Pagina 43 van 43 EersteEerste ... 333940414243
De resultaten 1.051 tot 1.055 van 1055 worden weergegeven.
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002

Standaard

Dat zou ik inderdaad ook niet doen. Ben wel benieuwd welke schermgeneratie je dan zou krijgen. Een 6e generatie of nieuwer. Anders kun je voor iets erbij een compleet nieuwe(re) tv kopen. Gelukkig heb ik nul last van inbranden en gebruik mijn scherm ook vaak als pc-monitor waar toch wel langdurig statische beelden wordt weergegeven. Waarschijnlijk gaat het meestal goed en soms dus niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

LG OLED65E6V, Denon AVR-X7200WA, Onkyo TX NR 5000E, OPPO UDP-203, B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), Rel Strata 5, Xbox One X, PS4 Pro, Ziggo Mediabox Next, Logitech Harmony Elite, Sony KDL 43W756 & KDL-32W706BAEP, Samsung Galaxy Note 10, Samsung Galaxy Tab S4.

That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!

Standaard

Toen mijn E6 ingebrand was (ook Teletekst), werd die gelukkig kosteloos vervangen. Volgens de monteur kon de tv de warmte niet kwijt, omdat de gehele achterkant nog voorzien was van plakfolie. Soort streepjespatroon was dat. Dus misschien dat dat bij IgWo ook het geval is. Dan kun je het in ieder geval nog verwijderen om verdere inbranding te voorkomen.

Standaard

Volgens consumentenbond, is de verkoper verantwoordelijk voor het leveren van en deugdelijk product. De fabrikant is eigenlijk geen partij in je overeenkomst.
    Je mag verwachten dat een tv toch wel 7 of 8 jaar zonder problemen mee gaat.
    Ga naar de winkel en uit je ontevredenheid. Je staat in je recht.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Volgens consumentenbond, is de verkoper verantwoordelijk voor het leveren van en deugdelijk product. De fabrikant is eigenlijk geen partij in je overeenkomst.
    Je mag verwachten dat een tv toch wel 7 of 8 jaar zonder problemen mee gaat.
    Ga naar de winkel en uit je ontevredenheid. Je staat in je recht.
    Inderdaad, niet opgeven maar doorzetten. Een tv mag niet binnen zo'n korte tijd zo'n probleem hebben, punt.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Heb zon 10 jaar terug een thomson 61sz610 gehad projectietv

Tv ging kapot en gelijk ging ook thomson failliet ,geen onderdelen meer te krijgen

na lang op en neer bellen, en een lieve buurmeid die advocaat was erachter gekomen dat de winkel waar hij vandaan komt verantwoordelijk blijft voor jouw toestel
    toen zij een zeer nette maar duidelijk brief schreef hoe het echt werkte(ik werd zeer netjes afgescheept met dat is niet aan ons) kreeg ik een zeer groot deel van mijn geld terug,waarna ik een mooie nieuw tv bij diezelfde winkel heb gekocht

dus voor de duidelijkheid jouw verkoper moet met iets voor de dag komen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012 CineMike Stufe 1-APPLE TV4K-DUNE HD pro 4K-BLUESOUND NODE 2i -HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-2X SVS sb13 ultra -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER -2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

Pagina 43 van 43 EersteEerste ... 333940414243

Instellingen bij het plaatsen van berichten