Pagina 44 van 46 EersteEerste ... 3440414243444546 LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1133 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Nee geen OLED

    Maar wel HDMI 2.1 op de CB
    https://www.homecinemamagazine.nl/20...-je-het-nodig/
    Je moet iets duidelijker zijn, ik snap het niet? Wat bedoel je met CB? En heb je dan iets wat beter is dan OLED?

  2. #1077
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah ik was dus niet de enige die in het haar aan het krabben was (wat er van over is ) bij de afkorting CB
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #1078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ah ik was dus niet de enige die in het haar aan het krabben was (wat er van over is ) bij de afkorting CB
    Oke dan.
    Dit is een LG –OLED topic en ik denk dat je die schoon moet houden.

    Want als ik mijn display hier vermeld krijg je daar onnodige discussies/opmerkingen over doorOLED gelovigen in deze topic...
    En zoals je weetis het bij religieuze zaken staan OLED gelovigen niet open voor anders denkendenen voelen zij de noodzaak
    om hun keuze voorOLED te rechtvaardigen, alsmede de ongelovigen te bekeren en zoveel mogelijkmede gelovigen te krijgen.

    Oké, nu weerserieus.
    Het antwoord op CBis…..????? (drum drum)

    CB staat voor Connect Box (wsl is de volledige benaming One Connect Box)
    Oftewel z’n zwartedoos met diverse inputs/slots en 1 draadje naar het display.
    En 1 van de 4 HDMIinputs is 2.1
    Laatst aangepast door Hombre : 04-03-2020 om 08:10
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #1079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Oke dan.
    Dit is een LG –OLED topic en ik denk dat je die schoon moet houden.

    Want als ik mijdisplay hier vermeld krijg je daar onnodige discussies/opmerkingen over doorOLED gelovigen in deze topic...
    En zoals je weetis het bij religieuze zaken staan OLED gelovigen niet open voor anders denkendenen voelen zij de noodzaak
    om hun keuze voorOLED te rechtvaardigen, alsmede de ongelovigen te bekeren en zoveel mogelijkmede gelovigen te krijgen.

    Oké, nu weerserieus.
    Het antwoord op CBis…..????? (drum drum)

    CB staat voor Connect Box (wsl is de volledige benaming One Connect Box)
    Oftewel z’n zwartedoos met diverse inputs/slots en 1 draadje naar het display.
    En 1 van de 4 HDMIinputs is 2.1
    Aha, dat is wat duidelijker, bedankt!
    Mijn broer heeft ook zo'n box voor zijn Samsung QLED (en is daar heel tevreden mee), dus waarschijnlijk zal je dus ook een QLED hebben. Ik kan nu ook beter je eerdere onderstaande reactie (die ik best negatief vond overkomen, maar dat kan absoluut aan mij liggen) plaatsen. Je hebt het over OLED gelovigen, maar QLED gelovigen kunnen er ook wat van .

    Iedere techniek heeft zijn voordelen, het is waar je voor kiest. OLED liefhebbers (die vaak van plasma-tv's komen) hechten veel waarde aan zwartwaardes en een zo groot mogelijk contrast. En als je eenmaal dat gewend bent, dan zal je op die gebieden niet zo snel met minder genoegen nemen en overstappen. Niets mis mee toch? Ieder zijn ding.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    @ Claudio, jammer dat je tegen een de van de organische problemen van W-OLED aanloopt.
    Maar van niveau om te kunnen constateren dat W-OLED net als PDP een tussen oplossing is, die ook de “way of the doddo” zal volgen op een niet al te lange termijn.
    Je krijgt met de nieuwe reeks door het ontbreken van het 3D filter en de betere beeldprocessor wel wat meer helderheid iets beter beeld. Als je voor een beterbeeld gaat kun je beter een Sony of Panasonic nemen, want hun beeldprocessoren staan op een veel hoger niveau.
    Jammer dat je toch weer voor een W-OLED gaat, want er zijn andere opties die je o.a. 3D snel doen vergeten
    En ja “size does matter”, maar pas op want een groter scherm went erg snel en werkt verslavend L
    (heb ik ook onlangs weer gemerkt, alhoewel het dit keer maar 2”was)

    Succes met je aankoop en geniet ervan.

  5. #1080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aha, dat is wat duidelijker, bedankt!
    Mijn broer heeft ook zo'n box voor zijn Samsung QLED (en is daar heel tevreden mee), dus waarschijnlijk zal je dus ook een QLED hebben. Ik kan nu ook beter je eerdere onderstaande reactie (die ik best negatief vond overkomen, maar dat kan absoluut aan mij liggen) plaatsen. Je hebt het over OLED gelovigen, maar QLED gelovigen kunnen er ook wat van .

    Iedere techniek heeft zijn voordelen, het is waar je voor kiest. OLED liefhebbers (die vaak van plasma-tv's komen) hechten veel waarde aan zwartwaardes en een zo groot mogelijk contrast. En als je eenmaal dat gewend bent, dan zal je op die gebieden niet zo snel met minder genoegen nemen en overstappen. Niets mis mee toch? Ieder zijn ding.

    Helaas is dat ene voordeel wat je noemt ook gelijk een onderdeel die voor mijn een zwakke plek in de beleving/kwaliteit voor mij is.

    En inderdaad, ieder zijn ding en laten we daarvan genieten
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #1081
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ondanks in februari al gepreorderd bleek dat Plattetv mijn tv op zijn vroegst pas eind augustus kon leveren. Dat schiet niet op zo. Ik preorderde juist omdat hun LG dealer zijn en hoopte hoger in de pikorde. Helaas, het scherm is wereldwijd zo schaars en komt maar mondjesmaat binnen en al helemaal in Nederland. Omdat er ook niks over verteld kon worden, hield ik zelf maar de meeste electronicawinkels in de gaten, wellicht wist de ene wat meer dan de andere... De firma Botman in Hoorn had bijvoorbeeld op de website 2 dagen staan, maar telefonisch gaf men toch aan eind augustus. Bedankt, maar nee bedankt. Tot ik vandaag een berichtje kreeg; "dit is geen grap, maar opeens kreeg ik er vandaag een binnen, zal ik die reserveren voor u?" Nadat ik Plattetv helaas het bos instuurde, antwoordde ik volmondig, "Hell yes.." In eerste instantie volgende week zaterdag, maar later bleek het ook overmorgen te kunnen. Nou, nu kan mijn dag helemaal niet meer stuk. Van uitzichtloos, naar anderhalve dag. En eerder bleek al dat Botman Sound & Vision een meer dan prima speciaalzaak is, dus dubbelblij. Weer later werd ik gebeld dat hij de factuur op juli zet, omdat de cashbackactie - die al verlopen was voordat de tv geleverd kon worden, verlengt werd. Scheelt toch weer 300 euro. Zo blijkt nu al; prima zaak, maar dat gaven hun recensies ook al aan. Dat wordt waarschijnlijk weer een review...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-06-2020 om 18:47
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1082

    Standaard

    Gefeliciteerd, wellicht ben je een van de eerste Nederlandse consumenten die deze primeur heeft. Dat wordt genieten, ben ik van overtuigd. Over pikorde, mogelijk staat Botman daarin hoger bij LG dan Plattetv.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  8. #1083
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je wel. In ieder geval in deze maat, want kleiner zijn ze al een tijdje gewoon leverbaar. Wellicht heeft Plattetv er wel al een paar verkocht, grote keten. Wat dat betreft ben ik ook wel blij weer eens bij een kleine speciaalzaak te shoppen. Ze reageren bij Plattetv in ieder geval een heel stuk vlotter als je wat bij ze koopt, dan als je om leveringsinformatie vraagt, maar wellicht is dat ook wel weer logisch.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1084

    Standaard

    Er is regen opgegeven voor het weekend, een goede reden om dat Oled Billboard eens uitgebreid te testen.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  10. #1085
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies... Mijn pa ook blij maken met mijn oude. Zal nog een klus worden die te verhuizen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #1086

    Standaard

    Zeg Claudio, waarom nu toch weer voor OLED gekozen, terwijl die techniek uitontwikkeld is en er bij jouw huidige TV al naar een paar luttele jaren toch problemen met het beeld waren, zo begrijp ik? En waarom LG en geen Panasonic, Sony of Philips? Of maken die niet zulke giga mega schermen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #1087
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eigenlijk heb ik dat op de vorige pagina al verteld, maar in de basis, omdat er niks beters is en inderdaad niet zo groot. Daarnaast zijn alle OLED-schermen afkomstig van LG displays. Alleen de software is anders, maar vooral zo'n echt plat aan de muur scherm kan alleen met de GX-serie. Dit zal wel het laatste OLED-scherm worden. Volgende wordt hopelijk een Microled. Alle voordelen en praktisch geen nadelen - als de prijs straks ook meewerkt. Mijn huidige scherm is 4 jaar. Niet heel oud, echter maar heel licht ingebrandt. Je ziet het pas als je het weet en dan alleen bij rood. Ik kan hem waarschijnlijk zelfs onder garantie laten repareren, maar dan verlies ik 3D en dat wou ik niet.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 26-06-2020 om 11:57
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Eigenlijk heb ik dat op de vorige pagina al verteld, maar in de basis, omdat er niks beters is en inderdaad niet zo groot. Daarnaast zijn alle OLED-schermen afkomstig van LG displays. Alleen de software is anders, maar vooral zo'n echt plat aan de muur scherm kan alleen met de GX-serie. Dit zal wel het laatste OLED-scherm worden. Volgende wordt hopelijk een Microled. Alle voordelen en praktisch geen nadelen - als de prijs straks ook meewerkt. Mijn huidige scherm is 4 jaar. Niet heel oud, echter maar heel licht ingebrandt. Je ziet het pas als je het weet en dan alleen bij rood. Ik kan hem waarschijnlijk zelfs onder garantie laten repareren, maar dan verlies ik 3D en dat wou ik niet.

    In ieder geval is de service van LG uitstekend, zie mijn eerder commentaar. Ook mijn scherm is onder garantie vervangen vanwege (rood) inbranden van het RTL 4 logo. Alhoewel daar door de desbetreffende zenders al iets aan gedaan is. ( witte logo) Inderdaad ben je dan je 3D kwjt, die panelen worden niet meer gemaakt. Ik weet niet hoe die service bij de andere merken is. Maar LG geniet ook bij mij wel de voorkeur.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  14. #1089

    Standaard

    Ook mijn scherm is pas (kosteloos) vervangen door inbranden, was 3 jaar oud (had 5 jaar garantie). Helaas ook geen 3D meer.
    Een moeilijke afweging, maar hoe ver gevorderd is de inbranding over een jaar? Misschien niet meer om aan te zien? Dus toch maar voor zekerheid gekozen.

  15. #1090
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Addio 65E6V

    Mijn oude tv heeft inmiddels een nieuw thuis gevonden. Beetje spannend, want zo kwetsbaar en groot als hij is, pastte hij echt maar net achterin. Samen met mijn zoon gingen we op weg naar mijn vaders huis. Krent als hij is, zat hij al een tijdje achter mijn tv aan. Hij was bijna ongeduldiger dan ik... Nou ja, het moment was eindelijk daar. Pa blij en ik dus ook blij. Ophangen was eigenlijk een fluitje van een cent, maar dan komen de dillema's. Oude apparatuur met veelal scart-aansluitingen, zoals een videorecorder, dvdspelertje van net na de oorlog en het allerbelangrijkst, de satellietdecoder voor zijn Italiaanse zenders. Tja, dat noodzakelijke verloopstekertje was ik natuurlijk kwijt. "Pa, video kan echt niet meer, weg dat ding. Krijg je van mij een nieuw Blu-ray spelertje voor 3D en regelen we wat voor de satelliet.Trouwens je kijkt toch meer Netflix" Enfin, ik dook het internet op voor een oplossing. Hé, een scart naar HDMI-omvormer en dat voor maar een paar tientjes! Zal wel niet veel wezen, maar ja, de kwaliteit van het oude decodertje is ook niet hoogstaands, zal wel goed genoeg zijn? Maar ik was echt verbaasd over de kwaliteit. Oké, SD in 1080p, maar eigenlijk deed de omvormer dat buitengewoon goed. Prima apparaatje dus. En nog steeds een meer dan prima tv. Ik had natuurlijk ook een nieuwe satellietdecoder kunnen regelen, maar ze zijn op leeftijd. Hoe gebruiksvriendelijk de LG ook is, elke verandering is niet makkelijk. Leg maar eens uit dat zappen niet opeens anders is, omdat je een nieuwe tv hebt, dat doe je nog steeds met de upc afstandsbediening, waarop hij steevast antwoord, "moet wel ff wennen" Liever 15 bekende knoppen dan alles met 3 nieuwe en een cursor. "Ja pa, het is ff wennen, maar dat komt goed", maar uiteindelijk was hij wel heel erg blij... Daar geniet ik van. We werken ook met ze drieën samen (ja, de beste man is 86 en weet van geen wijken), maar dit was toch wel weer heel bijzonder om 3 generaties met een gemeenschappelijke passie aan het werk te zien. De zoon wordt de vader en de vader de zoon.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #1091

    Standaard

    Geweldig Claudio hoe je het beschrijft....zo herkenbaar !
    Schoonvader van 83 die ook nog pienter genoeg is om met de hedendaagse techniek mee te gaan, maar dan wel inclusief alle oude apparatuur...…
    VHS heb je toch niet meer nodig?...…...Jawel, want ik heb hier nog videobanden die ik misschien nog wil kijken
    Enfin, laten we dankbaar zijn voor het feit dat we ze nog in ons midden hebben en we ze kunnen helpen...hebben ze immers voor ons ook hun hele leven gedaan !
    this is my boomstick!!!

  17. #1092
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo is het maar net.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1093

    Standaard

    En als in de toekomst de 77 inch naar je vader gaat, zal je toch echt een busje moeten nemen. Zijn generatie wordt meestal echt oud. Dat is in ieder geval te hopen.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  19. #1094

    Standaard

    Prachtig stukje Claudio, mooi om te lezen dat de 65E6V toch in de familie blijft .

  20. #1095

    Standaard

    Leuk en goed van je Claudio! Ik had er wat van langs zien komen, maar tof dat je vader nog een upgrade doet van z'n TV. Mijn vader is ongeveer net zo oud, maar doet het 'gewoon' met een 32" TV. Hoe graag ik hem ook naar iets groter wil gaan, het lukt me niet
    Wat dat betreft gaat jouw vader meer met z'n tijd mee dan de mijne
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #1096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    ... Krijg je van mij een nieuw Blu-ray spelertje voor 3D...
    En gaan al jouw 3D Blu-rays nu ook naar hem? Dan denk ik dat je nog vaak bij je vader langs gaat om (samen) een 3D blu-ray te kijken
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #1097
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank jullie wel heren. Ik heb inderdaad een paar 3D-films meegegeven, maar of hij daar echt veel gebruik van zal maken? De meeste hou ik zelf in de stille hoop dat het ooit weer eens terugkomt en anders ga ik even bij pa langs. Toch wat ik nu heb is ook heel leuk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1098

    Standaard

    Misschien het verkeerde topic ervoor, maar omdat ik weet dat veel mensen deze televisie hier op het forum (nog) in bezit hebben wil ik graag het volgende vragen:

    hebben er meer mensen last van het feit dat de app op de tv van Amazon Prime geen HDR meer weergeeft? Ik heb het idee dat dat voorheen namelijk nog wel het geval was. Ik heb de laatste versie (opnieuw) geïnstalleerd, ook de tv een tijdje van stroom gehad en ook de app op de PlayStation 4 blijft gewoon SDR weergeven. Hoop dat iemand het zou kunnen testen, zodat ik weet waar ik verder moet zoeken. Bedankt alvast.

  24. #1099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Misschien het verkeerde topic ervoor, maar omdat ik weet dat veel mensen deze televisie hier op het forum (nog) in bezit hebben wil ik graag het volgende vragen:

    hebben er meer mensen last van het feit dat de app op de tv van Amazon Prime geen HDR meer weergeeft? Ik heb het idee dat dat voorheen namelijk nog wel het geval was. Ik heb de laatste versie (opnieuw) geïnstalleerd, ook de tv een tijdje van stroom gehad en ook de app op de PlayStation 4 blijft gewoon SDR weergeven. Hoop dat iemand het zou kunnen testen, zodat ik weet waar ik verder moet zoeken. Bedankt alvast.
    Heb het even geprobeerd bij Joker en Doctor Sleep, volgens Amazon beide met HDR, maar krijg de HDR melding niet in beeld.

  25. #1100

    Standaard

    Ok, bedankt voor het testen! Bij mij blijft die inderdaad ook op de normale beeldinstellingen staan. Dan ga ik er vanuit dat er iets bij Amazon zelf verkeerd is, aangezien de app op tv en PS4 HDR allebei niet weergeven.

Pagina 44 van 46 EersteEerste ... 3440414243444546 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •