Pagina 27 van 46 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1133 worden weergegeven.
  1. #651
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sorry Michael, maar 3D is echt vet op een LG OLED. Maar je maakt het jezelf wel moeilijk straks. Ga je voor een film op UHD BD of een 3D-BD. SDR is namelijk al ontzettend mooi op een OLED, dat UHD BD met HDR zeker mooi Is, maar het verschil is minder groot als een LED. Maar dan heb je de keuze...

    Lastige keuze dus.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #652

    Standaard

    Ik heb sinds 3 dagen ook de lg OLED55E6V staan. En kan alleen maar beamen dat het 3d effect op deze tv echt super is. Ook de normale blu-rays zien er tiptop uit. Echt jammer dat 3d in de nieuwe modellen niet meer eordt ondersteund.
    Als je ergens nog wat geld over hebt is het de meerprijs meer dan waard!

  3. #653

    Standaard

    Ik heb zelf ook de 55B6V gekocht vorig jaar maar het verschil met de 55E6V was toen nog tegen de €800.

    Zou het verschil destijds echter maar €200 Zijn geweest dan had ik, gezien alle reacties over 3D op een Oled, ongetwijfeld voor de E gekozen, ondanks dat ik geen enkele 3D disc bezit.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #654

    Standaard

    Sterker nog
    ik zou momenteel geen 2017 model willen

    dus hopen dat de E6 nog lang mag blijven, en dat hij niet stuk gaat
    want een tv zonder 3d zou ik momenteel niet willen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #655

    Standaard

    De E6 heeft ook een prima ingebouwde soundbar, verbaas me elke keer wat een geluid daar uit komt.
    En daarnaast schijnt de E6 (en de hogere modellen) ook een andere en betere chipset te gebruiken dan de B6.

  6. #656

    Standaard

    Als het verschil maar €200 bedraagt, dan zou het voor mij niet eens meer een keus zijn .
    Maar ik kan niet in je portemonnee kijken en ook niet in je hoofd. Ik ben benieuwd wat je doet.

  7. #657

    Standaard

    Ik heb besloten toch gewoon voor de B6 te gaan. Ondanks dat 3D wellicht mooi is ben ik de enige in huis die er tegen kan. Zowel mijn vrouw als mijn dochter worden er misselijk van. Dan koop ik liever voor het prijsverschil een paar UHD Blu-ray uitgaves.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #658

    Standaard

    Al eventjes mijn droomtelevisie, maar dan nu met de prijsdalingen: LG OLED65E6V besteld!!
    LG OLED65E6V / Sony UBP-X800 / Denon AVR-2313 / Denon PMA-1500AE / Front: B&W DM-683 / Center: B&W LCR-600 S3 / Rear: B&W DM-601 S3 / Sub: SVS PB-1000
    Epson TW-3200 / Kingpin LMS 210 / PS4 /

  9. #659

    Standaard

    Haha en ik heb toch mijn bestelling gewijzigd naar de OLED55E6V...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #660

  11. #661

    Standaard

    Yessssss

    welcome too the club
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  12. #662

    Standaard

    Ik ben het met de vorige posters eens... 3D op mijn LG OLED heeft een WAUW-factor die ik niet eerder heb gehad. Wat een prachtige plaatjes, en dan gewoon met een passieve 3D-bril, dezelfde die ze ook in de bios hebben. Geen overspraak, strak, contrastrijk, echt te gaaf.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #663

    Standaard

    Dat had ik ook. De mijne wordt alleen omgeruild. Ik heb aan de zijkanten een lichtgevende verticale balk die er niet hoort .

  14. #664

    Standaard

    Volgens mij moeten jullie maar een Whatsapp-groepje oprichten... Voor mij voorlopig nog lang geen nieuwe TV, de mijne voldoet nog uitstekend. Bovendien heb ik ook bepaalde twijfels over OLED die jullie niet hebben kunnen wegnemen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #665

    Standaard

    Euhhh je zit in een OLED topic hoor
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  16. #666

    Standaard

    Tja twijfels..sinds ik een OLED heb staan zijn alle twijfels weg. Geen overbelichting, mooie kleuren, goede zwartwaardes. Geen spijt van in ieder geval .

  17. #667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Volgens mij moeten jullie maar een Whatsapp-groepje oprichten... Voor mij voorlopig nog lang geen nieuwe TV, de mijne voldoet nog uitstekend. Bovendien heb ik ook bepaalde twijfels over OLED die jullie niet hebben kunnen wegnemen.
    Jij moet naar Samsung topic. Laat de tevreden OLED gebruikers toch lekker genieten hier
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Euhhh je zit in een OLED topic hoor
    Ja, dat weet ik, maar als eigenaar van een zeer goede LED TV mag ik jullie ervaringen met OLED toch ook lezen (en daar wat van vinden)? Beneden in de woonkamer bij mij staat nog steeds een oude onverwoestbare plasma, maar die is in beeldkwaliteit door mijn Samsung inmiddels links en rechts ingehaald: grotere helderheid, diepere zwartwaarden, fraaie detailweergave in donkere vlakken, mooie natuurlijke kleuren, scherper beeld en betere bewegingsweergave. Alleen de kijkhoek valt tegen.

    Ik volg de OLED-ontwikkelingen op de voet, lees daarom ook dit topic met jullie ervaringen, hoe gekleurd die ook soms zijn, maar ook puur uit interesse. Echter, ook OLED is nog niet perfect. Er zit wel degelijk nog ruimte voor verbetering in. Maar wellicht is mijn beeld van OLED wat vertroebeld door de slechte OLED-presentaties bij zaken als Media Markt. Op basis wat van wat daar te zien is zou ik nooit een OLED aanschaffen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #669

    Standaard

    Tja, ik heb nu plasma tv's gehad, LCD tv's, een echt goed LCD scherm getest onlangs, maar OLED is toch wel een klasse apart. En je moet bij geen enkele tv uitgaan van wat je bij de MediaMarkt ziet is mijn mening. Maar een goede LCD is vooral veel helderder. Dat wel. Ook OLED verbetert elk jaar. En qled gaat straks ook geen backlight meer nodig hebben. Kortom, veel moois om als liefhebber gewoon van te genieten. Ik kan niet wachten tot het woensdagavond is! Dan ga ik em installeren!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, dat weet ik, maar als eigenaar van een zeer goede LED TV mag ik jullie ervaringen met OLED toch ook lezen (en daar wat van vinden)? Beneden in de woonkamer bij mij staat nog steeds een oude onverwoestbare plasma, maar die is in beeldkwaliteit door mijn Samsung inmiddels links en rechts ingehaald: grotere helderheid, diepere zwartwaarden, fraaie detailweergave in donkere vlakken, mooie natuurlijke kleuren, scherper beeld en betere bewegingsweergave. Alleen de kijkhoek valt tegen.

    Ik volg de OLED-ontwikkelingen op de voet, lees daarom ook dit topic met jullie ervaringen, hoe gekleurd die ook soms zijn, maar ook puur uit interesse. Echter, ook OLED is nog niet perfect. Er zit wel degelijk nog ruimte voor verbetering in. Maar wellicht is mijn beeld van OLED wat vertroebeld door de slechte OLED-presentaties bij zaken als Media Markt. Op basis wat van wat daar te zien is zou ik nooit een OLED aanschaffen.
    Marcel, ik ben blij dat je zeer tevreden bent met je televisie. En ik lees dat je kritisch bent op OLED, ook prima. Natuurlijk zijn ze niet perfect, geen enkele televisie is dat, omdat ze steeds worden ingehaald door de nieuwste ontwikkelingen.

    Maar ergens begrijp ik het niet; als je kritiek hebt op het beeld van deze OLED's, hoe kun je dan wel tevreden bent met je eigen televisie? Want je gelooft toch niet dat een LED tv uit 2013 (jouw Samsung UE55F8000) een beter beeld zal hebben dan een OLED uit 2016? Je vermeldt dat onze meningen hier gekleurd zijn, maar in dat geval zijn wij niet de enige geloof ik . Je zult het echt een keer bij iemand moeten zien en niet in een Mediamarkt, dan kun je pas echt goed oordelen.

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb besloten toch gewoon voor de B6 te gaan. Ondanks dat 3D wellicht mooi is ben ik de enige in huis die er tegen kan. Zowel mijn vrouw als mijn dochter worden er misselijk van. Dan koop ik liever voor het prijsverschil een paar UHD Blu-ray uitgaves.
    Overigens was het prijsverschil tussen de B6V en de E6V nog maar €150,00. Dus de keuze is nu nog helderderderder... Voor zover dat nog niet helder was... Dus...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Haha en ik heb toch mijn bestelling gewijzigd naar de OLED55E6V...
    Je gaat geen spijt krijgen. Hier staat hij nu een half jaar en nog steeds verbaasd het scherm mij. De soundbar laat echt goed geluid horen, totaal niet te vergelijken met normale tv-speakers. Beeldkwaliteit is op alle formaten subliem. Ga hem zelf nog laten kalibreren binnenkort, hoop er zo nog meer uit te halen. Hoewel de ISF standen al erg goed zijn. Sinds enkele weken ook de Oppo 203 staan en wow, 4K is echt mooi. Ik heb maar enkele 3D schijven, het kan me weinig boeien, maar wat ik even snel heb bekeken ziet er zeer strak uit. Veel plezier ermee in ieder geval

  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Haha en ik heb toch mijn bestelling gewijzigd naar de OLED55E6V...
    Veel plezier met je nieuwe scherm.

    Nu hoor je ook bij dat LG OLED clubje.

  24. #674

    Standaard

    Iemand zin in een whatts app groepje
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  25. #675

    Standaard

    Haha is goed hoor Raymen!

    Ik heb nu ook de OPPO 203 staan overigens.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 27 van 46 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •