Pagina 31 van 46 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1133 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Ik heb inmiddels ook de update gedaan en inderdaad, wel strakke nieuwe plaatjes .

    Ik zit er inmiddels wel heel hard over te denken om 'm te laten kalibreren, in de zwarte/donkere stukken mis ik volgens mij toch nog teveel detail en ik krijg het zelf niet goed.

  2. #752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Er is trouwens net een nieuwe firmware uit
    deze activeert HLG op onze tv
    Ik zag zoiets voorbij komen ja. Even een n00b-vraagje dan: ik ken wel HDR-10 en uiteraard Dolby Vision, maar wat voegt HLG dan precies toe en heb ik daar evenals bij HDR en Dolby Vision speciale content voor nodig? Is het weer een derde format in de reeks...??
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #753

    Standaard

    Is idd een derde formaat wat, geloof ik, primair voor tv uitzendingen is bedoeld. Met name omdat ook niet HDR tv's de data begrijpen. Zo hoeft er niet specifiek een zender met HDR en een zender zonder HDR te zijn.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #754
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #755

    Standaard

    Dag allemaal
    Afgelopen vrijdag is mijn LG OLED65E6V aangekomen. Zaterdag ingesteld, gekeurd en goed bevonden . Enkel bij Netflix krijg ik het geluid niet juist gesynchroniseerd; hiervoor heb ik de tv aangesloten met een optische kabel en heb ik al via versterker en de tv zelf de delay proberen juist te krijgen... Frustrerend!!!!!!!!
    Ik zou ook via ARC kunnen gaan, maar ik weet niet of dat beter gaat zijn.
    4K via 4K Bluray is verbluffend, zelfs de zenders via digicorder ogen véél zuiverder. Nu nog een paar dagen / weken wat prutsen tot ik helemaal tevreden ben met de instellingen, maar ik weet niet of dit nodig gaat zijn.

    Gr
    LG OLED65E6V / Sony UBP-X800 / Denon AVR-2313 / Denon PMA-1500AE / Front: B&W DM-683 / Center: B&W LCR-600 S3 / Rear: B&W DM-601 S3 / Sub: SVS PB-1000
    Epson TW-3200 / Kingpin LMS 210 / PS4 /

  6. #756

    Standaard

    kijk maar eens een 3d film
    dan ben je pas verbluft
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door knightni Bekijk bericht
    Enkel bij Netflix krijg ik het geluid niet juist gesynchroniseerd; hiervoor heb ik de tv aangesloten met een optische kabel en heb ik al via versterker en de tv zelf de delay proberen juist te krijgen... Frustrerend!!!!!!!!
    Ik zou ook via ARC kunnen gaan
    Hier geen probleem via HDMI ARC, weliswaar de 55B6V maar dat hoeft niets uit te maken lijkt mij.
    Wat is de rede dat je de optische aansluiting kiest ?
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #758

    Standaard

    Bij mij optisch aangesloten en Netflix loopt prima in sync. Welke beeldmodus gebruik je? Beeldverbeteraars uit?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #759

    Standaard

    Eindelijk ook de update nu gehad. Zag het aan de achtergronden, het viel me anders geeneens op hahaha.

    Ik zit met die tv te ***ten met het ARC kanaal. Zit te twijfelen om hem optisch maar aan te sluiten want ik krijg ARC niet werkend. Zeer vreemd want mijn oom heeft dezelfde receiver (Marantz SR7010) en de E6 dan weliswaar met dezelfde menu's maar daar werkt het wel. Heb al een andere HDMI kabel geprobeerd maar werkt nog niet. Hij detecteert het simpelweg niet
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  10. #760

    Standaard

    Hoe kijken jullie naar naar uhd HDR
    oled licht en contrast op 100 kan toch niet goed zijn voor de levensduur van het scherm
    of zie ik dit verkeerd?

  11. #761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Hoe kijken jullie naar naar uhd HDR
    oled licht en contrast op 100 kan toch niet goed zijn voor de levensduur van het scherm
    of zie ik dit verkeerd?
    HDR zit er toch op om het te gebruiken hoe je het wil of zie ik het verkeerd ?
    Als je HDR niet vol benut dan zie ik het nut niet van een UHD aankoop.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-08-2017 om 12:14

  12. #762

    Standaard

    Gebruik het ook wel alleen mijn vraag is of het de levensduur van het scherm niet verkort met deze standen
    en of iedereen het op 100 heeft staan.

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Gebruik het ook wel alleen mijn vraag is of het de levensduur van het scherm niet verkort met deze standen
    en of iedereen het op 100 heeft staan.
    Bij mij is het zo dat als ik geen HDR content bekijk de verlichting op een paar standjes lager gaat.

  14. #764

    Standaard

    En waar hebben jullie kleurbereik op staan met HDR op normaal of breed
    krijg het hele HDR gebeuren maar niet goed afgesteld gepruts en gepruts pff

  15. #765

    Standaard

    Standaard instelling met HDR normaal is gewoon prima. Dat hoger contrast en de hoge helderheid wil niet zeggen dat elke pixel constant op vol vermogen wordt aangestuurd. Het is gewoon nodig om een hoge helderheid te krijgen. Ik heb niets aan de HDR of Dolby Vision instellingen gewijzigd behalve bij de donkerste preset gekozen. Het is echt genieten.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Eindelijk ook de update nu gehad. Zag het aan de achtergronden, het viel me anders geeneens op hahaha.

    Ik zit met die tv te ***ten met het ARC kanaal. Zit te twijfelen om hem optisch maar aan te sluiten want ik krijg ARC niet werkend. Zeer vreemd want mijn oom heeft dezelfde receiver (Marantz SR7010) en de E6 dan weliswaar met dezelfde menu's maar daar werkt het wel. Heb al een andere HDMI kabel geprobeerd maar werkt nog niet. Hij detecteert het simpelweg niet
    Heb je HDMI cec wel aan staan?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bij mij is het zo dat als ik geen HDR content bekijk de verlichting op een paar standjes lager gaat.
    hdr is een aparte stand, dus als jij geen hdr gebruikt dan staat hij automatisch of lager of hoger
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    En waar hebben jullie kleurbereik op staan met HDR op normaal of breed
    krijg het hele HDR gebeuren maar niet goed afgesteld gepruts en gepruts pff

    bij de lg oleds, is de juiste stand de normaal stand. breed moet vermeden worden.

    er is een filmje online van van vincent waar hij dit perfect uitlegd.

    ik zal dat hier nog eens plaatsen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Hoe kijken jullie naar naar uhd HDR
    oled licht en contrast op 100 kan toch niet goed zijn voor de levensduur van het scherm
    of zie ik dit verkeerd?
    hdr stand (afgesteld met een sony uhd disc.)

    daar is dat prima mer te doen
    er is dan een special menu(toegankelijk met toetscode 7669

    hier is hdr goed mee af te stellen

    ik uit op
    oled light 80
    contrast 90
    brightnes 52

    dit in de hdr gebruiker stand
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  20. #770

    Standaard

    Gebruik jij deze standen bij uhd bluray?

  21. #771

    Standaard

    Yep
    alleen uhd
    dus voor een uhd disc
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  22. #772

    Standaard

    Oké bedankt !
    dit ga ik eens proberen dat alles klakkeloos op 100 vind ik maar niets

  23. #773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    hdr stand (afgesteld met een sony uhd disc.)

    daar is dat prima mer te doen
    er is dan een special menu(toegankelijk met toetscode 7669

    hier is hdr goed mee af te stellen

    ik uit op
    oled light 80
    contrast 90
    brightnes 52

    dit in de hdr gebruiker stand
    Waar zit dat speciaal menu? Waar moet je dan die toetsencombinatie intikken?

  24. #774

    Standaard

    Op je uhd speler

    bij een sony disc 7669 toetscombinatie
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  25. #775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Welke beeldmodus gebruik je? Beeldverbeteraars uit?
    Beeldmodus: ISF Expert Dark
    Alle beeldverbeteraars uit.
    LG OLED65E6V / Sony UBP-X800 / Denon AVR-2313 / Denon PMA-1500AE / Front: B&W DM-683 / Center: B&W LCR-600 S3 / Rear: B&W DM-601 S3 / Sub: SVS PB-1000
    Epson TW-3200 / Kingpin LMS 210 / PS4 /

Pagina 31 van 46 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •