De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Wandbevestiging TV

  1. #1

    Standaard Wandbevestiging TV

    Hoi allemaal,

    Ik wist niet precies waar ik deze thread moest plaatsen, mocht ik fout zitten excuus! Ik overweeg om een TV aan te schaffen met een grootte tussen 50 en 60 inch. Deze wil ik aan de muur bevestigen, en ben nu op zoek naar een TV wandbevesting van hoge kwaliteit die ik kan draaien en kantelen (dus geen Lidl e.d.). De opties die ik tot nu toe zag hebben prijzen waar de tranen van in mijn ogen springen (bijvoorbeeld). Heeft iemand tips voor een goed alternatief welke goed geprijsd is?

    Dank alvast voor het meedenken!

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben bang dat een draaibaar systeem voor grote schermen altijd duur is. Er zijn namelijk heel veel kwetsbare ophangsystemen die wel geschikt zijn voor 60+, maar niet echt een veilig gevoel geven en ook niet soepel te draaien zijn. Mijn 65" plasma hangt vlak aan de muur, maar voor mijn 42" in de slaapkamer heb ik toch een dure heavy duty Vogelsysteem gekocht. Al is het maar zodat ik hem soepel kan zwenken. Hoe groter het scherm des te groter de beugel moet zijn. Door de omvang is de uitslag erg beperkt.

    Ik zou iets meer investeren en voor de Vogel uit jouw link of zelfs voor de Wall 2450 gaan. Extreem degelijk, maar met een grote zwenkarm voor een optimale hoek, maar toch relatief plat aan de muur. Voor mijn 42" heb ik die uit jouw link en hij bevalt prima en geen last met de LED-kijkhoek als ik zit of lig.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 17-05-2016 om 18:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb er 1 voor je.. Super kwaliteit. Kan alleen niet draaien. Wel kantelen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #4

    Standaard

    wat vind je van het merk DQ claudio? ik kwam daar beugels tegen van ca 200 euro,dat scheelt toch weer...

    heb een 63 inch die moet zwenken en kantelen...

    groeten,niels
    T2: I'll Be Back!

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar sommigen zien er wel heel degelijk uit. Als je een groot scherm wil kantelen moet het natuurlijk ook wel héél degelijk zijn. Weet niet of je dat wilt, want bij vaste muurbeugels maakt het allemaal minder uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar sommigen zien er wel heel degelijk uit. Als je een groot scherm wil kantelen moet het natuurlijk ook wel héél degelijk zijn. Weet niet of je dat wilt, want bij vaste muurbeugels maakt het allemaal minder uit.
    Nou ik wil het scherm zeg maar 90 graden kunnen zwenken,kantelen is idd niet erg noodzakelijk.

    ik zag nergens een optie om alleen te zwenken gek genoeg.

    mocht jij nog een goede tip hebben?

    groeten,niels
    T2: I'll Be Back!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •