De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD's prijzen op een braderie

    Ik ga binnenkort mijn grote collectie dvd's verkopen op een braderie

    Nu wil ik graag weten of het handig is om prijsstickertjes op de dvd te plaatsen, en wat een beetje gangbare prijs, ik zit er aan te denken om mijn prijzen voor de dvd te hanteren qua prijzen op MP en Bol.com

    Graag advies

  2. #2

    Standaard

    Welkom op het forum!

    Het is erg afhankelijk van welke DVD's je verkoopt. Wat is je collectie en hoe is de staat van de DVD's. Stel dat alles in nette staat is (geen kopieën), dan krijg je tussen de 0,50 en 1,50 voor je DVD's.
    Misschien bij een enkele iets meer als het een bijzondere titel is. Maar als je de standaard films in je collectie hebt (alle Hollywoodkrakers bijvoorbeeld), verwacht er dan niet teveel van.
    Iedereen die deze films op DVD zou willen, die heeft ze al. Pas als je iets exclusiefs (of ouds) hebt, dan levert het misschien wat op.
    Als je prijst zoals Bol.com verkoop je waarschijnlijk niets... Die prijzen zijn te hoog, met name ook door de opslag die Bol.com berekent.
    En Bol.com heeft een honderdduizenden potentiële klanten, een braderie misschien een paar honderd.
    Zelf zou ik niet prijzen, maar meer een algemene prijs als "1 euro per stuk, 3 voor 2,50" of zoiets.
    Alleen de exclusieve titels zou je een prijs kunnen geven, al was het maar om aan te geven dat ze niet in de algemene aanbieding vallen.

    Als je interessante titels hebt zou je ze ook via het forum aan kunnen bieden.
    Daar hebben we een speciale afdeling voor: http://dvd.nl/forum/forumdisplay.php...oop-Aangeboden
    Maar nogmaals; verwacht niet teveel van de verkoop, die valt tegenwoordig bij iedereen tegen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Er zitten bekende titels tussen, maar ook de wat onbekendere films

    Het zijn er meer dan 250, dus om die nu in een lijst te plaatsen, heeft geen zin

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BingTheKing Bekijk bericht
    Er zitten bekende titels tussen, maar ook de wat onbekendere films

    Het zijn er meer dan 250, dus om die nu in een lijst te plaatsen, heeft geen zin
    Misschien kost het wat tijd, maar het zal de verkoop ten goede komen.
    Niemand koopt een partij DVD's waarvan hij de titels niet kent...

    Maar ik denk dat je zelf nu wel een inschatting kunt maken van wat een DVD nog kan opbrengen?
    Noem anders eens een paar 'onbekendere films' uit je collectie?
    Misschien dat er hier dan mensen zijn die een globale indicatie kunnen geven?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •