Pagina 35 van 46 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 1133 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Als Netflix het zelf zo aankondigt (bijv. http://www.flatpanelshd.com/news.php...&id=1499838759) dan ga ik er toch van uit van wel :P

  2. #852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Als Netflix het zelf zo aankondigt (bijv. http://www.flatpanelshd.com/news.php...&id=1499838759) dan ga ik er toch van uit van wel :P
    Over seizoen 2 staat er dat deze wordt uitgebracht in HDR er staat niets over DV.
    Er staat wel dat seizoen 1 opnieuw wordt uitgebracht in HDr en DV.

  3. #853

    Standaard

    Dan zijn beide misschien fout, want seizoen 1 heeft ook (nog) geen HDR xD

  4. #854

    Standaard

    Op Tweakers wordt aangegeven deze TV alleen via WiFi aan te sluiten, dat zou veel hogere snelheden geven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #855

    Standaard

    Integendeel, na m'n testje van de week overweeg ik nu mijn X800 ook bedraad aan te sluiten omdat af en toe de bitrate via WiFi inzakte waardoor de beeldkwaliteit achteruit ging.
    Het heeft ook wel te maken met je netwerkapparatuur, mijn accesspoint is bijvoorbeeld wat ouder.

    Maar aan de andere kant bedraad is altijd stabiel en biedt genoeg bandbreedte om de om en nabij de 15Mbps bij een 4K stream door te geven.
    Merk daar af en toe alleen bij het opstarten van een stream dat deze nog even moet optimaliseren, het beeld is dan even troebel. Maar dat trekt snel weg als ie merkt dat ie genoeg ruimte krijgt.

  6. #856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Op Tweakers wordt aangegeven deze TV alleen via WiFi aan te sluiten, dat zou veel hogere snelheden geven.
    Via Ziggo Speedtestpagina eens effe getest op de LG tv. Eerst bedraad: 76 Mbps. Daarna WiFi: 80 Mbps. Hoe kan dat nou? Bedraad heb ik via laptop 200Mbps en Wifi ook 80Mbps. De 200Mbps is ook de snelheid die Ziggo aan mij levert.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  7. #857

    Standaard

    Er zitten in de LG OLEDs 100 mbit netwerkkaartjes. Bedraad zul je dus nooit boven de 100 mbit uitkomen. Met Wifi kan dat wel, maar dat is natuurlijk geheel afhankelijk van hoe je wifi verbinding is.

  8. #858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Er zitten in de LG OLEDs 100 mbit netwerkkaartjes. Bedraad zul je dus nooit boven de 100 mbit uitkomen. Met Wifi kan dat wel, maar dat is natuurlijk geheel afhankelijk van hoe je wifi verbinding is.
    Theoretisch zou ie dan wel tegen de 100 Mbps aan moeten tikken toch? (ipv 76)
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  9. #859

    Standaard

    Theoretisch wel ja; ik haal 97 mbps, getest via fast.com (speedtest van Netflix). Probeer het eens via die, misschien maakt dat nog wat uit?

  10. #860

    Standaard Netflix streaming snelheid

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Theoretisch wel ja; ik haal 97 mbps, getest via fast.com (speedtest van Netflix). Probeer het eens via die, misschien maakt dat nog wat uit?
    Netflix, bij instellingen; controleer je netwerk: 41.49 Mbps ??? Das nog veul langzamer?
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  11. #861

    Standaard

    Daar zou ik nooit naar kijken, daar krijg ik elke keer compleet andere waardes uit, ook als ik ze meteen na elkaar doe.

  12. #862

    Standaard

    Begrijp ik nou dat jullie er de voorkeur aan geven om de LG via WiFi aan te sluiten...? Ok, maar heeft dat zoveel meerwaarde dan? Zelfs de genoemde waardes van RHK die bedraad 'maar' op 76 Mbps uitkomt zouden toch al ruim en meer dan voldoende moeten zijn voor fatsoenlijk beeld en geluid voor 4K Netflix...? Of heb ik dat mis?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Begrijp ik nou dat jullie er de voorkeur aan geven om de LG via WiFi aan te sluiten...? Ok, maar heeft dat zoveel meerwaarde dan? Zelfs de genoemde waardes van RHK die bedraad 'maar' op 76 Mbps uitkomt zouden toch al ruim en meer dan voldoende moeten zijn voor fatsoenlijk beeld en geluid voor 4K Netflix...? Of heb ik dat mis?
    Zeker niet, ik geef er de voorkeur aan om bedraad (storingsvrij) aan te sluiten, hetgeen ik nu ook heb. Echter, ik was in de veronderstelling dat die Ziggo 200 Mbps
    bedraad, ook door die LG heen stampte, dus niet zoals blijkt.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  14. #864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Daar zou ik nooit naar kijken, daar krijg ik elke keer compleet andere waardes uit, ook als ik ze meteen na elkaar doe.
    fast.com geeft 82Mbps
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  15. #865
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind alles wat via het internet gaat supersnel op deze tv. Netflix of Youtube start nergens zo snel op. Zwart is bij Stranger Things niet optimaal, maar de beelddetails en beeldkwaliteit indrukwekkend. HDR en Dolby Vision zijn in ieder geval niet compatible en Dolby Vision moet een end-to-end product zijn. Het lijkt me dus sterk dat het niet echt Dolby Vision is. Maar wellicht iets van een bug.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #866

    Standaard

    Goede video van Vincent van HDTVTest die uiteenzet wat voor (hele mooie!) verbeteringen de nieuwste firmware voor de 2017 modellen met zich mee brengt:
    https://www.youtube.com/watch?v=ZCr4...ature=youtu.be
    Op het einde noemt hij nog wat issues die er nog zijn met deze tv's, zoals YouTube HDR wat niet goed werkt. Helaas niks over Netflix DV. Zal er eens een comment aan wijden.

  17. #867

    Standaard

    De kogel is door de kerk. Zojuist deze tv besteld bij coolblue met blue friday actie. Ik heb dit model gekozen, vanwege 3d ondersteuning en nu dit toestel nog leverbaar is. Was eigenlijk van plan om eind 2018 de stap te wagen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #868
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd. Extreem goede keus!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #869

    Standaard

    Gefeliciteerd Pieter! Zorg dat je de eerste keer dat je 3D gaat kijken, goed zit, kans is dat je steil achterover valt van het prachtige beeld .
    Welk formaat heb je gekozen?

  20. #870

    Standaard

    Gefeliciteerd met je aankoop Pieter! Je gaat hier een heleboel plezier van beleven!!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  21. #871

    Standaard

    De tv is vrijdag ontvangen. Rond middaguur uitgepakt en opgesteld. Mijn neef die daarbij meehielp, besloot spontaan om mijn oude plasma te kopen. De tv zorgde bij mij wel voor ' omg' ervaring ofwel ik was en ben eigenlijk nog steeds overweldigd door de kwaliteit van het beeld. Zowel standaard tv beeld, blu-ray beeld maar ook 3d beeld is aanmerkelijk verbeterd. Bij de 3d blu-ray (Avatar) had ik weer het beeld als in de bioscoop alsof je door een raam kijkt. Ook vergelijk gemaakt met Avatar 2d, opvallend dat op plasma plat beeld, nu diepte krijgt.
    UHD is ook prachtig. Ik heb ook de Sony UBP-X800 lokaal gekocht, met meegeleverd de UHD Inferno. Had al de blu-ray en kon dus een mooi vergelijk maken in beeldkwaliteit. De blu-ray was al om te genieten, maar de UHD was toch weer een slag beter.
    Wel eerst wat opstartproblemen. De Sony blu-ray speler gaf geen signaal door naar de tv. Bleek een defecte monster hdmi kabel te zijn. Daarna met een tweede monster hdmi kabel ging het weer niet goed. Bleek dat de Sony op hdmi 1 van de tv aangesloten moest worden. Geluid over de Onkyo 875 ging eerst ook niet goed, moest daarvoor de hdmi (output geluid) direct op de receiver aansluiten.
    Netflix getest, heb daarbij abonnement geüpgraded naar 4k. Ook dat geeft een heel goed beeld.
    Dus conclusie: heel tevreden!
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 26-11-2017 om 17:56
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #872

    Standaard

    Ik heb het toestel sinds 2 maanden ook. Waanzinnig! Dacht eerst, zou de afmeting (65 inch) toch niet iets te groot zijn? Zou niet meer anders willen, nouja, wie weet in de toekomst.
    Het blijft een geweldige kijkbelevenis, uiteraard ook vergezeld door bioscoopgeluid. Dus... welkom in de oledclub.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  23. #873

    Standaard

    Claudio,

    de link naar het test artikel werkt niet.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #874
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Claudio,

    de link naar het test artikel werkt niet.
    Dank je voor je opmerking. Met de nieuwe website is het onderdeel hardware aangemaakt. Nu klopt het weer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #875

    Standaard

    Inmiddels is de TV al enige dagen in bedrijf en het beeld is wonderbaarlijk mooi. Voor 21 december a.s. is afspraak gemaakt voor calibratie. Van het één komt het ander. Dit weekend ontvangen van amazone.de de Onkyo TX-TZ1100 (receiver) en SKH-410 (dolby atmos boxen). De thuisbioscoop is nu weer up to date.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 35 van 46 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •