Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 236 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, zijn dit soort webshops dan echt betrouwbaar vraag ik me dan af. Cosmox is toch niet echt een toonaangevende webshop?
    Cosmox stopt er binnenkort mee, die gaan over in ECI.

  2. #27

    Standaard

    Ik las op Collider een positieve recensie over the ultimate cut (draaide gisteren eenmalig in een aantal zalen in de VS) en begin toch wel zeer benieuwd te raken.

  3. #28

    Standaard

    Op bol.com staat nu de ultimate edition maar de speelduur staat op 151 min dit klopt dan toch niet??

  4. #29

    Standaard

    Op bol.com staat nu de cover art, wordt geen vermelding gemaakt van Ultimate Edition. Op de MediaMarkt website nog wel. Wordt de UE een mediamarkt exclusieve?

  5. #30

    Standaard

    http://www.dvdinfo.be/nieuws.php?id=5600

    De UE komt er dus wel...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Klopt het dat volgens dat bericht de Ultimate Edition alleen in een Digibook en 4K versie komt?

  7. #32
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In de UK verschijnt hij wel in 3D en aangezien het Warner is zal ik voor Dolby Atmos in 3D toch daar moeten shoppen. Maar goed, ik ben in London als hij uitkomt.

    https://www.amazon.co.uk/gp/product/...pf_rd_i=573412
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bram96 Bekijk bericht
    Klopt het dat volgens dat bericht de Ultimate Edition alleen in een Digibook en 4K versie komt?
    Quote:

    "Alle Blu-ray-formaten van de Ultimate Edition bevatten een nog niet eerder vertoonde 30-minuten langere versie van de film."

    Ik ben in blijde verwachting van een reviewexemplaar en zal het ASAP laten weten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #34

    Standaard

    Dus nog even voor de duidelijkheid. Er komt nergens ter wereld een 3D versie van de ultimate cut ? Deze versie staat enkel op de 2D disc ?

  10. #35
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zie mijn Amazon-link.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #36

    Standaard

    TC zal wel op een 3D-only disc staan en de UC op een 2D disc met de extra's. Zo zie je het vaker in het verleden met andere uitgaven, o.a. World War Z, G.I. Joe Retaliation e.a.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    TC zal wel op een 3D-only disc staan en de UC op een 2D disc met de extra's. Zo zie je het vaker in het verleden met andere uitgaven, o.a. World War Z, G.I. Joe Retaliation e.a.
    Onze Oosterburen brengen een versie uit (2 disc) met de titel 3D Ultimate Cut. Doet mij vermoeden dat de 3D versie wel de lange versie is.

    https://www.amazon.de/Batman-Superma...eywords=batman
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Onze Oosterburen brengen een versie uit (2 disc) met de titel 3D Ultimate Cut. Doet mij vermoeden dat de 3D versie wel de lange versie is.

    https://www.amazon.de/Batman-Superma...eywords=batman
    Toch denk ik dat echt niet, volgens mij is de UC ook nergens in 3D in de bioscopen verschenen. En afgaande op eerdere uitgaven van andere 3D-films met een Extended Cut alleen in 2D ervan ga ik er vooralsnog vanuit dat de UC alleen in 2D is.
    Dan kan het alleen maar meevallen als die wel in 3D uitgegeven wordt...

  14. #39

    Standaard

    Ik weet één ding en dat is dat dit een onduidelijk release wordt.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik weet één ding en dat is dat dit een onduidelijk release wordt.
    Dat denk ik ook niet, je moet gewoon even afwachten totdat de officiële specs worden uitgegeven. Dan zal het allemaal heel duidelijk worden....

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Toch denk ik dat echt niet, volgens mij is de UC ook nergens in 3D in de bioscopen verschenen. En afgaande op eerdere uitgaven van andere 3D-films met een Extended Cut alleen in 2D ervan ga ik er vooralsnog vanuit dat de UC alleen in 2D is.
    Dan kan het alleen maar meevallen als die wel in 3D uitgegeven wordt...
    In het Amerikaanse persbericht staat het volgende:

    "The Blu-ray 3D Combo Pack features the theatrical version of the film in 3D hi-definition and hi-definition, as well as the Ultimate Edition in hi-definition; and the Blu-ray Combo Pack features the Ultimate Edition and theatrical version of the film in hi-definition on Blu-ray."

    UC dus niet in 3D.

    The Hobbit trilogie is de uitzondering, daar was ook de extended in 3D
    Laatst aangepast door tmvde : 05-07-2016 om 10:39

  17. #42

    Standaard

    Inderdaad heel onduidelijk doorgegeven welke versies we hier allemaal krijgen, zeker als je kijkt hoe het in andere delen van de wereld is. Hier is het in Amerika en UK bijvoorbeeld verdeeld:

    TC = theatrical cut
    UC = Ultimate Cut

    dvd:
    TC

    Blu Ray:
    Disc 1: UC
    Disc 2: TC + extras

    3D Blu Ray:
    Disc 1: TC 3D
    Disc 2: UC
    Disc 3: TC + extras

    4K Blu Ray:
    Disc 1: UC 4K
    Disc 2: TC + extras

    edit: ook hebben alle versies (behalve de dvd) Dolby Atmos geluid
    Laatst aangepast door Bram96 : 05-07-2016 om 11:35

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bram96 Bekijk bericht
    Inderdaad heel onduidelijk doorgegeven welke versies we hier allemaal krijgen, zeker als je kijkt hoe het in andere delen van de wereld is. Hier is het zo verdeeld:

    TC = theatrical cut
    UC = Ultimate Cut

    dvd:
    TC

    Blu Ray:
    Disc 1: UC
    Disc 2: TC + extras

    3D Blu Ray:
    Disc 1: TC 3D
    Disc 2: UC
    Disc 3: TC + extras

    4K Blu Ray:
    Disc 1: UC 4K
    Disc 2: TC + extras

    edit: ook hebben alle versies (behalve de dvd) Dolby Atmos geluid
    Euhm die dolby atmos zullen we in de benelux niet krijgen daar ben ik toch wel bijna zeker van.

  19. #44

    Standaard

    Euhm, hoezo niet? Volgens filmtotaal.nl hadden een paar van de laatste WB uitgaven van vorig jaar (Mad Max, Pan) wel gewoon Atmos geluid. In The Heart of The Sea niet zag ik, maar dat is dan ook een kleinere film dan Batman V Superman of Mad Max in mijn ogen. Laten we hope op het beste.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Euhm die dolby atmos zullen we in de benelux niet krijgen daar ben ik toch wel bijna zeker van.
    We krijgen waarschijnlijk wel Dolby Atmos, maar dan met een 'rotte' core (DD+), net zoals Mad Max en Pan.
    Laatst aangepast door tmvde : 05-07-2016 om 12:08

  21. #46

    Standaard

    Word ik ook niet vrolijk van. Ik wil 4k bluray aanschaffen maar de normale bluray heeft niet de UC cut. Ik heb nog geen 4k hardware.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    In het Amerikaanse persbericht staat het volgende:

    "The Blu-ray 3D Combo Pack features the theatrical version of the film in 3D hi-definition and hi-definition, as well as the Ultimate Edition in hi-definition; and the Blu-ray Combo Pack features the Ultimate Edition and theatrical version of the film in hi-definition on Blu-ray."

    UC dus niet in 3D.

    The Hobbit trilogie is de uitzondering, daar was ook de extended in 3D
    Dat is precies wat ik al stelde.... UC dus alleen in 2D....

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Word ik ook niet vrolijk van. Ik wil 4k bluray aanschaffen maar de normale bluray heeft niet de UC cut. Ik heb nog geen 4k hardware.
    Heb precies hetzelfde. Denk dat het nu maar deze wordt, als het goed is zit hier de 3D TC, Blu Ray TC en Blu Ray UC in;
    https://www.bol.com/nl/p/batman-v-su...0000061063465/

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bram96 Bekijk bericht
    Heb precies hetzelfde. Denk dat het nu maar deze wordt, als het goed is zit hier de 3D TC, Blu Ray TC en Blu Ray UC in;
    https://www.bol.com/nl/p/batman-v-su...0000061063465/
    Bol.com heeft nu alle verschillende versies op de site gezet:

    https://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekres...all/index.html

    Vind het wel niet duidelijk of de 3D versie nu ook de extended cut bevat want die staat denk ik op een apart schijf en dit wordt niet meteen aangegeven op de steelbook in tegenstelling tot andere uitgaves.

    Dus als ik het nu goed zie komen deze versies uit:


    TC op single disc 2D blu-ray
    TC op 3D + 2D blu-ray
    UC in digibook (2D only)
    UC in slipcover (2D onyl)
    UC in Steelbook (3D TC + 2D UC)
    UC op UHD + TC op BD (niet op UHD)



    Trouwens wat is het nu het nut van die TC only uitgaves.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 05-07-2016 om 13:35

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    We krijgen waarschijnlijk wel Dolby Atmos, maar dan met een 'rotte' core (DD+), net zoals Mad Max en Pan.
    Mad Max had op de 2D een Engelse Dolby Atmos 7.1.4 Track.
    Dus misschien krijgt de 2D versie van Batman v Superman dit ook.
    Laatst aangepast door Roger B. : 05-07-2016 om 21:20

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •