Pagina 34 van 46 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1133 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Sinds 3-4 dagen kan ik niet meer op netflix en de apps you tube en amazon kan ik niet openen

    Ook kan ik niet in lg content om de appps te verwijderen en opnieuw te installeren

    Iemand van jullie hier ook last van
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #827

    Standaard

    Ik heb Netflix even getest, en bij mij werkt het gewoon naar behoren.

  3. #828

    Standaard

    Okee

    hier dus niks
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #829

    Standaard

    Misschien de tv een tijdje van de stroom af halen? Kun je nog wel internet gebruiken op je tv, zoals het checken van nieuwe firmware, of heb je helemaal geen verbinding meer?

  5. #830

    Standaard

    Het lijkt er inderdaad op dat je TV geen internetverbinding meer heeft, dat zou ik eerst checken.

  6. #831

    Standaard

    Ik heb gewoon verbinding

    de tv zegt dat er geen server gevonden kan worden

    ik zal de stroom er eens helemaal afgooien
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  7. #832
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier ook geen problemen. Netflix en Youtube werken gewoon (snel).

    Wel een Denon-vraag via pm.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #833

    Standaard

    Pm beantwoord
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  9. #834
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zijn je problemen al opgelost?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #835

    Standaard

    oeps vergeten te melden

    met ziggo gebeld,modem gerest, tv uit gehad alles opnieuw ingesteld, en toen ineens had ik een gebruikersovereenkomst die het niet deed op de tv

    de volgende dag bij opstarten weer die gebruikersovereenkomst.
    nu kon ik hem wel aanvinken, en tada toen deed alles het weer

    heel vreemd
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  11. #836
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, vreemd. Gelukkig werkt alles weer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #837

    Standaard

    Vroeg me al een tijdje af waarom ik het beeld bij Dolby Vision titels op Netflix maar niet goed kreeg.
    Heb naast Netflix ook geen andere DV bronnen dus kon niets vergelijken.
    Maar het lijkt nu toch te liggen aan de Netflix app op de tv!

    Ene guyyrab in een topic op het forum van tweakers geeft hiervoor de volgende verklaring:

    "Dolby Vision werkt niet goed via Netflix. Van Netflix en lg gehoord dat ze zijn aan het ondrzoeken om het probleem op te lossen maar dat is al twee maanden zonder resultaat. Het is teleurstellend.

    Het probleem is

    Netflix app pakt de hoogste standaard speelbaar op de tv in dit geval Dolby Vision altijd (i.p.v. van hdr10). Als er een manier was om de app via een omweggetje te beperken tot HDR voorlopig dat zou alles oplossen. De content van Netflix heeft vrij veel HDR titels. Maar toen was de Dolby Vision uitgeroepen en opeens alle hdr10 titles werden Dolby Vision. Dat is het probleem. Dolby Vision vergt veel meer metadata - het heeft een kleurenmapping per scène ivm met hdr10 1 kleurenmap per titel. Dat is wat ontbreekt bij de meeste titles van Netflix men kan het echt goed zien bijvoorbeeld in the oa - veel te veel brightness of de Marvel Content wat normaliter donker is als er extra kleurenmappen waren dat zou het probleem oplossen."

    Heb t niet overgetikt, dus de taalfouten zijn niet van mij...

    Maareh t klinkt wel bijzonder plausibel.
    Het HDR materiaal op Netflix wordt dus altijd gezien als Dolby Vision materiaal en daardoor dus verkeerd "vertaald".

    Afgelopen week was ik begonnen aan seizoen 2 van Stranger Things en net zoals bij de Marvel series als Luke Cage en Iron Fist ergerde ik me eerlijk gezegd aan het beeld.
    En aan mezelf omdat ik t maar niet goed genoeg kreeg...

    Naar aanleiding van bovenstaand bericht heb ik toch maar eens de Netflix app in mijn Sony UBP-X800 in gebruik genomen.
    Heb daarop net de laatste drie afleveringen van Stranger Things bekeken in "gewoon" HDR en wat een verademing!
    Nu maar hopen dat de X800 geen DV ondersteuning krijgt...
    Of dat LG nu eindelijk eens zijn DV zaken op orde krijgt, denk ook maar eens aan hun speler waarvan de DV firmware werd terug getrokken.

    Ben daarnaast nu wel benieuwd naar wat echte DV films en/of series zijn op Netflix!
    Bestaan ze überhaupt wel?
    Okja misschien want die zag er wel goed uit...

  13. #838

    Standaard

    Daar zat ik ook mee
    de openings logo van netflix was mooi strak zwart
    maar bij strang thimgs kreeg ik zwart niet goed
    het blijft donker grijs
    ook de scenes die zij in het donker afspeelt zijn minder mooi als in seizoen 1

    maar duidelijk verhaaltje over doby vision in de netflix app
    Laatst aangepast door raymen : 01-11-2017 om 17:44
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  14. #839

    Standaard

    Ik vind het toch maar een raar verhaal. Ik vond The OA in DV ook al niet om aan te zien; zwartwaardes van niks en overal zo'n grijze waas overheen. Heb ik die eens op mijn laptop afgespeeld, dus zonder DV of HDR überhaupt, en daar zag ik hetzelfde, dus ik nam aan dat het zo hoorde. Misschien moet ik het eens gaan testen met de Netflix app op mijn LG UP970.
    Een "echte" DV titel is Meridian, dat is een kort soort van testfilmpje waarin Netflix alles uit de kast heeft gehaald: http://variety.com/2016/digital/news...ce-1201859416/
    Die ziet er qua zwartwaardes enzo dan weer weer héél gelikt uit, zoals het hoort.

    Is het dan niet andersom, dat DV content wordt afgespeeld als HDR10 content? Maar dat geldt dan niet voor alle titels om de een of andere reden?

  15. #840

    Standaard

    Ik heb ook nog een Nvidia Shield via welke ik de content in HDR10 kan checken. Wel kwalijk dat Netflix dit niet op orde heeft.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #841

    Standaard

    Ik weet niet of het probleem bij Netflix of bij LG ligt. HDR via de YouTube app werkt namelijk ook niet fatsoenlijk.

  17. #842

    Standaard

    In mij samsung uhd speler zit ook de netfix app daar zal stranger things ook in hdr zijn
    ik zal daar de serie eens verder kijken, of daar de kwaliteit beter is
    Laatst aangepast door raymen : 01-11-2017 om 22:30
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  18. #843

    Standaard

    Heb Netflix nog nooit via de 65 e6v gekeken vind het een onscherp beeld en dv is al helemaal niets.
    kijk Netflix op de uhp h1 en dat is vele malen beter.
    sommigen denken als ze dv zien verschijnen het dan het beste is maar goed men zal wel niet beter weten of willen weten.
    Laatst aangepast door Redcinema : 01-11-2017 om 23:19
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  19. #844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Ik weet niet of het probleem bij Netflix of bij LG ligt. HDR via de YouTube app werkt namelijk ook niet fatsoenlijk.
    Bij beide, LG schrijft de app-jes niet zelf. Maar ze moeten wel samenwerken om ze fatsoenlijk werkend te krijgen op hun apparatuur.
    De app lijkt nu geen onderscheid te maken tussen HDR en DV en kiest altijd voor het best beschikbare op de desbetreffende hardware en biedt dit alszodanig aan.
    Netflix gooit daarmee dus alles op een grote hoop. Daarbij niet rekening houdend met t feit dat DV achterwaarts compatible is met HDR (op apparatuur die geen DV ondersteunt wordt slechts het HDR gedeelte gebruikt van de bron) maar dat er niet een soort van vice versa geldt (van HDR DV maken gaat niet zo maar).

  20. #845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Heb Netflix nog nooit via de 65 e6v gekeken vind het een onscherp beeld en dv is al helemaal niets.
    kijk Netflix op de uhp h1 en dat is vele malen beter.
    Heb je dan geen probleem met je netwerkverbinding op je tv? Netflix schroeft automatisch de bitrate terug als deze niet optimaal is met als gevolg een (stuk) minder scherp beeld. Heb m bedraad aangesloten en het beeld is haarscherp.

  21. #846

    Standaard

    Nee geen problemen mee hoor.
    de uhp h1 doet dit echt vele malen scherper en beter
    aanstaande zondag krijg ik 3 forumgenoten op bezoek en zal hun dit ook laten zien.
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  22. #847

    Standaard

    Inderdaad maakt mijn LG er ook Dolby Vision van. Bij Startrek New Discovery vind ik het beeld zelfs korrelig, en ik heb toch via Ziggo een hoge snelheid en de tv is bedraad aangesloten. Kijk ik via de Panasonic UB900, dan wordt er HDR weergegeven, dat beeld is wel beter, maar is toch ook niet echt wat je van HDR zou verwachten, vind ik. Beide uiteraard via Netflix gekeken. Netflix comprimeert het signaal en dat zie je dus dan toch weer terug.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Inderdaad maakt mijn LG er ook Dolby Vision van. Bij Startrek New Discovery vind ik het beeld zelfs korrelig, en ik heb toch via Ziggo een hoge snelheid en de tv is bedraad aangesloten. Kijk ik via de Panasonic UB900, dan wordt er HDR weergegeven, dat beeld is wel beter, maar is toch ook niet echt wat je van HDR zou verwachten, vind ik. Beide uiteraard via Netflix gekeken. Netflix comprimeert het signaal en dat zie je dus dan toch weer terug.


    Ik kijk altijd Netflix via mijn Nvidia Shield. Prachtig beeld en heeft geen Dolby Vision ondersteuning, dus alles HDR (mits ondersteund natuurlijk).
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  24. #849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Inderdaad maakt mijn LG er ook Dolby Vision van. Bij Startrek New Discovery vind ik het beeld zelfs korrelig, en ik heb toch via Ziggo een hoge snelheid en de tv is bedraad aangesloten. Kijk ik via de Panasonic UB900, dan wordt er HDR weergegeven, dat beeld is wel beter, maar is toch ook niet echt wat je van HDR zou verwachten, vind ik. Beide uiteraard via Netflix gekeken. Netflix comprimeert het signaal en dat zie je dus dan toch weer terug.
    Maar The OA, Stranger Things 2 e.d. zíjn ook DV, dus de tv hóórt er ook DV van te maken. Waar gaat het dan mis?

  25. #850

    Standaard

    Misschien is de vraag wel juist of deze series echt DV zijn...

Pagina 34 van 46 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •