Pagina 42 van 46 EersteEerste ... 32383940414243444546 LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1133 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Ja 3d blijft we mooi

    maar aquaman uhd hdr imax op een 77 inch oled deed mij meer smullen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #1027

    Standaard

    Dat zeg ik
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  3. #1028
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat geloof ik graag. Ik ga dat ook (ooit) eens doen. Kan me niet groot genoeg... Maar liever met 3D.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1029

    Standaard

    Haha ja ik vind 3d wel heel erg aan het doodbloeden
    daarom ook wweer een oled maar dan wat groter,en de aanbieding kon ik niet afslaan
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #1030

    Standaard

    Ik ben zo dom geweest te verhuizen naar een huis met een 1m bredere woonkamer eind vorig jaar hahaha. Mijn 65 inch OLED leek ineens wel een stuk kleiner.
    Probleem is dat ik veel 3D kijk, een grotere OLED is dus helaas geen optie
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  6. #1031
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gewoon hopen dat ie stuk gaat of je houdt een project-X-feest...
    Thought crossed my mind...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1032

    Standaard

    Ik zit al ruim een jaar te kijken of ik ergens een 77" model van de E6 kan vinden, maar dat is nog niet gelukt...

  8. #1033

    Standaard

    Er heeft er 1 in eindhoven een tijdje gestaan
    maar of die er nog is
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Er heeft er 1 in eindhoven een tijdje gestaan
    maar of die er nog is
    Mediamarkt bedoel je?

  10. #1035

    Standaard

    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  11. #1036
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik blijf gewoon hopen dat ze straks - voor de grap - nog een grote 3D-OLED uitbrengen... After the Nit War...

    Nee, wacht... Ultra Wide
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Vandaag mijn Pioneer CLD-D925 eens afgestoft en aangesloten na jaren niet gebruikt te hebben.
    En heb genoten van de onaangepaste Return of the Jedi uit de Definitive Laserdisc Collection!

    Had daarvoor eerder deze week dit apparaatje van de Duitse Amazon ontvangen:

    i.c.m. met deze kabel.

    En het resultaat verbaasde me toch wel, had niet verwacht dat een Laserdisc nog zoveel detail kon laten zien.
    Moet toegeven dat ik in al die tijd zelfs nog geen DVD heb gekeken op de E6 dus dit was mijn eerste ervaring met lage kwaliteit SD materiaal.
    Van Laserdisc kan je geen wonderen verwachten, maar toch ben ik aangenaam verrast.

    Het beeld bevat zo nu en dan wel aardig wat ruis en is regelmatig wat onrustig, dus t is zeker anno nu niet voor iedereen weggelegd
    Maar mocht je ook nog een speler hebben staan dan kan je er dus wel degelijk nog wat lol aan beleven.

    Heb overigens speciaal voor dit kastje gekozen vanwege niet al te beste reviews bij de overige.
    Daarnaast heeft deze een metalen behuizing en was hij bovenal niet duur.
    Heb er twee tientjes voor betaald, maar vreemd genoeg is ie nu ruim een tientje duurder.

    Ik wil je hierbij bedanken dat je dit hebt gedeeld.
    Heb nu het zelfde gekocht en wat een verschil...op mijn Sony 4K tv
    Laserdiscs zien er veel beter uit met deze aansluiting.
    Bedankt RVVNR1

  13. #1038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik wil je hierbij bedanken dat je dit hebt gedeeld.
    Heb nu het zelfde gekocht en wat een verschil...op mijn Sony 4K tv
    Laserdiscs zien er veel beter uit met deze aansluiting.
    Bedankt RVVNR1
    Leuk te horen, graag gedaan!

  14. #1039

    Standaard

    Nou dank je dat wij ook meegedeeld worden
    en volgende keer in het goede topic
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  15. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Nou dank je dat wij ook meegedeeld worden
    en volgende keer in het goede topic
    Blijf jij dan uit deze want je hebt helemaal geen E6!

  16. #1041

    Standaard

    Haha jawel
    alleen niet meer beneden.

    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  17. #1042
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Haha jawel
    alleen niet meer beneden.

    Tsss....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1043

    Standaard

    Bij mijn LG is na het indienen van een klacht, het paneel een maand geleden vervangen. Betrof het inbranden van het zenderlogo, o.a. RTL4 logo. Echter, het bleek dat voor de 65E6V geen 3D panelen meer waren en ook niet meer gemaakt werden, Dus een nieuw paneel erin, maar geen 3D meer. Daarvoor wel een financiele compensatie van LG gehad. Uiteraard heeft dit plaatsgevonden binnen de garantietermijn van 2 jaar. Uiteindelijk keek ik niet zo vaak 3D, maar toch jammer. Wel een topservice van LG!
    Laatst aangepast door RHK : 21-09-2019 om 09:11
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  19. #1044

    Standaard

    Ik dacht dat inbranden bij OLED's geen probleem meer was? Vind ik toch wel zorgwekkend, zo binnen twee jaar al. Ik heb zelf tien jaar lang een plasma gehad en alle TV-zenders daarop bekeken, maar nog nooit een ingebrand scherm of 'image retention' meegemaakt. Terwijl de achterliggende techniek toch vergelijkbaar is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #1045

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik dacht dat inbranden bij OLED's geen probleem meer was? Vind ik toch wel zorgwekkend, zo binnen twee jaar al. Ik heb zelf tien jaar lang een plasma gehad en alle TV-zenders daarop bekeken, maar nog nooit een ingebrand scherm of 'image retention' meegemaakt. Terwijl de achterliggende techniek toch vergelijkbaar is.
    Zelf heb ik hier geen last van. Als je de TV uitzet komt hij in de standby stand. In die stand wordt het beeld ‘gewassen’. Als je net als mij een schakelaar hebt, om de TV daarna van de 220V te halen, moet je dit dus niet gelijk na het uitzetten van de TV doen, maar even een paar minuutjes wachten. Je hoort de TV dan ook 'klikken'.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 21-09-2019 om 13:18

  21. #1046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik dacht dat inbranden bij OLED's geen probleem meer was? Vind ik toch wel zorgwekkend, zo binnen twee jaar al. Ik heb zelf tien jaar lang een plasma gehad en alle TV-zenders daarop bekeken, maar nog nooit een ingebrand scherm of 'image retention' meegemaakt. Terwijl de achterliggende techniek toch vergelijkbaar is.
    In principe heb je gelijk. Echter, de praktijk wijst anders uit, zoals bij mij dus. De LG monteur vertelde mij dat de zenders de kleur en felheid van de zenderlogo's hebben aangepast. Dit zou al moeten schelen dan. Ook vertelde hij dat het inbranden zo nu en dan toch wel voorkomt. Moet wel zeggen dat ik een 2016 productie oled heb, wellicht komt het bij de nieuwere modellen niet meer voor. Daar kunnen de 77 inch gelukkigen misschien over oordelen.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  22. #1047

    Standaard

    Ook bij mij is het scherm van mijn 65E6V ingebrand. Eerst dacht ik dat er een soort van storingsstrepen te zien waren en dit alleen bij gele en oranje achtergronden zoals vuur explosies. Na nadere bestudering blijkt het een ingebrande teletekst pagina te zijn omdat het "ghost" beeld overeenkomt met een teletekst pagina. Op zich wel vreemd want ik kijk zelden teletekst en dan nog maar hooguit enkele minuten en mijn zoon kijkt nooit teletekst en is verder de enige gebruiker van de tv. Ik zou denken dat een teletekst pagina toch minstens verscheidene uren zoniet een hele dag continu aan moet hebben gestaan voordat deze überhaupt in zou kunnen branden. En helaas, ik heb geen garantie meer, de tv is in juli 2016 gekocht dus ik zal er mee moeten leren leven. Maar zoals gezegd, het is alleen zichtbaar bij gele en oranje beelden. Maar toch jammer van zo'n dure tv, voor dat geld verwacht ik wel iets duurzamers.
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  23. #1048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IgWo Bekijk bericht
    Ook bij mij is het scherm van mijn 65E6V ingebrand. Eerst dacht ik dat er een soort van storingsstrepen te zien waren en dit alleen bij gele en oranje achtergronden zoals vuur explosies. Na nadere bestudering blijkt het een ingebrande teletekst pagina te zijn omdat het "ghost" beeld overeenkomt met een teletekst pagina. Op zich wel vreemd want ik kijk zelden teletekst en dan nog maar hooguit enkele minuten en mijn zoon kijkt nooit teletekst en is verder de enige gebruiker van de tv. Ik zou denken dat een teletekst pagina toch minstens verscheidene uren zoniet een hele dag continu aan moet hebben gestaan voordat deze überhaupt in zou kunnen branden. En helaas, ik heb geen garantie meer, de tv is in juli 2016 gekocht dus ik zal er mee moeten leren leven. Maar zoals gezegd, het is alleen zichtbaar bij gele en oranje beelden. Maar toch jammer van zo'n dure tv, voor dat geld verwacht ik wel iets duurzamers.
    Ik zou toch even contact opnemen met LG, in principe moet een tv langer meegaan dan 3 jaar en ze hebben (wat ik gelezen heb) best een goede service.

  24. #1049

    Standaard

    Zoals voorgesteld, kontakt opnemen met de LG servicedesk. Ook al ben je de 24 maanden gepasseerd, zal, afhankelijk van de reparatie, een soort coulance/middeling worden voorgelegd verwacht ik. Nooit geschoten, altijd mis.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  25. #1050

    Standaard

    Heb kontakt opgenomen met de LG servicedesk en werd doorverwezen naar hun reparatieservice die mij, na het sturen van foto's met de klacht, een coulance voorstel deden. LG zou uit coulance een deel van de kosten op zich nemen en de resterende kosten zouden voor mij zijn. Ik zou dan 52.77% van de kosten op mij moeten nemen waarna er nog BTW bij kwam. Ik zou dan €1059,53 moeten betalen en bovendien dan geen 3D scherm meer hebben. Je zou inderdaad toch van een tv mogen verwachten dat deze beduidend langer dan 3 jaar meegaat zonder defecten! Zeker bij zo'n dure tv. Terwijl in de tijd van het verschijnen van dit model gesproken werd dat inbranden niet meer voor zou komen bij deze generatie. Dus geen reparatie voor mij zoals jullie zullen begrijpen.
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

Pagina 42 van 46 EersteEerste ... 32383940414243444546 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •