Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041
De resultaten 1.001 tot 1.010 van 1010 worden weergegeven.

Standaard

Wow! Goed om te lezen. Nu weer genieten!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Standaard

Helemaal top, geniet van je nieuwe paneel!

Mijn 55C7 heeft sinds afgelopen weekend een stuck pixel. In het midden van het scherm, fel wit. Niet om aan te zien, dus heb er maar een ieniemiene stukje duct tape opgeplakt xD Volgende week woensdag komen ze een nieuw paneel monteren. Dat wordt dan al "mijn" 7e paneel, nadat ze vorig jaar 5 maal met een krom scherm aangekomen zijn. Hopelijk lukt het ze nu wel om met een foetsoenlijk paneel aan te komen!

Standaard

Komt goed. Het is vast garantiewerk, maar ik hoop ook voor je dat ze nu met een goed paneel aankomen. Het wordt wel vervelend als het elke keer maar niet opgelost wordt.

Standaard

Gelukkig valt het wel allemaal onder garantie ja, maar het is heel vervelend als je steeds thuis moet blijven voor een reparatie die niet slaagt.
    Vorig jaar (was een ander probleem met het paneel) was de winkeleigenaar waar ik de tv gekocht heb het op een gegeven moment ook zat met het reparatiebedrijf, en zijn ze me persoonlijk een compleet nieuwe tv komen brengen. Top service!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Net 2 monteurs op bezoek gehad en die hebben binnen een half uurtje het scherm vervangen met een nieuw paneel. Het scherm was inderdaad ingebrand met teletekst. Dat kwam volgens één van hen ook, doordat er nog tape aan de achterkant van de televisie zat, welke ik niet opgemerkt heb. De ventilatie-openingen waren wel vrij, maar de televisie geeft ook gewoon warmte af over het hele scherm. Maar binnen een week hebben ze dus het paneel vervangen en ik kan weer zonder ergernis kijken. De televisie was in januari 2017 gekocht. Het scherm werd als faulty display aangemerkt en alles is dus kosteloos vervangen.

Ik ben in ieder geval zeer te spreken over de service van LG. Gaat het altijd maar zo snel en gemakkelijk.
    Mooi om te horen dat het goed afgelopen is !
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Binnenkort komt Bohemian Rhapsody uit met HDR 10 plus. Krijgen de LG tv's hiervoor een update?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, iHDR-5050C, Ziggo Mediaplayer XL, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie)

Wat ik gezien heb

Mijn collectie

Standaard

Nee, LG TVs krijgen (vooralsnog) geen HDR10+ ondersteuning.

Standaard

Toevallig iemand anders ook last dat netflix niet meer opstart (zwart beeld)? Andere zoals amazon prime en videoland doen het wel. Er staat ook geen update in de lg content store.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Toevallig iemand anders ook last dat netflix niet meer opstart (zwart beeld)? Andere zoals amazon prime en videoland doen het wel. Er staat ook geen update in de lg content store.
    Bij mij doet Netflix het gewoon (55" versie).

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bij mij doet Netflix het gewoon (55" versie).
    Bedankt voor je reactie!
    Ik heb de app verwijderd en via de lg content store opnieuw geinstalleerd. Nu werkt het weer. Vreemd, nog nooit gehad.

Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041

Instellingen bij het plaatsen van berichten