De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Episode II Attack Of The Clones

    Gisteren Episode II gekocht en natuurlijk gelijk bekeken. Ik ben weer zeer onder de indruk hoe G. Lucas deze dvd heeft afgeleverd. Hier kunnen andere filmmaatschappijen veel van leren.

    De film staat er perfect op. Het geluid is om kippevel van te krijgen. De 2e dvd staat tot de nok toe vol extra's!!! De deleted scenes waren leuk om te zien. Ik ben blij dat ze gekozen hebben om deze scenes niet in de film te verwerken. Ook is de mockumentary over R2D2 erg leuk!!

    Hé George. Perfect job!!!!!


    Richard
    "Unfortunately, No One Can Be Told What The Matrix Is. You Have To See It For Yourself"

    Morpheus

  2. #2

    Standaard Re: Episode II Attack Of The Clones

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Land
    Gisteren Episode II gekocht en natuurlijk gelijk bekeken. Ik ben weer zeer onder de indruk hoe G. Lucas deze dvd heeft afgeleverd. Hier kunnen andere filmmaatschappijen veel van leren.

    De film staat er perfect op. Het geluid is om kippevel van te krijgen. De 2e dvd staat tot de nok toe vol extra's!!! De deleted scenes waren leuk om te zien. Ik ben blij dat ze gekozen hebben om deze scenes niet in de film te verwerken. Ook is de mockumentary over R2D2 erg leuk!!

    Hé George. Perfect job!!!!!


    Richard
    Is hij dan al te koop?
    Zo ja waar dan?

  3. #3

    Standaard

    Ja dat zou ik ook wel willen weten....voor zover ik weet is de officiele release 13 november..

    grt,
    woltmide

  4. #4

    Standaard

    Ja, Richard, vertel het ons. De winkels zijn open tot 18 u. Dit kan nog een mooie zaterdagavond worden!

  5. #5

    Standaard

    =regio 1 forum..
    you can't have old sushi laying around..ugh

  6. #6

    Standaard

    De versie die ik heb is inderdaad regio 1. Voor regio 2 moeten jullie nog even wachten.

    Richard
    "Unfortunately, No One Can Be Told What The Matrix Is. You Have To See It For Yourself"

    Morpheus

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Land
    De versie die ik heb is inderdaad regio 1. Voor regio 2 moeten jullie nog even wachten.

    Richard
    ???

    release datum R1 : 12 nov.
    release datum R2 : 13 nov.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    denk dat hy gewoon de review van www.ign.com heeft gelezen,zo kan ik het ook,zelf band of brothers is daar al geriviewed.zeker een kykje waar trouwens,goeie site!!!
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #10

    Standaard

    hier de link
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Hahahahaha...ben net komen kijken op deze site,maar d'r staan een paar leuke threats in...Zo ook deze.....een paar weken na de release....lmao....

    Oh ja en vergeleken met episode I issie niet ECHT tot de nok toe gevuld....

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flabmaster2000
    threats
    ...dreigementen? :P *sorry kon het niet laten*

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Land
    De versie die ik heb is inderdaad regio 1. Voor regio 2 moeten jullie nog even wachten.

    Richard
    Hoelang? Ik zit echt te snakken naar deze titel. WAAROM MOETEN WE VOOR REGIO 2 NOU ALTIJD WACHTEN!!!

    Ok, ik beloofd dat ik nooit meer zulke cynische reply's zal posten.

  15. #15

    Standaard

    kan iemand mij trouwens vertellen of de R1 van episode II nou engelse subtitles voor de film, commentaartrack en de extra's?

  16. #16

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •