Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 236 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bol.com heeft nu alle verschillende versies op de site gezet:

    https://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekres...all/index.html

    Vind het wel niet duidelijk of de 3D versie nu ook de extended cut bevat want die staat denk ik op een apart schijf en dit wordt niet meteen aangegeven op de steelbook in tegenstelling tot andere uitgaves.

    Dus als ik het nu goed zie komen deze versies uit:


    TC op single disc 2D blu-ray
    TC op 3D + 2D blu-ray
    UC in digibook (2D only)
    UC in slipcover (2D onyl)
    UC in Steelbook (3D TC + 2D UC)
    UC op UHD + TC op BD (niet op UHD)



    Trouwens wat is het nu het nut van die TC only uitgaves.
    Geen idee, bij andere landen zit het gewoon allemaal bij elkaar. Extra uitmelkerij lijkt me.

  2. #52

    Standaard

    de 4k versie nog niet op bol precies...

    edit: miskeken blijkbaar, staat er nu ineens wel bij...
    Laatst aangepast door Kev : 05-07-2016 om 17:36

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dus als ik het nu goed zie komen deze versies uit:


    TC op single disc 2D blu-ray
    TC op 3D + 2D blu-ray
    UC in digibook (2D only)
    UC in slipcover (2D onyl)
    UC in Steelbook (3D TC + 2D UC)
    UC op UHD + TC op BD (niet op UHD)
    Dat zijn er idd erg veel verschillende versies van 1 film in 2 smaken. Belachelijk gewoon.

  4. #54

    Standaard

    Amazon.co.uk here I come, dan weet ik ten minste wat ik koop en krijg.

  5. #55
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De UHD BD voor 37,95 bij Bol.com??? Is ie van goud?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De UHD BD voor 37,95 bij Bol.com??? Is ie van goud?
    Nee, kryptoniet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    We krijgen waarschijnlijk wel Dolby Atmos, maar dan met een 'rotte' core (DD+), net zoals Mad Max en Pan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Mad Max had op de 2D een Engelse Dolby Atmos 7.1.4 Trackus misschien krijgt de 2D versie van Batman v Superman dit ook.
    Laten we niet hopen dat het dezelfde is, want zoals tmvde stelt zijn de core-tracks van Mad Max en Pan slechts Dolby Digital + tracks, itt een TrueHD track op andere versies. Als je geen Atmos kan afspelen is die core-track dus nogal belangrijk.

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nee, kryptoniet.
    Dan wil ik hem graag hebben.

    Maar goed, ik ga naar rond die tijd naar Londen en neem een grote zak Euro's mee... Want er veel te halen dan... En zij hebben niks te maken met de Fransen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Laten we niet hopen dat het dezelfde is, want zoals tmvde stelt zijn de core-tracks van Mad Max en Pan slechts Dolby Digital + tracks, itt een TrueHD track op andere versies. Als je geen Atmos kan afspelen is die core-track dus nogal belangrijk.
    De 3d van Mad Max heeft een dd+ track,de 2d heeft een dolby truehd 7.1.4 Atmos.
    Staat ook in recensie hier op dvd.nl.

  10. #60

    Standaard

    Het word er niet echt duidelijker op, de posts spreken elkaar een beetje tegen.

    Staat er op de 2D UC ook de TC, of op de 3D TC ook de 2D.

    Ofwel zit er in de Steelbook de 2D TC & UC + de 3D TC
    Laatst aangepast door TifKag : 06-07-2016 om 16:43

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    We krijgen waarschijnlijk wel Dolby Atmos, maar dan met een 'rotte' core (DD+), net zoals Mad Max en Pan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    De 3d van Mad Max heeft een dd+ track,de 2d heeft een dolby truehd 7.1.4 Atmos.
    Staat ook in recensie hier op dvd.nl.
    Het gaat natuurlijk om de totale uitgave, dus ook om de 3D. Dat bedoelde tmvde natuurlijk ook. En Warner krijgt echt geen positieve punten omdat ze alleen de 2D met een goeie track weten uit te rusten. Als ze de 3D weer verneuken dan zijn het wederom een stelletje prutsers...

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het gaat natuurlijk om de totale uitgave, dus ook om de 3D. Dat bedoelde tmvde natuurlijk ook. En Warner krijgt echt geen positieve punten omdat ze alleen de 2D met een goeie track weten uit te rusten. Als ze de 3D weer verneuken dan zijn het wederom een stelletje prutsers...
    amen

  13. #63

    Standaard

    Op tvserieshop.be staat ook een doublepack (zowel bd als uhd) met Man Of Steel erbij. Welke cut zit dan daarbij?

    https://www.tvserieshop.be/nl/batman...eel-61630.html

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dan wil ik hem graag hebben.

    Maar goed, ik ga naar rond die tijd naar Londen en neem een grote zak Euro's mee... Want er veel te halen dan... En zij hebben niks te maken met de Fransen...
    Kijk je uit dat je geen dubbele koopt, je weet wat nog naar je toe komt .

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Op tvserieshop.be staat ook een doublepack (zowel bd als uhd) met Man Of Steel erbij. Welke cut zit dan daarbij?

    https://www.tvserieshop.be/nl/batman...eel-61630.html
    Haha. Zover had ik nog niet gedacht. Straks komen er van die uitgave ook nog 4 versies uit en dat voor maar 2 films.

  16. #66
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kijk je uit dat je geen dubbele koopt, je weet wat nog naar je toe komt .
    Ik wou het al vermelden, maar dat zou weer allemaal vragen oproepen. Ik was het zeker niet vergeten?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #67

    Standaard

    Het is inderdaad een dierentuin van versies, het wordt er ook niet duidelijker op wat er in welke versie zit. Ik ga deze maar gewoon in de winkel halen wanneer hij uit komt, weet ik kniezer geval zeker welke versie ik hebimage.jpg

  18. #68

    Standaard

    Ik zie in het persbericht dat Batman v Superman: Extended Edition een kijkwijzer van 12 jaar en ouder krijgt. Dezelfde rating als de normale bioscoop. Maar de Amerikaanse rating is bij Extended Edition veel hoger.
    Het lijkt voor de Nederlandse keuring alsof het geweld toch niet is toegenomen. Ik heb wel begrepen dat er in Extended Edition dat er meer gevloekt wordt, en dat zou wel meetellen voor de Amerikaanse rating.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik zie in het persbericht dat Batman v Superman: Extended Edition een kijkwijzer van 12 jaar en ouder krijgt. Dezelfde rating als de normale bioscoop. Maar de Amerikaanse rating is bij Extended Edition veel hoger.
    Het lijkt voor de Nederlandse keuring alsof het geweld toch niet is toegenomen. Ik heb wel begrepen dat er in Extended Edition dat er meer gevloekt wordt, en dat zou wel meetellen voor de Amerikaanse rating.

    Het is toch algemeen bekend dat ze bij ons minder streng zijn... En die rated R moet je met een korrel zout nemen zal wel een verkoopstruc zijn aangezien Rated R sinds Deadpool het zo goed doet.

  20. #70

    Standaard

    https://www.youtube.com/watch?v=RTF6BzL4UQo

    Dit is een unboxing video van de digibook. Als deze bij ons hetzelfde is, zit er dus een blu ray van de TC en een van de UC in

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bram96 Bekijk bericht
    https://www.youtube.com/watch?v=RTF6BzL4UQo

    Dit is een unboxing video van de digibook. Als deze bij ons hetzelfde is, zit er dus een blu ray van de TC en een van de UC in
    Oh nee een lenticular cover... deze ga ik links laten liggen.

  22. #72

    Standaard

    Vanavond denk ik maar de versie op amazon.it bestellen. 3D versie en 2D versie. Verkrijgbaar op de 15e voor €22,49. 2D is de lange versie.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  23. #73

    Standaard

    Ik heb nu de NL 3D/2DUC Steelbook en de 2DUC digibook in de preorder staan. Even afwachten op de eerste reviews en dan vnl vwb de audiotrack van de 3D versie. Ik zit rond 3-8 tegen de Duitse grens en als de NL versie ongunstig uitpakt dan pik ik de Duitse versie even op aldaar.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb nu de NL 3D/2DUC Steelbook en de 2DUC digibook in de preorder staan. Even afwachten op de eerste reviews en dan vnl vwb de audiotrack van de 3D versie. Ik zit rond 3-8 tegen de Duitse grens en als de NL versie ongunstig uitpakt dan pik ik de Duitse versie even op aldaar.
    Pas wel op met de Duitse versie. Bij Mad Max: Fury Road 3D had deze net als de Franse (en NL) uitgave een DD+ track bij de Engelse audio ten gunste van de Duitse track!
    De enige echt "veilige" optie is de UK uitgave.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-07-2016 om 09:29

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Pas wel op met de Duitse versie. Bij Mad Max: Fury Road 3D had deze net als de Franse (en NL) uitgave een DD+ track bij de Engelse audio ten gunste van de Duitse track!
    De enige echt "veilige" optie is de UK uitgave.

    Hmm, ik had gehoopt dat de Duitse versie gelijk was aan de UK versie, dat is dus niet het geval. Dan wordt het idd de UK versie, zoals ik ook al van Mad max en San Andreas de UK versie heb.

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •