De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Carol (Blu-ray)

  1. #1

    Standaard Carol (Blu-ray)

    Carol (Blu-ray)

    Sterke verfilming van het boek The Price of Salt, uitgebracht onder de titel Carol.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik vroeg me al af of er een andere opname techniek aan te pas kwam bij deze film... Het beeld is inderdaad niet zo scherp de korrel is soms sterk aanwezig maar het gaf wel een bepaalde sfeer.
    Was eventjes bang dat Homescreen de blu-ray had verpest van deze film.

  3. #3

    Standaard

    Nu ik heb gelezen dat de technische kwaliteit aanvaardbaar is, staat 'ie op mijn watchlist.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Ik vind het een prachtige film. Heb de uk uitgave. Zag te laat dar er ook een nederlandse uitgave werd uitgebracht.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #5

    Standaard

    Indrukwekkende film en prachtig in beeld gebracht. Komt wat traag op gang, maar vervolgens werd ik echt gegrepen door het verhaal, de uitstekende acteerprestaties en de mooie beelden die de tijdsfeer prachtig weergeven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •