Pagina 6 van 46 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1133 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Die hdmi geruchten gingen al een poosje hier maak ik mij geen zorgen om.
    Raymen ik ga niet meer overstappen de eerste jaren ga ik het met de oled doen mijn zoektocht naar de perfecte tv eindigt hier ze hebben allemaal wel wat ik vind het goed voor nu.

  2. #127

    Standaard

    Ik ben het daar helemaal mee eens pascal.

    tot nu toe ben ik zeer tevreden over de tv.

    heb nog niks gevonden ,waar ik me aan stoor
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  3. #128
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zou natuurlijk niet slim zijn om weer een nieuwe standaard in te voeren waardoor alle tv's onbruikbaar worden. De stekker lijkt ook wel anders, dat zou helemaal dom zijn...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #129

    Standaard

    He Claudio hoelang duurde het bij jou voordat je bericht kreeg over de levering/omruil van je betselling bij platte tv ?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-07-2016 om 13:42

  5. #130
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Via Whatsapp vrijwel direct, anders even een nieuw berichtje of een belletje erachteraan gooien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Via Whatsapp vrijwel direct, anders even een nieuw berichtje of een belletje erachteraan gooien.
    Al gemaild en gechat, de "planning" zou contact opnemen via telefoon, nu zeggen ze via mail. Ze konden niet precies zeggen hoe druk het is omdat de planning zich niet op kantoor bevind. Weet niet waarom dat zolang moet duren... afwachten.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-07-2016 om 14:53

  7. #132

    Standaard

    Ook ik heb de LG OLED65E6V mogen bestellen bij plattetv.nl. Helaas kan deze pas op 1 augustus bezorgd worden (oude toestel wordt dan ook afgehaald). Ze zouden niet eerder in staat zijn via interne bezorging langs te komen. Zelf eerder brengen/halen zou wel eerder kunnen. Maar dat doe ik zelf niet (Groningen - Arnhem).

    Besteld via whatsapp op 19 juli rond 14:00. Planning nam met mij per e-mail contact op op 20 juli rond 11:00.
    Laatst aangepast door JohnB : 22-07-2016 om 15:26

  8. #133

    Standaard

    zo het groepje wordt groter claudioi
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JohnB Bekijk bericht
    Ook ik heb de LG OLED65E6V mogen bestellen bij plattetv.nl. Helaas kan deze pas op 1 augustus bezorgd worden (oude toestel wordt dan ook afgehaald). Ze zouden niet eerder in staat zijn via interne bezorging langs te komen. Zelf eerder brengen/halen zou wel eerder kunnen. Maar dat doe ik zelf niet (Groningen - Arnhem).

    Besteld via whatsapp op 19 juli rond 14:00. Planning nam met mij per e-mail contact op op 20 juli rond 11:00.
    Bedankt voor de info.

  10. #135
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga provisie vragen bij PlatteTV.

    Ze zullen het dus wel druk hebben en vast wat minder personeel i.v.m. vakanties.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ga provisie vragen bij PlatteTV.

    Ze zullen het dus wel druk hebben en vast wat minder personeel i.v.m. vakanties.
    Wat doen ze eigenlijk met de tv die in ruil geeft voor korting? Verkopen ze die 2de hands ? Wie is daarin geïntereseerd. Hopelijk verkopen ze die niet als nieuw. ? Stel je voor dat je dan een 2de hands OLED E6 krijgt zonder dat je het weet haha.

  12. #137

    Standaard

    Ik moest bij platte tv ook 2 weken wachten.
    Heb toen gezegd dat ik dat niet doe, hebben toen de oled verstuurd de volgende dag en de oude afspraak later gemaakt voor ophalen.
    Deze heb ik toen zelf gehouden en niet meer ingeruild maar als je een beetje druk zet is daar veel mogelijk

  13. #138
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat doen ze eigenlijk met de tv die in ruil geeft voor korting? Verkopen ze die 2de hands ? Wie is daarin geïntereseerd. Hopelijk verkopen ze die niet als nieuw. ? Stel je voor dat je dan een 2de hands OLED E6 krijgt zonder dat je het weet haha.
    Ik vroeg dat toen ook aan de installateur. "Oh, die hangen we op in de koopjeshoek oid.". Nou ja, niet meer mijn probleem. Tweedehands OLED zal je niet zo snel vinden, maar uiteraard zit alles netjes in doos en plastic. Maar goed, als ze dat wel zouden doen graven ze hun eigen graf. Een goede naam gooi je niet zomaar te grabbel en dit is toch wel een gerenommeerde zaak en geen vage TV-boer. Dus maak je niet druk. Hoeft ook niet, want ze hebben toch al aardig wat (relatief gezien) OLED's verkocht inmiddels.

    Het bestellen en afhandelen ging bij mij heel snel, alleen kon ik zelf niet eerder afspreken en alleen op een zaterdag, omdat ik niet aanwezig was. Ik heb dus op eigen verzoek anderhalve week gewacht. Maar in het verleden moest ik nog langer wachten, omdat spullen veelal besteld moesten worden en daarna pas ingepland werden. Maar goed, ik begrijp als je de knoop doorgehakt hebt je het product liever gisteren als vandaag wilt hebben...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-07-2016 om 17:13
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #139

    Standaard

    Hangen en oude ophalen doen ze intern.
    Ik wou toen niet wachten en dan kunnen ze de nieuwe extern naar je opsturen dit ging overigens zeer netjes op de afgesproken tijd.
    De inruil halen ze dan later op, alleen moet je dan wel eerst het volledige bedrag betalen en de inruil wordt dan teruggestort op je rekening.
    Voor mensen zoals ik wie niet willen wachten is dit een optie.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Hangen en oude ophalen doen ze intern.
    Ik wou toen niet wachten en dan kunnen ze de nieuwe extern naar je opsturen dit ging overigens zeer netjes op de afgesproken tijd.
    De inruil halen ze dan later op, alleen moet je dan wel eerst het volledige bedrag betalen en de inruil wordt dan teruggestort op je rekening.
    Voor mensen zoals ik wie niet willen wachten is dit een optie.
    Of zelf je oude toestel brengen en de nieuwe gaan halen in de winkel Breda. Morgen krijg ik bericht of hij daar binnen is.

    Zal misschien nog het snelst gaan.

    Heb jij de tv terug gereset naar de fabrieksinstelling toen je hem terug gaf ? Misschien beter doen, nadat je wachtwoorden enzo hebt ingevoerd ivm met netflix...
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-07-2016 om 18:08

  16. #141

    Standaard

    Mijn tv wordt alleen gebruikt als beeldweergever voor bluray en ultra hd bluray.
    Netflix en apps enz doe ik niet aan.

  17. #142
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Of zelf je oude toestel brengen en de nieuwe gaan halen in de winkel Breda. Morgen krijg ik bericht of hij daar binnen is.

    Zal misschien nog het snelst gaan.

    Heb jij de tv terug gereset naar de fabrieksinstelling toen je hem terug gaf ? Misschien beter doen, nadat je wachtwoorden enzo hebt ingevoerd ivm met netflix...


    Ja, mijn oude tv had ook allemaal koppelingen met allerlei apparaten voor YouTube en Netflix en zo. Waarschijnlijk doen zij dat ook wel, maar voor de zekerheid.

    Als zij hem brengen en ophalen is de eventuele schade ook voor hun. Het is een keuze... Er zal maar net een vogel verkeerd vliegen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #143

    Standaard

    Ik heb op zaterdagochtend besteld, en dinsdagmiddag is mijn "oude" Samsung F8000 opgehaald en de LG geleverd.

    Vraag: gebruikt iemand hier de HBO app. Die meldt sinds begin "onderhoud".
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik heb op zaterdagochtend besteld, en dinsdagmiddag is mijn "oude" Samsung F8000 opgehaald en de LG geleverd.

    Vraag: gebruikt iemand hier de HBO app. Die meldt sinds begin "onderhoud".
    Heb jij je Samsung F8000 de deur uitgedaan? Zonde! Zo'n mooi toestel met zo'n fantastisch beeld.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb jij je Samsung F8000 de deur uitgedaan? Zonde! Zo'n mooi toestel met zo'n fantastisch beeld.
    Yep, ik kreeg een erg goede inruilprijs, en ik moet zeggen, dit is een behoorlijke verbetering.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #146

    Standaard

    Toch wel he
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  22. #147
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vraag me onderhand wel af of die hogere inruilprijzen iets met LG te maken heeft. Ik heb me namelijk laten vertellen door iemand die er veel verstand van heeft dat er bijna geen marge zit op tv's. De oude inruil-tv's ruilen nooit die bedragen meer opleveren en ze zijn daat toch niet gek. Zouden ze extra commisie krijgen van LG bij elke verkochte (OLED)-tv?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #148

    Standaard

    Nou claudio

    na een minuut of 10 praten, had ik een korting van 950€
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  24. #149
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    LG had natuurlijk al zo'n actie op oudere modellen. Direct 500 of 1000 euro korting, maar had niet verwacht dat dit ook voor nieuwere modellen op ging. Maar goed twee weken later was er al een prijsdaling van LG op ons model. Maar goed, geen verkeerde insteek dus, want probeer maar eens je tweedehands televisie via marktplaats of een forum te verkopen, dan kost het heel veel moeite en geduld voor een zelfde soort bedrag - als je geluk hebt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #150

    Standaard

    Op het ht forum wordt nu ook bevestigd met een sony tv dat na een update het beeld minder is geworden. Dit is de reden dat ik dit niet meer doe heb ddit met mijn plasma ook al eens gehad

Pagina 6 van 46 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •