Pagina 28 van 46 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1133 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Geen idee hoe goed de oppo is
    ik bezit de samsung en ben daar eigenlijk zeer tevreden over
    of de oppo zoveel beter is geloof ik niet
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #677

    Standaard

    Ik ben bezig met een review van de Sony UBP-X800 en de OPPO UDP-203 is qua beeldkwaliteit en snelheid sowieso al een stuk beter. Ik kan ze alleen niet op hetzelfde scherm naast elkaar beoordelen, want de Sony is weer terug naar Sony. De Sony heb ik getest op de Sony KD-55XE9005. Wel een heel degelijke speler, maar de OPPO is net wat beter. Echter is de Sony een iets completere en vooral veel goedkopere speler waardoor de Sony een hele sterke concurrent is voor OPPO.
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 01-08-2017 om 21:14
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #678

    Standaard

    Heb de 65e6v oled
    de oppo en de Sony en de pana heb ik hierop aangesloten gehad
    ik vond de oppo kwa beeld juist de mindere van de 3 dus deze snel weer verkocht
    voor mij is de Sony de beste keuze ook zonder ondersteuning van dolby vision

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik ben bezig met een review van de Sony UBP-X800 en de OPPO UDP-203 is qua beeldkwaliteit en snelheid sowieso al een stuk beter. Ik kan ze alleen niet op hetzelfde scherm naast elkaar beoordelen, want de Sony is weer terug naar Sony. De Sony heb ik getest op de Sony KD-55XE9005. Wel een heel degelijke speler, maar de OPPO is net wat beter. Echter is de Sony een iets completere en vooral veel goedkopere speler waardoor de Sony een hele sterke concurrent is voor OPPO.
    Hoe kun je ze qua beeld vergelijken als je ze niet op dezelfde tv afspeelt? Het antwoord is: niet .

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hoe kun je ze qua beeld vergelijken als je ze niet op dezelfde tv afspeelt? Het antwoord is: niet .
    Puur afgaand op beeldkwaliteit in 4K niet nee, maar wel op de algehele indruk van de speler. De userinterface, de geluidskwaliteit, de laadsnelheid, het complete pakket... De UHD speler van Sony heb ik ook aangesloten gehad op mijn huidige full-HD scherm evenals de OPPO en daarbij is de OPPO naar mijn mening net wat beter. Pan bewegingen waren allemaal net wat vloeiender bijvoorbeeld en de scherpte was over de gehele linie wat beter. Op 4K gebied kan ik ze idd niet direct met elkaar vergelijken.
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 01-08-2017 om 22:46
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #681

    Standaard

    De scherpte is juist het probleem van de oppo deze is zeer matig
    lees anders reviews er maar op na
    heb ze gehad dus hoe ji erbij komt dat de scherpte van de oppo beter is dan de Sony is mij een raadsel

  7. #682

    Standaard

    Ik ga ten eerste nooit uit van andere reviews als ik ze met eigen ogen naast elkaar kan zien. Dan noteer ik wat ik zie en dan viel dit mij op. Het is geen groot verschil wat ik heb gezien, maar ik zag het verschil gewoon. Daarnaast zijn er diverse variabelen zoals welke tv er is gebruikt, welke HDMI-kabel er is gebruikt, etc. Maar goed, dit is de thread over de OLED, niet over beide spelers...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #683

    Standaard

    Klopt dit topic gaat over oled
    maar volgens mij begon jij over beide spelers en ik heb ze vergeleken op mijn oled vandaar
    veel plezier met je nieuwe tv!

  9. #684

    Standaard

    Dat gaat vast goedkomen! Vanmiddag tussen 14u en 16u staan ze als het goed is op de stoep!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    De scherpte is juist het probleem van de oppo deze is zeer matig
    lees anders reviews er maar op na
    heb ze gehad dus hoe ji erbij komt dat de scherpte van de oppo beter is dan de Sony is mij een raadsel
    Laat die reviews maar eens zien dan. Scherpte matig? Wat een onzin. Deze speler scoort in alle reviews tussen de 9 en de 10 ergens, dus 4 en 5 sterren.

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Laat die reviews maar eens zien dan. Scherpte matig? Wat een onzin. Deze speler scoort in alle reviews tussen de 9 en de 10 ergens, dus 4 en 5 sterren.
    Ja is ook gewoon gelul. Ik heb de UB900 weggedaan voor de Oppo en het beeld is op alle vlakken gewoon beter. Kwa 4k upscaling, dvd, blu ray en UHD
    Bovendien heb ik de regiomod voor mijn Regio 1 en A stuff.

    Maar vooral met de C6 die ik in februari / maart gekocht heb een lust voor het oog. En zeker met Dolby Vision, wat de andere spelers geeneens ondersteunen.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    De scherpte is juist het probleem van de oppo deze is zeer matig
    lees anders reviews er maar op na
    heb ze gehad dus hoe ji erbij komt dat de scherpte van de oppo beter is dan de Sony is mij een raadsel
    Heb je een foute gebruikers review gelezen ofzo ?

  13. #688

    Standaard

    Ik vind de scherpte gewoon veel minder
    kwa upscaling van blurays was de pana en Sony veel beter in maar dit is mijn mening
    heb de oppo 101 ook gehad en weer verkocht
    als jullie er tevreden mee zijn mag toch ik vind ze niet zo
    heb de oppo s gehad maar is niet mijn merk.

  14. #689

    Standaard

    Zo. Het is al laat. Ik kon de nieuwe tv maar moeilijk uitzetten. Wat een fantastisch scherm! En het leuke is nu dat mijn vrouw het 3D nu wel kan hebben. Dus dat wordt samen 3D films kijken! Ik ben blij dat jullie mee hebben overtuigd van het 3D gebeuren. Maar ook 4K materiaal is ook van te smullen! Vooral Planet Earth Ii is genieten op UHD Blu-ray!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #690

    Standaard

    Graag gedaan!

    Netflix heet ook aardig UHD materiaal, zoals de Moving Art serie.
    De oceaan aflevering is echt waanzinnig mooi.
    (zorg wel voor een stabiele/snelle internetverbinding, de bitrate is daarvan afhankelijk)

  16. #691

    Standaard

    We hebben het gezegt he

    veel 3d films zijn geweldig voooral marvelfilms
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  17. #692

    Standaard

    Thnx voor de tip. Netflix heeft idd heel mooi Dolby Vision en UHD materiaal. Daredevil is beeldtechnisch echt een juweeltje. Daarnaast heb ik wat UHD materiaal van www.demo-world.eu gehaald en ik heb de originele LG Oled demo's van die Mega site afgeplukt die hier ergens in een eerdere post worden genoemd. Erg grappig om in elk geval in UHD de IMAX intro te bekijken o.a.

    Avatar in 3D is ook echt fantastisch! Het diepte effect is erg mooi. Toch vind ik persoonlijk 3D met een goede projector iets meer impact hebben. Komt ook puur door het formaat waar je op kunt projecteren en het ligt aan de techniek. Ik heb zelf nooit last van vermoeide ogen bij actief 3D, maar passief 3D kijkt wel heerlijk rustig zonder crosstalk e.d. wat het nu ook voor mijn vrouw en dochter een mooie ervaring maakt. Die kregen eerst hoofdpijn van 3D, maar dat heb je met passief 3D gewoon niet of nauwelijks.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #693

    Standaard

    King arthur
    avengers 1
    antman
    dawn of the planet of the apes
    captaian america civil war
    echte aanraders
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  19. #694
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Stel, je had geen 3D genomen. Dan had je de hele tijd afgevraagd waar we het nou steeds over hadden. Dat had je dan moeten indekken met een dosis denial. Nu heb je simpelweg de keuze. Tip, kijk eens Ocean Wonderland 3D voor een verbluffend effect. Die zet ik altijd als eerste op als ik iemand wil laten kennismsken met het nieuwe 3D. Begint met duizenden in je kamer zwemmende visjes tegen een zwarte achtergrond. Works every time.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Stel, je had geen 3D genomen. Dan had je de hele tijd afgevraagd waar we het nou steeds over hadden. Dat had je dan moeten indekken met een dosis denial. Nu heb je simpelweg de keuze. Tip, kijk eens Ocean Wonderland 3D voor een verbluffend effect. Die zet ik altijd als eerste op als ik iemand wil laten kennismsken met het nieuwe 3D. Begint met duizenden in je kamer zwemmende visjes tegen een zwarte achtergrond. Works every time.
    En waar vind ik die? Is dat een blu-ray ook?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    En waar vind ik die? Is dat een blu-ray ook?
    Was net ook aan t zoeken en vond m net bij Zavvi.nl voor een kleine 9 euro samen met twee andere films!
    Heb t even voor de zekerheid nagekeken en had m al in huis, maar nog niet bekeken tot dusver...

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Was net ook aan t zoeken en vond m net bij Zavvi.nl voor een kleine 9 euro samen met twee andere films!
    Heb t even voor de zekerheid nagekeken en had m al in huis, maar nog niet bekeken tot dusver...
    Thnx!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    En waar vind ik die? Is dat een blu-ray ook?
    Of In The Heart of the Sea fantastsiche 3D schijf. Zeker op deze Oled.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #699

    Standaard

    Goede tip
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Thnx!
    Leg er drie pond bij en je kan deze kopen. Ocean Wonderland plus nog twee films in 3D over dolfijnen en haaien onder andere. Erg mooi.

Pagina 28 van 46 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •