Pagina 5 van 46 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1133 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat met deze tv van LG ? Deze lijkt Dolbt Vision de ondersteunen. Zeiden ze toch bij platte tv en op de site van LG.

    http://www.lg.com/nl/televisies/lg-6...er-ultra-hd-tv
    Deze TV heeft Dolby Vision
    http://www.flatpanelshd.com/review.p...&id=1465365585

    Op Netflix ziet er dat geweldig uit.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #102

    Standaard

    Klopt die tv hebben wij
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Deze TV heeft Dolby Vision
    http://www.flatpanelshd.com/review.p...&id=1465365585

    Op Netflix ziet er dat geweldig uit.
    Ja dat weet ik, maaar die is te duur. Ik heb het over de UH950V

  4. #104
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ja dat weet ik, maaar die is te duur. Ik heb het over de UH950V
    Ik weet niet of je dit al gelezen had?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    http://www.lg.com/uk/lgoled/sub/hdr/hdr.html

    Ik heb ook even de Engelse LG-site opgezocht en die hebben wel nieuwe filmpjes, misschien hebben ze ingezien dat de oudere anders nooit meer verkocht gaan worden. HDMI 1.4 kan ook het foutje in de lijst zijn.


    Edit: is toch een ander typenummer. Dit is de oude OLED LG 65EF950V.


    http://www.lg.com/uk/tvs/lg-65EF950V

    EF in plaats van UD. Is dus geen OLED, maar LCD/LED backlit.
    Maar het betreft een LED-TV.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #105

    Standaard

    nee wij hebben de 65e6v
    Laatst aangepast door raymen : 20-07-2016 om 18:19
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar het betreft een LED-TV.

    Haha het wordt hier even onduidelijk.

    Dus: Ik heb op dit moment de LG 65UH950V http://www.plattetv.nl/info/lg-65uh9...ywords=LG+65UH op het oog. Deze zou HDR10 hebben en ondersteund ook Dolby Vision... Correct ? Alleen is dit inderdaad geen OLED. Maar dat hoeft voor mij niet.

    Ik zie op de site van LG staan dat Dolby Vision wordt toegevoegd dmv een software update bij deze tv.

    Line UP voor 2016 van LG:

    http://www.flatpanelshd.com/article....&id=1459247590 (Beetje naar onder scrollen)

    LG UH95

    UH95 is the flagship LCD for 2016. It is part of LG’s so-called ”Super UHD” range – a clear reference to Samsung’s “SUHD”. These TVs are also the first LCD TVs with support for both Dolby Vision and HDR10 – the two relevant HDR standards.

    ”Super UHD” IPS LCD

    4K resolution

    Dolby Vision

    HDR10

    Ultra Luminance

    Passive 3D

    120% Rec.709 color gamut

    200 Hz panel

    webOS 3.0

    USB recording (only in Europe)

    HEVC

    VP9 (waiting for confirmation on Profile2)

    40W 2.2 speakers (80W 5.2 in 86”)

    20W woofer (30W in 86”)

    Wireless Sound Sync

    WiFi (ac standard)

    Read more at http://www.flatpanelshd.com/article....jx6pFU70Fs3.99
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 20-07-2016 om 18:56

  7. #107
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan is dat voor jou een mooie oplossing, maar dacht wel, geef het voor de zekerheid maar even aan.

    Maar ik zou ook even een vergelijk opzoeken, want dan zijn er nog wel een paar opties. Ik heb nu veel filmpjes gezien waarin de OLED werd vergeleken met LED. En daar zaten wel een paar mooie tussen. Geen Dolby Vision, maar tegen de tijd dat je daar voordeel uit gaat halen ben je nog wel even verder. Panasonic deed het ook weer goed. Kortom, eerlijk gezegd weet ik dus niet of LG wel de beste LED-TV maakt. Maar het gebruiksgemak van WebOS is echt heerlijk. Maar de 'PC'-hardware verschilt ook. De ervaring is soms ook anders.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-07-2016 om 19:01
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dan is dat voor jou een mooie oplossing, maar dacht wel, geef het voor de zekerheid maar even aan.

    Maar ik zou ook even een vergelijk opzoeken, want dan zijn er nog wel een paar opties. Ik heb nu veel filmpjes gezien waarin de OLED werd vergeleken met LED. En daar zaten wel een paar mooie tussen. Geen Dolby Vision, maar tegen de tijd dat je daar voordeel uit gaat halen ben je nog wel even verder. Panasonic deed het ook weer goed. Kortom, eerlijk gezegd weet ik dus niet of LG wel de beste LED-TV maakt. Maar het gebruiksgemak van WebOS is echt heerlijk. Maar de 'PC'-hardware verschilt ook.De ervaring is soms ook anders.
    Wel ik heb buiten 1 keer een Sony altijd een LG v's gehad. Altijd heel tevreden van geweest, ook is de passieve 3D voor mij een groot pluspunt. Op mijn tv nu is 3D gewoon perfect, zou graag dezelfde techniek behouden, op mijn beamer vind ik 3D tegenvallen (dubbel beeld).

    En inderdaad de WEB OS op mijn huidige LG werkt prettig.

    Dus altijd ik binnen aantal maanden UHD blu-ray wil gaan afspelen kan ik dat met deze tv ?

  9. #109
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat kan zeker en met 3D heb je een goed punt.
    Naast natuurlijk de beeldkwaliteit van mijn TV ben ik zeer te spreken over de rest wat het biedt.

    Dat er HDMI 1.4 staat is raar, want de eis is HDMI 2.0. Maar dat zal een vormfout zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat kan zeker en met 3D heb je een goed punt.
    Naast natuurlijk de beeldkwaliteit van mijn TV ben ik zeer te spreken over de rest wat het biedt.

    Dat er HDMI 1.4 staat is raar, want de eis is HDMI 2.0. Maar dat zal een vormfout zijn.
    Waar staat dat van die HDMI 1.4 ? Ik vind HDMI 2.0a terug. Heb het net even nagevraagd bij platte tv...

    EDIT: Het is HDMI 2.0, klopt het dat HDMI 2.0a een software update is ? (Niet een andere poort)
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 20-07-2016 om 19:30

  11. #111
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik wou eerst zeggen hij is toch Ultra HD premium-gecertificeerd, maar dat is hij dus niet.

    http://www.lg.com/nl/televisies/lg-6...er-ultra-hd-tv
    Onderin bij 'aansluitingen achterkant' staat HDMI 1.4

    Uit het artikel.

    Ultra HD Premium
    Om de consument duidelijkheid te bieden omtrent 4K-resolutie heeft men een certificatie bedacht genaamd Ultra HD Premium. Deze bepaalt dat een videobeeld een 4K-resolutie van 3840 x 2160 heeft (of 8K-resolutie van 7680 × 4320), minimaal 10 bits kleurdiepte of hoger, het Rec. 2020 kleurenpalet en framerates hanteert en HDR volgens de SMPTE ST2084 EOT-standaard. Draagt een product het logo dan moet het minimaal aan deze voorwaarden voldoen. Dit geldt zowel voor UHD-schermen als de Ultra HD Blu-ray Discs. Het biedt echter geen garantie over het gebruikte bronmateriaal.
    Dat is dan wel weer raar.
    HDMI 1.4 is in ieder geval niet goed! Dat was ten tijde van 3D en HD-audio.

    Dat wil je wel even zeker weten.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-07-2016 om 19:38
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik wou eerst zeggen hij is toch Ultra HD premium-gecertificeerd, maar dat is hij dus niet.

    Uit het artikel.



    Dat is dan wel weer raar.
    HDMI 1.4 is in ieder geval niet goed! Dat was ten tijde van 3D en HD-audio.

    Dat wil je wel even zeker weten.
    Zou ik deze nu aanschaffen of niet ? Hij heeft HDMI 2.0 ...

  13. #113
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waar staat dat van die HDMI 1.4 ? Ik vind HDMI 2.0a terug. Heb het net even nagevraagd bij platte tv...

    EDIT: Het is HDMI 2.0, klopt het dat HDMI 2.0a een software update is ? (Niet een andere poort)
    Nee, mijn versterker moet er helemaal voor terug. Een nieuw HDMI-board. Dus het zal wel gewoon HDMI 2.0a zijn. Het is de topper van LG, dus het kan haast niet anders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nee, mijn versterker moet er helemaal voor terug. Een nieuw HDMI-board. Dus het zal wel gewoon HDMI 2.0a zijn. Het is de topper van LG, dus het kan haast niet anders.

    Dus Claudio zou ik hem aanschaffen? Ik wil 65", Passieve 3D, HDR en Dolby Vision om via stream (netflix) en later UHD BD's te kunne afspelen. OLED hoeft niet voor mij.

  15. #115
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zou ik deze nu aanschaffen of niet ? Hij heeft HDMI 2.0 ...
    De specs in Engeland zijn al beter.
    http://www.lg.com/uk/tvs/lg-65UH950V

    Of je hem aan kan schaffen is aan jou (en je eventuele partner). Vraag je het mij, dan zeg ik "Nee, natuurlijk niet! Koop een OLED!!! ". Dus je kunt het mij beter niet vragen.
    Ik kon verder nog geen reviews vinden, maar na OLED is een IPS-scherm wel het beste dat je kan kopen.

    Succes met beslissen en kopen (en afdingen). Zeg gewoon dat je de zoveelste bent die via dit forum een tv koopt na een werkelijk superdeluxefantastisch artikel Wij hebben er geen voordeel aan, jij misschien wel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De specs in Engeland zijn al beter.
    http://www.lg.com/uk/tvs/lg-65UH950V

    Of je hem aan kan schaffen is aan jou (en je eventuele partner). Vraag je het mij, dan zeg ik "Nee, natuurlijk niet! Koop een OLED!!! ". Dus je kunt het mij beter niet vragen.
    Ja begrijpelijk dat er inderdaad iets beter is dan het LCD scherm. Maar deze optie lijkt me perfect voor wat ik zoek.

  17. #117
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan is je keus gemaakt en feliciteer ik je alvast.

    Netflix heeft al heel veel series en films in 4K dus je kunt meteen genieten en langzaam denken aan een Ultra HD Blu-ray speler.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #118

    Standaard

    succes met de aankoop

    en gefeliciteerd als je het doet
    Laatst aangepast door raymen : 20-07-2016 om 20:13
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  19. #119

  20. #120

    Standaard

    Ik zou gaan voor een fald sony of samsung als je geen lg oled neemt.
    Lg vind ik weinig bijzonder in het led segment.

  21. #121

    Standaard

    Ja het is bij LG. Oled of niks
    de andere tak van schermen van lg hebben mij ook niet kunnen boeien
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  22. #122

    Standaard

    De sony 65zd9 fald schijnt beter te zijn dan oled mede dat elke led afzonderlijk wordt gedimd en tot ver boven de 1000 nits gaat kwa helderheid belangrijk voor hdr 10, niet voor dolby vision.
    Ben zeer benieuwd naar de eerste reviews als deze dit jaar op de markt komt, volgens sony moet deze oled achter zich laten,
    We zullen het zien.

  23. #123

    Standaard

    ga je de overstap nu al weer maken
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  24. #124
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht

    Het komt dan nog van Phillips, slechtste tv's die er zijn.

Pagina 5 van 46 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •