt mij maar dat moet ieders zelf maar weten.

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    De core van Dolby ThrueHD is dat wat je krijgt als je de schijf niet afspeelt over HDMI maar over een optische of digitale coax aansluiting.
    Niemand is perfect, maar ik vind het wel grappig dat je verstand van zaken hebt

    om vervolgens alsnog TrueHD fout te schrijven in je gehele goede informatieve verhaal.

  20. #195

    Standaard

    Aanvulling:

    Je krijgt ook de CORE als je de schijf over de HDMI afspeelt als de ontvangende zijde (receiver / Tv enz.) GEEN HD-audio decodering ondersteund.
    De core is namelijk voor de backward compatibiliteit (DTS HD idem)


    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Niemand is perfect, maar ik vind het wel grappig dat je verstand van zaken hebt

    om vervolgens alsnog TrueHD fout te schrijven in je gehele goede informatieve verhaal.
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Niemand is perfect, maar ik vind het wel grappig dat je verstand van zaken hebt

    om vervolgens alsnog TrueHD fout te schrijven in je gehele goede informatieve verhaal.
    Gelukkig wordt je hier niet gestenigd voor typfouten, was dan reeds meermalen een slachtoffer geworden
    Have fun and enjoy your collection

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Aanvulling:

    Je krijgt ook de CORE als je de schijf over de HDMI afspeelt als de ontvangende zijde (receiver / Tv enz.) GEEN HD-audio decodering ondersteund.
    De core is namelijk voor de backward compatibiliteit (DTS HD idem)
    Ja... die wil ik nogal makkelijk vergeten, heb al jaren apparatuur die het wel ondersteund en heb op mijn
    vorige receiver nog expres een optische kabel op een speler aangesloten om de core te kunnen
    bekijken/luisteren.

    Heb er momenteel geen behoefte aan om te weten wat de core is, heb dan momenteel geen optische
    of digitale coax(tulp) aangesloten, alles draait over HDMI om de beste kwaliteit te kunnen krijgen,
    je moet enkel niet die franse bende van Warner Bros kopen als je niets met de franse taal hebt...
    zelf heb ik daar echt helemaal niets mee en snap nog steeds niet dat die eikels ook niet de engelse
    originele track in Dolby TrueHD op de schijf erbij houden.

    DL versie dan maar en als het de goedkeuring kan wegdragen, de UK of US versie, dan maar geen
    NL subs, met de Engelse kan ik ook wel uit de voeten.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Vond de film best vermakelijk.
    Tja het geluid op de bluray hier is minder op de uhd niet en die heb ik aangeschaft.
    Als ik geen uhd had zou ik de bluray importeren is altijd beter dan dl lijkt mij maar dat moet ieders zelf maar weten.
    De UHD van Warner wel Dolby TrueHD in het engels????

    Importeren zonder NL ondertitel..... niet altijd beter, je hebt perfecte BD DL uitvoeringen met NL subs.

    Begrijp wel wat je bedoeld, maar niet van Warner Bros, die doet gewoon aan pure misleiding,
    wie een kuil graaft voor een ander, maakt dat ik ze DL.

    Universe, Sony en Paramount uitgaven blijf ik hier wel kopen, die hebben ook hier knappe audio tracks.
    Have fun and enjoy your collection

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het is Bloody Valhalla. Can be we book a room here and never leave... Ever!!!
    Ben al een koffer aan het pakken
    Have fun and enjoy your collection

  25. #200

    Standaard

    Dvdpf
    De uhd wel dolby true hd.
    Er gaan meer wegen naar rome en dl vind ik de minste.
    Hier heb je jij setup niet voor aangeschaft had je het beter niet kunnen kopen.
    Kop op dl en netfix is voor de snelle kijker wie niets geeft om kwaliteit maar puur om het kijken, hier hoor jij toch niet bij?

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •