Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 51 worden weergegeven.

Discussie: onvolledige series

  1. #26

    Standaard

    Happy Days :alleen 1, 2, 3 en 4
    Taxi
    Love Boat

    Waar ik ook aan erger is aantal seizoenen in Nederlands uitbrengen en dan ermee stoppen zodat je de resterende seizoenen in Engels moet kopen zoals Dad Army en Oh moeder wat is het heet hier.

  2. #27

    Standaard

    Will & Grace. Alle seizoenen zijn wel uitgebracht maar lang niet volledig. Veel scènes missen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Will & Grace. Alle seizoenen zijn wel uitgebracht maar lang niet volledig. Veel scènes missen.
    Dat was me totaal niet opgevallen

  4. #29

    Standaard

    The Young Montalbano (Il Giovanni Montalbano): Lumière heeft de plannen om 2de seizoen uit te brengen gestaakt

    Squadra Anitmafia: DFW stopt er mee na 4 seizoen ... tot ongenoegen van de vele fans

    Iemand zin om mee te protesteren op de facebook-pagina van Lumière (Young Montalbano) en DFW (Squadra Antimafia)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Niet hier.
    Ik volg denk ik niet helemaal... De 4 seizoenen zijn na een paar jaar in Nederland verschenen bij WB, de film is al ergens in 2003 op zo'n 'pak mee voor een paar piek'-DVD uitgebracht. 'k Heb 'm hier liggen =D

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ik volg denk ik niet helemaal... De 4 seizoenen zijn na een paar jaar in Nederland verschenen bij WB, de film is al ergens in 2003 op zo'n 'pak mee voor een paar piek'-DVD uitgebracht. 'k Heb 'm hier liggen =D
    Echt? Ik dacht alleen in Duitsland...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Echt? Ik dacht alleen in Duitsland...
    Werner,
    De 4 seizoenen liggen in MM Brussel voor €7,99 per seizoen.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Werner,
    De 4 seizoenen liggen in MM Brussel voor €7,99 per seizoen.
    Ja hoor, ik heb ze al. Mijn reactie ging over de film, niet over de serie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja hoor, ik heb ze al. Mijn reactie ging over de film, niet over de serie.
    Oeps ik had het verkeerd gelezen.

  10. #35

    Standaard

    De film is inderdaad in Nederland uitgebracht in 2005 op DVD door Sony Pictures Home Entertainment.



    Deze film heb ik zelf namelijk thuis.

    EAN nummer: 8712609040470

  11. #36

    Standaard

    Spijtig genoeg is die dvd nergens meer te vinden.
    BD (1243) What i Watch

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Spijtig genoeg is die dvd nergens meer te vinden.
    Is jammer inderdaad, maar daarom ben ik blij dat ik hem heb liggen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 18-08-2016 om 06:45

  13. #38

    Standaard

    Carson's Law en The Sullivans. Twee mooie Australische series, waarvan slechts één seizoen is uitgebracht.
    Laatst aangepast door Robin W. : 18-08-2016 om 23:38

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Perfect Strangers (alleen sz. 1+2 ), voor mij een van de beste komedie-series.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Best duur, maar voor wie 'm écht wil hebben...

    https://www.bol.com/nl/p/project-alf/1002004000116930/
    Be-spottelijk. Dit is dus wat er mis is met de huidige tweedehands dvd-markt. Deze knuppel gaat 'm vervolgens op Marktplaats aanbieden voor 35-40 euro en zegt dan dat dat een heel goede prijs is "want op Bol.com kost hij 50 euro". Nekharen kunnen hier van overeind gaan staan, echt, bah.

    Onderweg Naar Morgen en Goudkust komen spontaan in me op; nog eens twee soaps die nooit verder zijn uitgebracht, waarbij het vooral bij Goudkust zonde is hoe het is verlopen; voordat seizoen 6 op de markt kwam ging de uitgever failliet.

    Eigenlijk gebeurde precies hetzelfde met de makers van de box rondom Sylvia Millecam; een tweede boxset met het tweede seizoen van 'De Sylvia Millecam Show' stond gepland, artwork was al gefinaliseerd, maar voor deze werd gemaakt ging het bedrijf terziele.

  17. #42

    Standaard

    Happy Days Seizoen 1 tm 4 set verschijnt op 04 Oktober 2017
    Love Boat Seizoen 1 & 2 set verschijnt op 04 Oktober 2017

    Uitgegeven door Paramount.
    Bron: Bol.com

    9200000079038787_1.jpg9200000079038843_1.jpg

    Mooi dat ze de eerder los verschenen seizoenen nu opnieuw nog keer uitbrengen in een set, maar er is nog geen spraken van Happy Days Boxset 5 tm 8 en set 9 tm 11 en de rest van The Love Boat helaas. Ook afwachten wat voor verpakking het is. Verwacht niet voor die prijs van 39,99 dat plastic case of boxset zoals Fresh Prince of Bell Air / Haiwai 5-0 wordt. Paramount heeft ook MacGyver opnieuw uitgebracht voor die prijs en dat was een spil.

    the-fresh-prince-of-bel-air-bel-air-complete-series-seasons-1-6-dvd-box-set-new-30e810756418164a.jpg
    Voorbeeld Boxset

    photo.jpg
    Voorbeeld Spil
    Laatst aangepast door pietdvd : 15-09-2017 om 14:24

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Be-spottelijk. Dit is dus wat er mis is met de huidige tweedehands dvd-markt. Deze knuppel gaat 'm vervolgens op Marktplaats aanbieden voor 35-40 euro en zegt dan dat dat een heel goede prijs is "want op Bol.com kost hij 50 euro". Nekharen kunnen hier van overeind gaan staan, echt, bah.
    Voor een OOP-titel mag iedereen natuurlijk vragen wat hij wil, zie niet wat daar mis mee is. Als verzamelaars dat ervoor over hebben moeten ze dat zelf weten. Op Amazon.com kost Project Alf op dvd ook $55. De eerste postzegel kost ook geen 5 cent meer als je die nu wilt kopen.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Voor een OOP-titel mag iedereen natuurlijk vragen wat hij wil, zie niet wat daar mis mee is. Als verzamelaars dat ervoor over hebben moeten ze dat zelf weten. Op Amazon.com kost Project Alf op dvd ook $55. De eerste postzegel kost ook geen 5 cent meer als je die nu wilt kopen.
    Je reageert op een post van inmiddels meer dan een jaartje geleden van me, ik zie het nu toevallig, maar toch wil ik uitweiden: die vreselijke drogreden,"Want op Bol.com kost hij 50 euro", is het gene wat me hier tegen de borst stuit. 9 van de 10 keer zijn het namelijk dezelfde mensen die hetzelfde exemplaar op Bol.com aanbieden voor nét een wat hogere prijs, om vervolgens weer op Marktplaats te doen alsof het een redelijke prijs is die ze op Marktplaats vragen. Hoe je het ook wendt of keert, dat is vuil.

    50-55 piek vragen voor een OOP-titel, misschien mag daar zakelijk niks mis mee zijn, onethisch is het haast wel. Het verloochent het idee van 'hier en daar een gelukje tegenkomen', ik zie al mensen op Marktplaats die als gieren zo snel mogelijk goedkope dealtjes maken, om nog binnen de week voor het vijfvoudige zo'n exemplaar weer aan te bieden. En wat te denken van het gelukszoekers-syndroom: persoon A vraagt meteen 50 piek, persoon B met zo'n titel ziet dat ook en biedt het aan, maar geen van beiden raken het voor die prijs kwijt. Dat is geen filmliefhebberij, dat is geen hobby. Dat is keiharde handel. Kneiterharde marktverklooierij. Dat gebeurde al eerder bij de retro games, en nu bij OOP-titels.

    En anders moet je maar eens googelen naar die keer dat men dacht dat een Amerikaanse VHS-uitgave van Disney's Beauty and the Beast in de 'Black Diamond'-reeks zoveel waard was, dat men massaal (want er zijn er miljoenen van in omloop) die band voor hoge prijzen op Ebay ging aanbieden, en nog steeds! Hoe vaak uiteindelijk verkocht voor die prijs? Niet.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    50-55 piek vragen voor een OOP-titel, misschien mag daar zakelijk niks mis mee zijn, onethisch is het haast wel. Het verloochent het idee van 'hier en daar een gelukje tegenkomen', ik zie al mensen op Marktplaats die als gieren zo snel mogelijk goedkope dealtjes maken, om nog binnen de week voor het vijfvoudige zo'n exemplaar weer aan te bieden. En wat te denken van het gelukszoekers-syndroom: persoon A vraagt meteen 50 piek, persoon B met zo'n titel ziet dat ook en biedt het aan, maar geen van beiden raken het voor die prijs kwijt. Dat is geen filmliefhebberij, dat is geen hobby. Dat is keiharde handel. Kneiterharde marktverklooierij. Dat gebeurde al eerder bij de retro games, en nu bij OOP-titels.

    En anders moet je maar eens googelen naar die keer dat men dacht dat een Amerikaanse VHS-uitgave van Disney's Beauty and the Beast in de 'Black Diamond'-reeks zoveel waard was, dat men massaal (want er zijn er miljoenen van in omloop) die band voor hoge prijzen op Ebay ging aanbieden, en nog steeds! Hoe vaak uiteindelijk verkocht voor die prijs? Niet.
    Dit gebeurd helaas wel vaker. Mooi voorbeeld: vorige week ging voor VIP card houders de Star Wars UCS Millennium Falcon Lego set in de verkoop. € 850 en een gewild item.
    Waar men voor vreesde gebeurde: Lego had er te weinig geproduceerd en niet iedereen kon er 1 krijgen.
    Waar men óók voor vreesde gebeurde óók: handelaren hebben legio exemplaren weten te bemachtigen en bieden deze nu aan voor prijzen variërend van € 1100 tot € 5600.

    Het zure is: er zijn mensen die dit betalen… ook al heeft Lego aangekondigd dat men al bezig is met het produceren van meer exemplaren. Als iedereen zou wachten heeft men de set 1) goedkoper en 2) zitten de scalpers te kijken.
    Door zoveel te betalen gebeurd het de volgende keer dus gewoon wéér.

    Binnen de community zijn er heel veel die dit (net zoals ik) aso gedrag vinden maar ook meer dan genoeg figuren die dit normaal vinden (slim, je verdiend zo gemakkelijk geld, etc). Onbegrijpelijk imo.

    Bij de Mini SNES die over 2 weken verschijnt hetzelfde: preorders waren afgelopen zomer bij gamewinkels en amazon binnen een paar minuten weg en doken gelijk op Marktplaats op… voor een veelvoud.
    (ik was wel op tijd )

    Excuus voor de offtopic!

  21. #46

    Standaard

    Het gebeurt hier op het forum toch ook.
    Als ik kijk wat er soms voor steelbooks en limited editions word gevraagd.

  22. #47

    Standaard

    Toevallig ben ik laatst de verkoper naar wie RobinW en Sambaboy tegengekomen op Bol, toen ik zelf de Bluray van Unbreakable zocht. Die is alleen (nog) tweedehands te koop en deze verkoper biedt em aan voor 50,-. Belachelijke prijs en heb deze dus niet gekocht en de UK versie via Ebay aangeschaft voor iets van een tientje. Maar heb bijvoorbeeld vorig jaar wel iets van 30,- uitgegeven voor de bluray van Face/Off. Overigens wist ik van de laatste dat deze OOP was, van de eerste niet. Nu heb ik ook weer zo'n geval: ik heb via het forum de Duitse Bluray van Strange DAys aangeschaft. Hele mooie versie, alleen de making-of is nagesynchroniseerd. Rete irritant, en dus zoek ik de NL DVD waar de docu ook op staat. Ben ik er dus ook achtergekomen dat deze dus ook OOP is? Op MP wordt deze wel aangeboden voor 33 en 35 euro, maar daar ga ik echt niet aan beginnen. Ik zoek wel net zo lang verder totdat ik em tegen een redelijke prijs heb. Dus aan mij verdienen ze de hoofdprijs niet.
    Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat de doelgroep van deze BD's/DVD's zelf wel een andere/goedkopere versie weet te vinden. Het vraag/aanbod-verhaal vlakt deze prijzen wel uit. Want de casual koper koopt deze versies toch niet meer en al helemaal niet voor dat geld.
    Overigens grappig nieuws vwb dat NES/SNES verhaal: het schijnt dat Nintendo volgend jaar de NES opnieuw in de verkoop gaat doen en de SNES blijft leveren in 2018. Leuk voor al die aasgieren....: https://www.thesun.co.uk/tech/446704...-release-date/

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Overigens grappig nieuws vwb dat NES/SNES verhaal: het schijnt dat Nintendo volgend jaar de NES opnieuw in de verkoop gaat doen en de SNES blijft leveren in 2018. Leuk voor al die aasgieren....: https://www.thesun.co.uk/tech/446704...-release-date/
    Yup Volgend jaar gaat men de productie hervatten (daar waar men eerst zei dit niet te doen).
    Ik had vorig jaar het geluk de mini NES op de releasedag te kunnen scoren; MP stond toen gelijk vol met advertenties van handelaren die er meerdere hadden…

    Leuk verhaal: zo’n 2 jaar geleden ging de Lego Death Star (een set van dik € 400) OOP. Werd nog snel door scalpers massaal ingeslagen en voor woekerprijzen op MP en eBay geslingerd.
    Maar wat gebeurde er toen? Vorig jaar september kwam Lego met een nieuwe (verbeterde) uitgave waardoor niemand nog die oude versie wil.
    Handelaren zitten nu nog steeds met voorraad te kijken (en blijven gek genoeg hoge bedragen vragen… wat dus niemand gaat betalen aangezien je een betere voor hetzelfde of minder in de winkel kan halen)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Yup Volgend jaar gaat men de productie hervatten (daar waar men eerst zei dit niet te doen).
    Ik had vorig jaar het geluk de mini NES op de releasedag te kunnen scoren; MP stond toen gelijk vol met advertenties van handelaren die er meerdere hadden…

    Leuk verhaal: zo’n 2 jaar geleden ging de Lego Death Star (een set van dik € 400) OOP. Werd nog snel door scalpers massaal ingeslagen en voor woekerprijzen op MP en eBay geslingerd.
    Maar wat gebeurde er toen? Vorig jaar september kwam Lego met een nieuwe (verbeterde) uitgave waardoor niemand nog die oude versie wil.
    Handelaren zitten nu nog steeds met voorraad te kijken (en blijven gek genoeg hoge bedragen vragen… wat dus niemand gaat betalen aangezien je een betere voor hetzelfde of minder in de winkel kan halen)

    Grappige verhalen idd.... Heb nu zelf wel de SNES in de voorverkoop kunnen aanschaffen. Wel bij Intertoys, die de voorverkoop (volgens sommigen) wel wat lang open liet staan. Hopelijk krijg ik em gewoon geleverd en anders wacht ik wel af. Heb vanuit mn jeugd meer met de SNES gedaan dan met de NES. En, de originele NES heb ik beneden nog aangesloten staan en met 3 Mario's. Helaas geen Duck Hunt gezien mn LCD TV.
    Sorry trouwens voor de erg offtopic nu, maar de discussie is wel leuk haha

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dit gebeurd helaas wel vaker. Mooi voorbeeld: vorige week ging voor VIP card houders de Star Wars UCS Millennium Falcon Lego set in de verkoop. € 850 en een gewild item.
    Waar men voor vreesde gebeurde: Lego had er te weinig geproduceerd en niet iedereen kon er 1 krijgen.
    Waar men óók voor vreesde gebeurde óók: handelaren hebben legio exemplaren weten te bemachtigen en bieden deze nu aan voor prijzen variërend van € 1100 tot € 5600.

    Het zure is: er zijn mensen die dit betalen… ook al heeft Lego aangekondigd dat men al bezig is met het produceren van meer exemplaren. Als iedereen zou wachten heeft men de set 1) goedkoper en 2) zitten de scalpers te kijken.
    Door zoveel te betalen gebeurd het de volgende keer dus gewoon wéér.

    Binnen de community zijn er heel veel die dit (net zoals ik) aso gedrag vinden maar ook meer dan genoeg figuren die dit normaal vinden (slim, je verdiend zo gemakkelijk geld, etc). Onbegrijpelijk imo.

    Bij de Mini SNES die over 2 weken verschijnt hetzelfde: preorders waren afgelopen zomer bij gamewinkels en amazon binnen een paar minuten weg en doken gelijk op Marktplaats op… voor een veelvoud.
    (ik was wel op tijd )

    Excuus voor de offtopic!
    Ik vind het héérlijke offtopic, dus ik ga nog heel even door met je.

    - De eerste Charlie Hebdo na die aanslag in Parijs (Je Suis Charlie)
    - de hier al genoemde NES/SNES-mini
    - Daarop voortbordurend, 'EarthBound' voor de SNES, een in Amerika geflopte RPG die later een cultfollowing kreeg. Massaal in de uitverkoop gegooid tijdens de ramsj, daarna voor honderden dollars verhandeld op Ebay... Tot Nintendo (eindelijk) de game op Virtual Console bracht.

    Er zijn talloze voorbeelden te noemen. Je ziet het ook met Nederlandse series op DVD die niet écht een grote verkoopklapper geweest zijn. Of juist wel, en daarna in de vergetelheid. Onderweg Naar Morgen, bijvoorbeeld. Net als Goede Tijden is men daar in 2006 mee begonnen het uit te brengen (in zo'n gigantische schoenendoos nog, destijds), maar bij ONM stopten ze (andere uitgever, Dutch Filmworks geloof ik) daar na één uitgave met het uitgeven van verdere seizoenen. Of kijk naar de veel te kleine uitgave van Herestraat 10. De Fabriek. Diamant (Ik kan wel even doorgaan).

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •