Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik werk weer met mijn eigen definitie, blu-ray naast blu-ray...

    Ik had al deze:


    En daar is deze naast gekomen (blijkbaar is de beeldkwaliteit veel beter). Oude gehouden voor de extra's.

  2. #27

    Standaard

    Me too!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #28

    Standaard

    Heeft de nieuwe blu-ray uitgave Ned. ondertitels?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Heeft de nieuwe blu-ray uitgave Ned. ondertitels?
    Ik kan nu niet kijken op de disc zelf, maar volgens de hoes niet weet ik nog.

  5. #30

    Standaard

    Independence Day
    en binnenkort Studio 54: Director's Cut

  6. #31

    Standaard

    Net gisteren Battlestar Galactica, de box met complete serie, binnengekregen. Via Bol.com voor de prijs van 35,-- in totaal.
    Weliswaar 2e hands, maar daar maal ik niet om.

  7. #32

    Standaard

    ManwithaMovieCameraBFI.jpg Vandaag ontvangen, nadat ik begin mei ManwithaMovieCameraMoC.jpg had gekocht en gezien.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Net gisteren Battlestar Galactica, de box met complete serie, binnengekregen. Via Bol.com voor de prijs van 35,-- in totaal.
    Weliswaar 2e hands, maar daar maal ik niet om.
    Welke serie? De oude of de nieuwe?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    ManwithaMovieCameraBFI.jpg Vandaag ontvangen, nadat ik begin mei ManwithaMovieCameraMoC.jpg had gekocht en gezien.
    Nieuwsgierig naar de reden van deze dubbeldip, want je eerst gekochte exemplaar wordt toch als de betere beschouwd? Is het vanwege de extra's of de muzikale begeleiding misschien?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #35

    Standaard

    Mad Max 2D gekocht op blu-ray. 3d+2d versie in de aanbieding, moest ik die ook hebben �� had graag meteen de 3d versie gehad maar deze vond ik lang veel te duur (boven de 25e)

  11. #36

    Standaard

    Als aanvulling op de dvd-uitgave van A-film:
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #37

    Standaard

    Manhunter van Shout Factory. Ik heb de verschillende versies op DVD en de eerste TC op Bluray (de MGM versie). Met nu de versie van Shout erbij zijn alle versies nu in huis.

  13. #38

    Standaard

    van dvd naar blu-ray:

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #39

    Standaard

    Kingdom Of Heaven - Director's Cut (Blu-ray) naar de Kindgom Of Heaven - Ultimate Edition (Blu-ray)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Welke serie? De oude of de nieuwe?
    Beter laat dan niet.. de 2003 versie

  16. #41

    Standaard

    Naar mijn idee Tim Burton's beste film:



    Lang uitgesteld, maar vanwege het vriendelijke prijsje (5,83 pond) toch overstag gegaan.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #42

    Standaard

    Kan die taalfout (jouw) in de titel verbeterd worden? Dank!

    Labyrinth - van de Deluxe 2-Disc Set (dvd) naar de 30th Anniversary Edition blu-ray
    Kick-Ass - van de blu-ray naar de steelbook blu-ray. Hij was maar 2 euro, dus ach... why not?
    Ponyo - van de 2-Disc DVD naar de Limited Edition steelbook blu-ray.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Nieuwsgierig naar de reden van deze dubbeldip, want je eerst gekochte exemplaar wordt toch als de betere beschouwd? Is het vanwege de extra's of de muzikale begeleiding misschien?
    Nogal late reactie van mijn kant, maar had de BFI-uitgave gekocht voornamelijk vanwege de andere muzikale begeleiding. Ook omdat het een onopgepoetse versie bevat.

    Heb van elke uit deze set ook de Criterion uitgaves.
    Upgrade van mijn UK-uitgave.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Kan die taalfout (jouw) in de titel verbeterd worden? Dank!
    Als ik wist hoe dat moest, dan had ik het direct al gecorrigeerd Stoort mijzelf namelijk ook
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Als ik wist hoe dat moest, dan had ik het direct al gecorrigeerd Stoort mijzelf namelijk ook
    Dit kan alleen aangepast worden door de starter van het topic (of door een moderator):

    Zo zou het moeten werken:

    1. Ga naar het eerste bericht in het topic en klik op "Pas bericht aan".
    2. Klik daarna in het getoonde bericht op "Ga naar geavanceerde opties".
    3. Ga naar het veld Titel en pas de tekst aan.
    4. Klik daarna op "Wijzigingen opslaan".
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #46

    Standaard

    "Midnight Run" UK Blu-ray van Second Sight vervangen door de US versie van Shout Factory.

    De uitgave van Second Sight heeft een belabberde beeldkwaliteit door overmatig gebruik van DNR. Er zijn zelfs details (zoals waterstralen) uit het beeld gewist zoals dat ook bij de pijlen van de eerste uitgave van Gladiator is gebeurd.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dit kan alleen aangepast worden door de starter van het topic (of door een moderator):

    Zo zou het moeten werken:

    1. Ga naar het eerste bericht in het topic en klik op "Pas bericht aan".
    2. Klik daarna in het getoonde bericht op "Ga naar geavanceerde opties".
    3. Ga naar het veld Titel en pas de tekst aan.
    4. Klik daarna op "Wijzigingen opslaan".
    Puntje 2 zag ik over het hoofd Het is nu gewijzigd
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •