Pagina 30 van 46 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1133 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    en ik heb de originele LG Oled demo's van die Mega site afgeplukt die hier ergens in een eerdere post worden genoemd.
    Interessant, welke Mega-site is dat...?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Interessant, welke Mega-site is dat...?
    https://mega.nz/#F!aBAGBJBb!vGOiLiLo9HT7fBA1qww3-Q

    Even de bestandsextensie wijzigen van lge naar mkv en you're good to go
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    https://mega.nz/#F!aBAGBJBb!vGOiLiLo9HT7fBA1qww3-Q

    Even de bestandsextensie wijzigen van lge naar mkv en you're good to go
    Thanx Michael!!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #729

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Yep. Alles uit idd. Maar ik heb plattetv gemaild. Ik begin me er nu al aan te storen. Dit wil ik niet met een tv die ruim 2000 kostte...
    Had gisterenavond om half 10 nog een reactie. Vandaag vervolgcontact geweest en de tv gaat omgeruild worden. Heb net een lading foto's moeten sturen van de doos en de tv etc. Tot nu toe echt niets dan lof voor Plattetv.nl!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #731

    Standaard

    Dan hoop ik voor je dat de volgende wel goed is
    blijft altijd een lot uit de loterij tegenwoordig spreek uit ervaring en blijft altijd balen
    succes!

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Dan hoop ik voor je dat de volgende wel goed is
    blijft altijd een lot uit de loterij tegenwoordig spreek uit ervaring en blijft altijd balen
    succes!
    Ja klopt idd. Blijft lastig. Maar hoe dan ook neem ik pas genoegen met een tv die in mijn ogen 100% goed is. Kost me iets te veel geld om vertical banding voor lief te nemen als het toch best goed zichtbaar is.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #733

    Standaard

    Groot gelijk. Jammer dat t moet maar ja.
    Heb ook t idee dat zulk soort mankementen ook gaan optreden door de manier waarop deze schermen worden getransporteerd.
    Sommigen kieperen m gewoon in de achterbak terwijl er toch echt op de doos staat dat ie verticaal vervoerd moet worden.
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 05-08-2017 om 20:42

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Groot gelijk. Jammer dat t moet maar ja.
    Heb ook t idee dat zulk soort mankementen ook gaan optreden door de manier waarom deze schermen worden getransporteerd.
    Sommigen kieperen m gewoon in de achterbak terwijl er toch echt op de doos staat dat ie verticaal vervoerd moet worden.
    Ja klopt. Je hebt er horken bij. Maar de eigen transportservice van PlatteTV die de tv kwam brengen had em netjes rechtop staan. Er zit niet eens een krasje op de doos, laat staan op de tv. Dus dat is het probleem niet. Maar overal lees je van vertical banding issues met OLED. De ene heeft het wel, de andere niet. Ik heb even pech nu, maar daar is garantie gewoon voor. Het is nog altijd een jonge techniek...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Had gisterenavond om half 10 nog een reactie. Vandaag vervolgcontact geweest en de tv gaat omgeruild worden. Heb net een lading foto's moeten sturen van de doos en de tv etc. Tot nu toe echt niets dan lof voor Plattetv.nl!
    Geen reparatie?

    Je mag hopen dat je een nieuw scherm krijgt want ik heb het meegemaakt dat de problemen net na de garantie terug kwamen.Je betaalt veel voor zo'n scherm dus misschien is het geen gek idee om een nieuwe te eisen.Plattetv leid er niets van die sturen heb gewoon terug naar LG.

    Je kan je geld maar 1x uitgeven

  11. #736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Geen reparatie?

    Je mag hopen dat je een nieuw scherm krijgt want ik heb het meegemaakt dat de problemen net na de garantie terug kwamen.Je betaalt veel voor zo'n scherm dus misschien is het geen gek idee om een nieuwe te eisen.Plattetv leid er niets van die sturen heb gewoon terug naar LG.

    Je kan je geld maar 1x uitgeven
    Nee binnen twee weken ruilen ze gewoon om voor een nieuwe. Monteur helpt me zelfs mee de niet goed tv weer in te pakken.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nee binnen twee weken ruilen ze gewoon om voor een nieuwe. Monteur helpt me zelfs mee de niet goed tv weer in te pakken.
    Goed te horen dat de service goed is bij problemenMijn laatste scherm komt ook van Plattetv.

    Bij mij zit het nog altijd diep dat ik met mijn zuurverdiende geld in 2005 stukken kreeg voor en net na de garantie

  13. #738

    Standaard

    De afspraak staat nu voor a.s. donderdagavond. Ben benieuwd! Hoop dat deze nu wel goed is uiteraard...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #739

    Standaard

    Ik hoop het ook voor je!
    het zou jammer zijn als deze ook niet goed is maar daar gaan we niet van uit.

  15. #740

    Standaard

    Godver. De nieuwe heeft weer een ander issue https://goo.gl/photos/ocxdgYULBXXgm4iWA
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #741

    Standaard

    Wat is dat? Vervelend...

  17. #742

    Standaard

    Geen idee. Maar ik heb clear panel noise uitgevoerd en het is weg. Dus ik ben blij! Zie hier hoe het er nu voor staat

    https://goo.gl/photos/JQo18Xgi4LiE9G8n6
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Geen idee. Maar ik heb clear panel noise uitgevoerd en het is weg. Dus ik ben blij! Zie hier hoe het er nu voor staat

    https://goo.gl/photos/JQo18Xgi4LiE9G8n6
    Stuk beter! Hopelijk kan het ongestoord genieten nu echt beginnen.

  19. #744

    Standaard

    Inderdaad! Ik ben sinds half tien enorm aan het genieten van allerlei demo materiaal en stukjes film. Echt fantastisch dit scherm! En geen banding of wat dan ook!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #745

    Standaard

    TOP scherm ziet er zo netjes uit

    download wat demos van die uhd site
    dan kan je pas genieten
    ook netflix abo van 4k moet je hebben

    veel kijk plezier
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  21. #746

    Standaard

    Uiteraard heb ik diverse lg demo's bekeken. En Netflix 4K abonnement is ook aanwezig. Genieten van Dolby Vision materiaal!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #747

    Standaard

    Er is trouwens net een nieuwe firmware uit
    deze activeert HLG op onze tv
    ook zijn er nieuwe screensavers aanwezig
    enige nadeel blijkt dat in de game mode hdr donkerder is geworden
    maar ik kan dit niet controleren, omdat ik niet game en geen console heb
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  23. #748

    Standaard

    Ik heb gisterenavond wel een firmware update gehad, maar geen verschil gezien bij het gamen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    ook zijn er nieuwe screensavers aanwezig
    Eindelijk verlost van die kwijlende hond! Iedere keer als dat beest op het scherm kwam als er bezoek is vroeg men van wie die hond is.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Eindelijk verlost van die kwijlende hond! Iedere keer als dat beest op het scherm kwam als er bezoek is vroeg men van wie die hond is.

    ik heb nog geen update gehad. heb weliswaar een C6 maar die zou tegelijk een update moeten krijgen. Is ook nog niet te downloaden van de site. voor zowel C6 als E6 niet. Wil ook wel van die hond af hahaha
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Pagina 30 van 46 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •