De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Captain America: Civil War (Bioscoop)

    Captain America: Civil War (Bioscoop)

    Captain America v Iron Man, maar gelukkig zoveel meer.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Vincent Vernel : 28-04-2016 om 13:44

  2. #2

    Standaard

    Afspraak dit weekeinde...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Kan de beoordeling tussen recensent en publiek/lezer gescheiden worden? Nu wordt er een gemiddelde 9+5 genomen en staat er een 7... als totale beoordeling. Lijkt mij sterk dat de lezer de film al heeft kunnen bekijken.

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat gebeurt jammerlijk genoeg heel vaak. Van tijd tot tijd wordt er zelfs - vaak onterecht - met enen gestrooid. Echter als genoeg lezers een waardering toevoegen geeft dat juist weer een realistischer beeld. Er zijn echter veel meer recensies die nooit een lezerswaardering krijgen, dus dan is de meerwaarde nul. Maar wellicht is dat iets wat we mee kunnen nemen in de agenda.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-04-2016 om 22:09
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Een kijkerscijfer nu lijkt mij raar ja, hij gaat pas over 10 min in premiere! Ik kan me wel voorstellen dat sommigen een 9 erg hoog vinden en t cijfer gelijk naar beneden willen halen. Jammer, want de film is echt goed!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Lijkt mij sterk dat de lezer de film al heeft kunnen bekijken.
    Misschien al bekeken op de manier die hier niet mag worden vernoemd? Of op een persvoorstelling?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Misschien al bekeken op de manier die hier niet mag worden vernoemd? Of op een persvoorstelling?
    Ik heb de film gisteren gezien en vind hem maar een 5 waard. In België komen films op woensdag uit remember ?

    Iedere keer zeg ik, ik heb genoeg van al die superhelden en toch beland is iedere keer weer in de bioscoop al kwam dat gisteren omdat vrienden deze perse wilden bekijken.
    Verhaal is al even chaotisch als het verschrikkelijke Avengers 2 mede dank aan opnieuw een overvloed aan personages die ik na al die films toch wel beu ben gezien. De actie scènes zijn vooral schokkerig gefilmd (in welke eeuw was dit nog cool ?) en montage is hierdoor nogal wankel als je eventje goed oplet.

    De humor ligt ook weer niet op de bovenste plank maar dat zal ook niet meer veranderen gezien het cheesy karakter van de film. De befaamde vliegveld scène ? Oké leuke gedaan allemaal maar niet alles zag er zo overtuigend uit. Het gebruik van green screen was gewoon zichtbaar en dat stoorde me. Een groot pluspunt is Spiderman en dan heb ik niet perse over het feit dat hij de boel komt opleuken maar dat er misschien toch nog een leuke Spiderman film zit aan te komen. Daarin geeft deze film toch wel vertrouwen. Ook heeft men eindelijk eens wat consistentie in de soundtrack weten te brengen want we moeten eerlijk zijn, qua muziek thema's is MCU al een rommeltje geweest. Nu komen thema's uit vorige films terug en dat is altijd een pluspunt. Het is jammer als je een grootst filmuniversum opzet dat je dan iedere aparte film omtrent een superheld een ander muziek thema meegeeft. Kijk maar naar de Iron Man 3 films. Superhelden films het zal nooit iets voor mij zijn, velen zullen waarschijnlijk weer veel lol beleven aan de film. Mij liet het koud.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 28-04-2016 om 08:54

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vernel Bekijk bericht
    Een kijkerscijfer nu lijkt mij raar ja, hij gaat pas over 10 min in premiere! Ik kan me wel voorstellen dat sommigen een 9 erg hoog vinden en t cijfer gelijk naar beneden willen halen. Jammer, want de film is echt goed!
    Het lijkt mij beter alleen de cijfer van de reviewer in de recensie naar voren komt. Is toch veel belangrijker! Dat gemiddelde tussen reviewer en lezer is helemaal niks.


    Ik ben zwaar onder de indruk. Een verdiende 9 wat mij betreft. Geweldige film, bij de voorgaande films werd de laatste 20 min altijd verpest door overdadig cgi. Totaal niet het geval deze keer. Blijf in iedergeval zitten tot het eind. Mensen gaan gewoon weg terwijl bij marvel ze beter moeten weten
    Laatst aangepast door Dai : 28-04-2016 om 14:01

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Het lijkt mij beter alleen de cijfer van de reviewer in de recensie naar voren komt. Is toch veel belangrijker! Dat gemiddelde tussen reviewer en lezer is helemaal niks.
    De mening van de reviewer is niet heilig hoor. Dat is ook maar een mening. Het gemiddelde tussen reviewer en bezoekers geeft juist een goed idee over het niveau van de film.
    Ikzelf heb een film ook wel eens een 9 gegeven, terwijl de meeste bezoekers er geen brood van lusten. En onlangs kan ik me Deadpool nog herinneren
    Als daar alleen de waardering van de reviewer zou staan zou dat geen goede indruk geven van de film. De meesten vinden het namelijk een uitstekende film, de reviewer niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Ik snap het ook niet zo goed, want het cijfer van de reviewer staat er toch echt prominent bij...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Het is toch een realistische beeld als je een gemiddelde krijgt..recensie + kijkers..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #12

    Standaard

    Gisteravond naar de Captain America marathon geweest in Pathé Tilburg.

    Alledrie de films in 3D, een fantastische ervaring!

    De eerste 2 films had ik al meerdere keren gezien echter, alleen op 2D Blu-ray.
    Nu dan op een groot scherm in 3D en het was geweldig.

    Ook het derde deel was waanzinnig, heerlijk al die superhelden bij elkaar en ik zou het gerust The Avengers 2,5 willen noemen
    en daar is niets mis mee.

    De grootste verrassing vond ik echter de nieuwe Spider-man, grandioos!
    Toby Maguire vond ik goed in de eerste 3 Spider-man films, Andrew Garfield ronduit slecht en ongeloofwaardig in de veel te vroege "reboot".
    Nu dan Tom Holland.
    Echt een leuk jong ventje met humor die vanaf de eerste seconde het personage beet pakt en niet meer los laat.
    Zijn eerste scene met een grootheid als Robert Downey, Jr. is meteen raak en om van te smullen.
    Later is hij uiterst bekwaam én grappig in de actiescenes.

    Dit belooft echt wat voor de komende Spider-man film Homecoming.

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Erg genoten van de film en inderdaad, zoals eerder aangehaald, mijn vrees voor Spidey was redelijk ongegrond, dat kan nog best wat worden. Het blijft natuurlijk wel raar om hem zo opeens ertussen te zien en de oorsprong van zijn pak klopt natuurlijk niet helemaal met zijn tijdspan. Ook vind ik die moderne variaties op het pak meestal niks, maar ik snap het wel en het is allemaal redelijk snel vergeven. Zijn inbreng is prominenter en leuker dan ik had verwacht. Ant-man komt ook groots tot zijn recht. Ik vond weinig mis met de film en als je de comics kent is het wel leuk om dat in live action te zien, zeker als je weet waar het naar toe gaat. Enige minpuntje is misschien dat er totaal geen 'echte' spoilers zijn die ik zou kunnen verklappen. Alles is op voorhand al redelijk duidelijk en wat voorspelbaar, wat voor de niet fan misschien wat teleurstellend kan zijn. Op voorhand had ik het toch echt als een Avenger-film bestempeld, maar de sfeer van een typische Captain America-film met een vleugje Iron-man en een toefje Avengers zat er toch echt goed in. Ondanks dat de Avengers en nieuwe extra's heel veel in beeld zijn, het voelt aan als een nieuw deel van Captain America. Heerlijk om een van mijn favo Marvel-superhelden Black Panther te zien, naast die andere natuurlijk, zijnde Spidey. Ik wacht met smart op de Blu-ray release en hopelijk wel gewoon ook in 3D. Geen grappen nou hè Disney?

    Maar, all hell broke lose. Euh, Nick, waar was je?
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-04-2016 om 01:45
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    De 3D is wel al te bestellen bij amazon.uk Claudio, dus ik ga er vanuit dat hij uitkomt. Maar dat dachten we eerst van Star Wars ook .

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De 3D is wel al te bestellen bij amazon.uk Claudio, dus ik ga er vanuit dat hij uitkomt. Maar dat dachten we eerst van Star Wars ook .
    Er komt een 3D versie... Hoes is niet officieel maar het is dus duidelijk dat we weer die franse uitgave krijgen. Ik begin te braken van Disney. Gaan de zaken dan zo slecht ? Ik dacht het niet.


  16. #16

    Standaard

    Dit weekend gezien in de bios. Lekkere film. Al had ik nooit het gevoel van een Civil WAR. Vond het meer een opstootje/flinke rel. Maar dat komt misschien ook doordat Civil War in de comics zoveel meer omvat dan wat er in 1 film kan. En natuurlijk de rechten. Ik had een all-out oorlog willen zien met avengers, X-men, fantastic four, kortom: de hele marvel wereld zowat. Vond het ook een brave 'oorlog'. Het zal zijn vanwege Disney (de tere kinderzieltjes), maar bij een echte oorlog zijn er ook weleens slachtoffers. Daar kom je er niet vanaf met een bloedneus zoals hier. Er mag ook weleens iemand dood wil het geloofwaardig blijven.

    Maar goed: lekkere film dus voor de rest. Genoeg setups voor nieuw materiaal en dus nieuwe franchises binnen Marvel. Black Panther en Spidey waren bijv erg goed. En ook de emotionele klappen die de personages in deze film krijgen zullen hun tol eisen in volgende films. Genoeg actie ook, maar ik vond het dus nog te braaf voor een oorlog: komt ook door wat je al gezien hebt in andere films qua actie. Acteerwerk is van de bovenste plank en de effecten enz ook (as always). Wel vind ik dat het tijd is voor originaliteit. Ben danook blij dat er nieuwe personages bijkomen met een heel andere setting (Doctor Strange, Spidey en Black Panther) en dat Hulk en Thor even niet te zien waren. Waar ik absoluut niet superhelden-moe ben raak ik wel wat avengers-verzadigd. Tijd voor wat verfrissing..

  17. #17
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wat een fantastische film...... Het enige minpuntje... De titel. De film had eigenlijk Avengers: Civil War moeten heten. Ook Spider-Man... Fantastisch. Echt een jonge knul zoals Peter Parker hoort te zijn. En dan T'Challa. Elke keer als hij in beeld komt zo'n exotische tune..
    In mijn ogen (Marvel/DC fan) grandioos... Oh ja... Totaal onverwachts... Giant-Man. Die zag ik niet aankomen...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Wat een fantastische film...... Het enige minpuntje... De titel. De film had eigenlijk Avengers: Civil War moeten heten. Ook Spider-Man... Fantastisch. Echt een jonge knul zoals Peter Parker hoort te zijn. En dan T'Challa. Elke keer als hij in beeld komt zo'n exotische tune..
    In mijn ogen (Marvel/DC fan) grandioos... Oh ja... Totaal onverwachts... Giant-Man. Die zag ik niet aankomen...
    Nee, Stark ook niet, met die magistrale reactie: "Heeft iemand van ons nog iets speciaals dat ik niet weet?"

  19. #19
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ja... Dat was een mooie opmerking..Ik vond het eigenlijk de beste Marvel film tot nu toe..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #20
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •