Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Stranger Things - (Netflix)

    Nieuwe netflix serie Stranger Things vanaf 15 juli. Ziet er heel goed uit. Doet wat Spielberg achtig aan. Kijk ernaar uit.


  2. #2

    Standaard

    Nieuwe trailer:



    Ziet er zeker goed uit.

  3. #3

    Standaard

    Oh wow, dat ziet inderdaag geweldig. Heerlijke jaren 80 Spielberg feel, gaan we zeker kijken!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4

    Standaard

    Dit weekend gezien. Echt geweldig! Kom maar op met seizoen 2.

  5. #5

    Standaard

    eerste 7 delen gezien.

    gave serie, alla super 8 en goonies
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren aan begonnen en bijna in een ruk uitgekeken. Goede serie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Prachtige serie, volledig Spielberg geïnspireerd. Ben benieuwd naar volgend seizoen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    9/10

    svp geen 2e seizoen; kan alleen maar minder worden en het zou alleen maar afbreuk doen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    9/10

    svp geen 2e seizoen; kan alleen maar minder worden en het zou alleen maar afbreuk doen.
    Nou het open einde vraagt er anders om ...

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toch vond ik het wel een bevredigend einde. Dat er altijd een opening wordt gelaten geeft wel de intentie aan, maar is net zo standaard als cliché. Er kan door worden gegaan - wat natuurlijk nooit origineel meer is - of ze gaan richting een heel nieuw verhaal met nieuwe personages. Ik bedoel, stranger things have happend. In de trend van de titel dus. Aan de andere kant kan dit groepje kids - die ik erg sterk vond samen - zomaar een hoop nieuwe avonduren beleven. Als het maar weer kruist met ET, The Goonies, vleugen van Artificial Intelligence tot Close Encounters. Kortom Spielberg-iaans wordt.

    Het was ook eerder een miniserie met maar acht afleveringen. jammer, maar dat maakte wel dat het tempo niet inzakten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    9/10

    svp geen 2e seizoen; kan alleen maar minder worden en het zou alleen maar afbreuk doen.
    Zoals al geschreven vraagt het open einde om een vervolg. Maar ik zie op imdb bij de hoofdpersonen nog deze serie als 'upcoming projects', dus een 2e seizoen lijkt mij zeer waarschijnlijk, mede ook door de goede cijfers op o.a. Imdb.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nou het open einde vraagt er anders om ...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zoals al geschreven vraagt het open einde om een vervolg.
    Ik zie niet in dat een film/serie geen open einde mag hebben en er dan haast verplicht een vervolg moet komen. Er mag m.i.best wat aan de verbeelding worden overgelaten.

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, it's a money-thing toch. Als ze mogen, dan gaan ze dat zeker doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik zie niet in dat een film/serie geen open einde mag hebben en er dan haast verplicht een vervolg moet komen. Er mag m.i.best wat aan de verbeelding worden overgelaten.
    Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Dat is ook 1 van de redenen dat ik zo hard afgeknapt ben op Lost. T eerste seizoen zat zo vol met potentie en mysterie. Vervolgens wordt alles uitgeplozen tot op t bot en valt t als een kaartenhuis in elkaar.

  15. #15

    Standaard

    Ook uitgekeken en net zo enthousiast als de meesten hierboven. Zou het persoonlijk omschrijven als een mix tussen The Goonies en een spannende X-Files aflevering. Einde had ik ook totaal geen problemen mee, juist prima!

  16. #16

    Standaard

    Hoop misschien wel voor het meisje dat Eleven vertolkt dat er geen tweede seizoen komt. Anders moet ze haar haar weer afscheren.

  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Opvallend weer hoe vaak Engelse acteurs worden gebruikt om Amerikaanse rollen te vertonen. Eleven en Jonathan (broer) zijn beide Engels, maar je hoort het totaal niet.

    Binnenkort de recensie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Eleven en Jonathan (broer) zijn beide Engels, maar je hoort het totaal niet.
    Inzake Eleven: het is nou niet dat ze veel tekst heeft.....

  19. #19

    Standaard

    Gister mee begonnen, een erg intrigerende 80's feel. Tot nu toe zeer geslaagde Spielbergiaanse hommage, een beetje a la Super 8. Oh ja, erg dope intro (muziek)!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Seizoen 2 is zonet bevestigd. Komt volgend jaar op Flixnet.

    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #21

    Standaard

    Het kon (gelukkig) niet uitblijven. Blijkbaar gaan ze dus door met dezelfde cast? Ik had het ala True Detective ook niet erg gevonden om een nieuwe cast en setting te krijgen, maar dit is ook goed .

  22. #22
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben benieuwd of de nieuwigheid er dan niet een beetje af is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Yep. Vondt seizoen 1 geweldig
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  25. #25

    Standaard

    IndieWire: Stranger Things Season 2 First Look

    Teaser volgt tijdens Super Bowl
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 04-02-2017 om 10:32

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •