Pagina 26 van 46 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1133 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Jullie ook al automatisch de update 05.30.02 gekregen? Bij mij is deze geïnstalleerd en volgens zeggen brengt dit HDR HLG met zich mee. Een nadeel van de firmware is dat HDR Game Mode een stuk donkerder is geworden. Bij LG UK schijnt dit al gemeld te zijn en wordt er aan een fix gewerkt (hoop ik in ieder geval). Dus zelf bepalen dit te installeren of niet.

  2. #627

    Standaard

    Nope, ik heb nog 04.30.65....? En na zoeken op nieuwe update zegt ie dat de firmware up to date is....?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #628

    Standaard

    Dat is vreemd. Zijn er al paar na geweest. Kijk maar 2 pagina's terug waarbij iemand al een nieuwere versie meldde.

  4. #629

    Standaard

    Hoi

    heb jij de E6 of G6

    want hier nog niks te melden
    via de tv niet en via de site niet
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #630

    Standaard

    Ik heb de E6. Kreeg update een keer 's ochtends binnen. Maar misschien heeft LG hem teruggetrokken wegens problemen.

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ik heb de E6. Kreeg update een keer 's ochtends binnen. Maar misschien heeft LG hem teruggetrokken wegens problemen.
    Mijn E6V heeft 2 dagen geleden de firmware upgrade geinstalleerd (automatisch).
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #632

    Standaard

    Raar
    hier niks gevonden
    mischiem is het regio afhankelijk
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  8. #633
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien wel serienummer afhankelijk?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #634

    Standaard

    Nee, lijkt er echt op dat de update teruggetrokken is. Staat ook op avsforum. Dus je moest echt je tv ingeschakeld hebben in die korte periode. Op de LG US site stond ook een changelog van de update, maar daar is ook niks meer te zien.

    Edit: op de Amerikaanse LG site is de firmware weer beschikbaar.
    Laatst aangepast door korenjw : 22-07-2017 om 12:34

  10. #635

    Standaard

    ja maar op de site zelf is nog niks te vinden claudio
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  11. #636

    Standaard

    Ik heb ook nog de "oude" firmware op mijn C6 en bij zoeken naar updates wordt er nog niets gevonden.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #637

    Standaard

    Ik heb ook een OLED besteld! Ik ben voor de 55B6V gegaan. Kon em voor een mooi prijsje krijgen met inruil van mijn huidige tv. Kan niet wachten tot ie in huis staat!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb ook een OLED besteld! Ik ben voor de 55B6V gegaan. Kon em voor een mooi prijsje krijgen met inruil van mijn huidige tv. Kan niet wachten tot ie in huis staat!
    Ga je 3D verzameling maar vast uitbreiden .

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ga je 3D verzameling maar vast uitbreiden .
    De B6 is niet 3D compatibel. Ik verheug me eerder op HDR materiaal eerlijk gezegd.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #640

    Standaard

    nou ik kan zeggen dat 3d mooier is als hdr op mijn oled, en ik denk dat er meerdere hier het mee eens zijn

    hdr is een mooie vooruit gang, maar 3d is smullen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De B6 is niet 3D compatibel. Ik verheug me eerder op HDR materiaal eerlijk gezegd.
    Aha, de B serie, had ik overheen gelezen. Ik ben het deels met raymen eens; hoewel ik UHD discs ook érg mooi vind, heeft de 3D juist ook echt de enorme 'WOW' factor. maar goed: op zoek naar een UHD speler dan, en dan een eerst een paar demo discs kopen .

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb ook een OLED besteld! Ik ben voor de 55B6V gegaan. Kon em voor een mooi prijsje krijgen met inruil van mijn huidige tv. Kan niet wachten tot ie in huis staat!
    Gaaf toestel.
    Komt er dan ook nog een Pro ?

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aha, de B serie, had ik overheen gelezen. Ik ben het deels met raymen eens; hoewel ik UHD discs ook érg mooi vind, heeft de 3D juist ook echt de enorme 'WOW' factor. maar goed: op zoek naar een UHD speler dan, en dan een eerst een paar demo discs kopen .
    Ik heb al Planet Earth II op UHD liggen in ieder geval. Dus gaat goedkomen! Ik denk dat het de OPPO 203 gaat worden over een tijdje

    De enige echte wow factor bij 3D had ik toen ik laatst voor Allesoverfilm een projector mocht reviewen. Dat is toch echt de enige echte 3D ervaring. Ik vind een TV gewoonweg te klein voor 3D. Maar misschien komt er in de toekomst nog een leuke beamer te hangen. Want ook dát is erg leuk kan ik je zeggen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gaaf toestel.
    Komt er dan ook nog een Pro ?
    Ik kom eigenlijk maar weinig aan gamen toe de laatste maanden. Druk met reviewen voor deze site . Ik denk dat ik het daarom nog maar gewoon bij de gewone PS4 hou voor die keren dat ik een spelletje speel. Die ondersteunt in elk geval wel HDR.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik kom eigenlijk maar weinig aan gamen toe de laatste maanden. Druk met reviewen voor deze site . Ik denk dat ik het daarom nog maar gewoon bij de gewone PS4 hou voor die keren dat ik een spelletje speel. Die ondersteunt in elk geval wel HDR.
    In dat geval zou ik het dan lekker zo laten ja.

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb al Planet Earth II op UHD liggen in ieder geval. Dus gaat goedkomen! Ik denk dat het de OPPO 203 gaat worden over een tijdje

    De enige echte wow factor bij 3D had ik toen ik laatst voor Allesoverfilm een projector mocht reviewen. Dat is toch echt de enige echte 3D ervaring. Ik vind een TV gewoonweg te klein voor 3D. Maar misschien komt er in de toekomst nog een leuke beamer te hangen. Want ook dát is erg leuk kan ik je zeggen!
    Geloof me, 65" is ruim genoeg voor de 'echte' 3D ervaring . Ik heb genoeg sceptici over de vloer gehad, en als ik dan Avatar 3D opzet, dan vallen de monden open. Zien = geloven in dit geval.

  22. #647

    Standaard

    Dat kan, maar dan nog... Ik had een 3D tv. En ja dat was soms leuk, maar het aantal keren dat ik een 3D film heb gekeken kan ik op 2 handen tellen. In de bioscoop vind ik het wel ok, maar ik draag zelf een bril en met een extra 3D bril vind ik het tegenwoordig eerder irritant worden. Laat mij maar lekker 2D kijken op dit top scherm... (Y)
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #648

    Standaard

    ik draag ook een bril, en zaet de 3d bril ervoor, nergens last van

    ik vindt zelf de 3d ervaring thuis veel beter als in de bios, ik ervaar daar nog wel eens snelle bewegingen de niet te volgen zijn.
    thuis helemaal geen last van
    donkere scenes zijn schitterend in 3d.
    pas nog ghost in the shell en kong skull island gezien,,mooiste 3d ervaring tot nu toe
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  24. #649

    Standaard

    Daarnaast heb je nog van die clip-on glazen, voor 2,50 bij Pathe te halen.
    Heb je maar één montuur op je neus.

  25. #650

    Standaard

    Jongens, jullie brengen me aan het twijfelen haha. Moet ik voor€200 meer voor de E6V gaan? Is eigenlijk echt boven mijn budget en ik kijk echt bijna nooit 3D... Buiten 3D is er volgens mij niet heel veel verschil tussen beiden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 26 van 46 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •