Pagina 44 van 44 EersteEerste ... 344041424344
De resultaten 1.076 tot 1.080 van 1080 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Nee geen OLED

Maar wel HDMI 2.1 op de CB
    https://www.homecinemamagazine.nl/20...-je-het-nodig/
    Je moet iets duidelijker zijn, ik snap het niet? Wat bedoel je met CB? En heb je dan iets wat beter is dan OLED?
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Glorious Member Avatar van StefaanD
    Registratie datum
    May 2009
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

Standaard

Ah ik was dus niet de enige die in het haar aan het krabben was (wat er van over is ) bij de afkorting CB
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ah ik was dus niet de enige die in het haar aan het krabben was (wat er van over is ) bij de afkorting CB
    Oke dan.
    Dit is een LG –OLED topic en ik denk dat je die schoon moet houden.

Want als ik mijn display hier vermeld krijg je daar onnodige discussies/opmerkingen over doorOLED gelovigen in deze topic...
    En zoals je weetis het bij religieuze zaken staan OLED gelovigen niet open voor anders denkendenen voelen zij de noodzaak
    om hun keuze voorOLED te rechtvaardigen, alsmede de ongelovigen te bekeren en zoveel mogelijkmede gelovigen te krijgen.

Oké, nu weerserieus.
    Het antwoord op CBis…..????? (drum drum)

CB staat voor Connect Box (wsl is de volledige benaming One Connect Box)
    Oftewel z’n zwartedoos met diverse inputs/slots en 1 draadje naar het display.
    En 1 van de 4 HDMIinputs is 2.1
    Laatst aangepast door Hombre : 04-03-2020 om 07:10
    "A man's got to know his limitations", ...

Standaard

Oke dan.
    Dit is een LG –OLED topic en ik denk dat je die schoon moet houden.

Want als ik mijdisplay hier vermeld krijg je daar onnodige discussies/opmerkingen over doorOLED gelovigen in deze topic...
    En zoals je weetis het bij religieuze zaken staan OLED gelovigen niet open voor anders denkendenen voelen zij de noodzaak
    om hun keuze voorOLED te rechtvaardigen, alsmede de ongelovigen te bekeren en zoveel mogelijkmede gelovigen te krijgen.

Oké, nu weerserieus.
    Het antwoord op CBis…..????? (drum drum)

CB staat voor Connect Box (wsl is de volledige benaming One Connect Box)
    Oftewel z’n zwartedoos met diverse inputs/slots en 1 draadje naar het display.
    En 1 van de 4 HDMIinputs is 2.1
    Aha, dat is wat duidelijker, bedankt!
    Mijn broer heeft ook zo'n box voor zijn Samsung QLED (en is daar heel tevreden mee), dus waarschijnlijk zal je dus ook een QLED hebben. Ik kan nu ook beter je eerdere onderstaande reactie (die ik best negatief vond overkomen, maar dat kan absoluut aan mij liggen) plaatsen. Je hebt het over OLED gelovigen, maar QLED gelovigen kunnen er ook wat van .

Iedere techniek heeft zijn voordelen, het is waar je voor kiest. OLED liefhebbers (die vaak van plasma-tv's komen) hechten veel waarde aan zwartwaardes en een zo groot mogelijk contrast. En als je eenmaal dat gewend bent, dan zal je op die gebieden niet zo snel met minder genoegen nemen en overstappen. Niets mis mee toch? Ieder zijn ding.

@ Claudio, jammer dat je tegen een de van de organische problemen van W-OLED aanloopt.
    Maar van niveau om te kunnen constateren dat W-OLED net als PDP een tussen oplossing is, die ook de “way of the doddo” zal volgen op een niet al te lange termijn.
    Je krijgt met de nieuwe reeks door het ontbreken van het 3D filter en de betere beeldprocessor wel wat meer helderheid iets beter beeld. Als je voor een beterbeeld gaat kun je beter een Sony of Panasonic nemen, want hun beeldprocessoren staan op een veel hoger niveau.
    Jammer dat je toch weer voor een W-OLED gaat, want er zijn andere opties die je o.a. 3D snel doen vergeten
    En ja “size does matter”, maar pas op want een groter scherm went erg snel en werkt verslavend L
    (heb ik ook onlangs weer gemerkt, alhoewel het dit keer maar 2”was)

Succes met je aankoop en geniet ervan.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aha, dat is wat duidelijker, bedankt!
    Mijn broer heeft ook zo'n box voor zijn Samsung QLED (en is daar heel tevreden mee), dus waarschijnlijk zal je dus ook een QLED hebben. Ik kan nu ook beter je eerdere onderstaande reactie (die ik best negatief vond overkomen, maar dat kan absoluut aan mij liggen) plaatsen. Je hebt het over OLED gelovigen, maar QLED gelovigen kunnen er ook wat van .

Iedere techniek heeft zijn voordelen, het is waar je voor kiest. OLED liefhebbers (die vaak van plasma-tv's komen) hechten veel waarde aan zwartwaardes en een zo groot mogelijk contrast. En als je eenmaal dat gewend bent, dan zal je op die gebieden niet zo snel met minder genoegen nemen en overstappen. Niets mis mee toch? Ieder zijn ding.

Helaas is dat ene voordeel wat je noemt ook gelijk een onderdeel die voor mijn een zwakke plek in de beleving/kwaliteit voor mij is.

En inderdaad, ieder zijn ding en laten we daarvan genieten
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 44 van 44 EersteEerste ... 344041424344

Instellingen bij het plaatsen van berichten