Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Teaser:

  2. #27

    Standaard

    Geweldige serie met een erg goede sfeer! De serie houdt je erg in de greep! Dit is een kruising tussen E.T;LOST en The Goonies maar dan modern! Ik kom normaal moeilijk soor een serie heen maar bij deze serie wil ik gewoon in 1 stuk doorkijken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Eerste twee afleveringen gekeken, het is weer erg goed

  5. #30

    Standaard

    Ik heb net de eerste aflevering zitten kijken. Hij is inderdaad weer erg goed. Na het werk verder kijken.

  6. #31

    Standaard

    In twee dagen de serie er door heen gejaagd. Door de cliffhangers moet je een volgend deel zien...
    Toch duidelijk minder dan serie 1 maar nog altijd van hoge kwaliteit. Iets minder mysterieus en geheimzinnig als deel 1.

  7. #32

    Standaard

    Ben ook bijna klaar met seizoen 2 (ik moet nog 2 afleveringen) en gewoon weer erg sterk seizoen. Verder eens met Paul H.

  8. #33

    Standaard

    Ik vond het toch wat minder dit seizoen... laatste twee afleveringen maken wel een hoop goed.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #34

    Standaard

    Hier ook in 2 dagen doorheen gegaan
    alleen jammer van dat ene deel, sloeg voor mij compleet de plank mis
    was ook gelijk helemaal uit de serie, zonde anders had ik hem beter gevonden
    nu 7/10
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  10. #35

    Standaard

    Hey Raymen, haalde inderdaad de pace uit de serie maar ik denk dat dit een opbouw is voor de volgende seizoenen.

  11. #36

    Standaard

    Gister het tweede seizoen uitgekeken, ik vond het geen storende aflevering. Qua achtergrond wel een prima aflevering, hierdoor komen de laatste twee (sterke) afleveringen ook geloofwaardiger over. Al met al net een tikkeltje minder dan het eerste seizoen, maar nog steeds op en top (nostalgisch) vermaak!

  12. #37

    Standaard

    Ik denk spinniff
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  13. #38

    Standaard

    Die 'ene' aflevering lijkt me ook input voor volgende seizoenen. Ik moet wel zeggen dat ik benieuwd ben hoe ze nu verder willen. Er komt sowieso nog een 3e en 4e seizoen.

  14. #39

    Standaard

    Haha, ok, nu wil ik weten, over welke aflevering hebben we het? :')

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Haha, ok, nu wil ik weten, over welke aflevering hebben we het? :')
    Aflevering 7, "The Lost Sister".

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Stranger Things (twee afleveringen)

    Samen met m'n vriendin besloten we weer een nieuwe serie aan te boren. Mijn idee was "Stranger Things".We hebben nu twee afleveringen gezien en we vinden het allebei eigenlijk zeer slecht. Als eerste valt het acteerwerk op: Winona Ryder....wat slecht geacteerd. Alles in overdrive, elke emotie met grote gebaren. Dan de kinderen....ik trek ze niet. Vooral dat slissende joch werkt op mn irritatiespieren. Is dit een kinderserie? Er wordt een poging tot humor gedaan maar bij ons sloeg alles dood. En het gevolg was tenenkrommende irritatie. Is dit nu die gehypte serie? Tijdens vele scenes slaakten we allebei tegelijk een diepe zucht en keken we elkaar aan van...wtf?? Moeten we doorzetten vroegen we ons af? Nee....we kappen hiermee. Kinderachtige, flauwe en oer-Amerikaanse shit.

  18. #43

    Standaard

    Eigenwijs als we zijn, toch doorgezet. Nee, ik vind het nog steeds niets. Met name het acteerwerk vond ik vaak tenenkrommend.

    Een magere 5,5 dan voor de moeite.

  19. #44

    Standaard

    Na al die jaren de afgelopen dagen eindelijk eens de eerste 2 seizoenen van deze veelgeprezen serie kunnen bekijken (de enige twee seizoenen die op blu-ray zijn uitgekomen). Zo negatief als Melzz ben ik er niet over maar evengoed vond ik hem wel erg tegenvallen. Ik zou hem als "amusante middelmatigheid" willen omschrijven: ik heb er nog wel genot uit weten te halen maar er valt veel op aan te merken. Ik vind de serie vooral heel wisselvallig en halfslachtig: men speelt heel duidelijk enorm leentjebuur met allerlei films en series uit de jaren 80 en begin jaren 90 maar op een wat afgezaagde en "gemaakte" manier. Ik herken er dingen uit Goonies, ET, Aliens, Twin Peaks, Eerie Indiana en allerlei horror- en teen-films uit maar dan erg verdund en flauw. De makers wilden duidelijk een "jaren 80-stijl" neerzetten maar echt overtuigen doet dat zeker niet. Het voelt helemaal niet als die tijd maar meer als een serie die in de huidige tijd plaats vindt maar dan met een jaren 80-verfje er over heen. Allerlei verhaallijnen komen ook niet echt overtuigend over, worden niet uitgelegd of worden niet afgemaakt. Qua productie ziet het er prachtig uit maar qua verhaal is het echt een allegaartje en een verzameling van cliche's.

    Ik moet trouwens zeggen dat de 2e helft van het eerste seizoen en de 1e helft van het tweede seizoen wel wat meer structuur hebben: daar heb ik dan ook het meeste van genoten. De andere delen van de serie waren ondermaats. Seizoen 3 (die blijkbaar inmiddels al op Netflix te zien is) ga ik ooit nog wel eens bekijken maar ik heb er geen haast mee.

  20. #45

    Standaard

    LOL, “Seizoen 3 (die blijkbaar inmiddels al op Netflix te zien is),” ja, pas sinds 4 juli 2019. Wow seizoen 4 laat eigenlijk best lang op zich wachten!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    LOL, “Seizoen 3 (die blijkbaar inmiddels al op Netflix te zien is),” ja, pas sinds 4 juli 2019.
    Ik wist dat ik een "beetje" achter liep.

    De blu-rays had ik eind 2019 al gekocht maar ze zijn een beetje achterin de kast beland. Van seizoen 3 is trouwens nog onduidelijk of ie op blu-ray gaat verschijnen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wow seizoen 4 laat eigenlijk best lang op zich wachten!
    Hier en daar wordt een release date van juli dit jaar genoemd. De opnames zijn blijkbaar in september vorig jaar afgerond. Corona zal de boel wel wat vertraagd hebben.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    LOL, “Seizoen 3 (die blijkbaar inmiddels al op Netflix te zien is),” ja, pas sinds 4 juli 2019. Wow seizoen 4 laat eigenlijk best lang op zich wachten!
    Ja, dat heb je als er een wereldwijde pandemie gaande is.

  23. #48

    Standaard

    Seizoen 4 is inmiddels te zien op Netflix, althans de eerste 7 afleveringen. De laatste 2 afleveringen verschijnen pas op 1 juli. Ze nemen de tijd om het verhaal te vertellen. De kortste aflevering is 63 minuten, terwijl aflevering 7 maar liefst 98 minuten duurt (en blijkbaar duurt de seizoensfinale zelfs tweeënhalf uur). Ik vond het een sterk seizoen tot nu toe en ben zeer benieuwd naar hoe het afloopt. En dan is het wachten op het vijfde en laatste seizoen. Hopelijk hoeven we daar geen 3 jaar op te wachten.

  24. #49

    Standaard

    Wij hebben 3 delen gezien (vanavond verder) en ik vind het een heel sterk seizoen tot nu toe. Wat Frank zegt, lekker ruim de tijd nemen en niet haasten om het verhaal te vertellen. De jongens hebben wel een flinke groeispurt gemaakt...

  25. #50

    Standaard

    Chapter 4 (creepy) en 7 waren wat mij betreft de beste afleveringen, maar het hele seizoen tot nu toe was geweldig. Nu een maandje wachten op de laatste 2.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •