De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard An (Sweet Bean) (Blu-ray)

    An (Sweet Bean) (Blu-ray)

    Een inspirerende film, waarin het bakken van dorayaki de eenheid tussen drie mensen creëert

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-06-2016 om 08:50

  2. #2

    Standaard

    Deze komt er zeker in! Ik wacht wel even op de verschillen tussen de Eureka release en deze.

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ai caramba, een niet al te beste transfer dus. Ook maar even afwachten wat de UK versie van Eureka brengt.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #4

    Standaard

    Het viel me in het filmtheater ook al op dat er qua beeld/belichting wat op de film aan te merken viel, dus misschien dat het niet alleen aan de transfer ligt. Maar het is lastig vergelijken natuurlijk.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het viel me in het filmtheater ook al op dat er qua beeld/belichting wat op de film aan te merken viel, dus misschien dat het niet alleen aan de transfer ligt. Maar het is lastig vergelijken natuurlijk.
    Dat zal ook wel door de manier van belichten komen. Er is nauwelijks extern licht gebruikt. Dan zal het contrast al niet te hoog zijn.
    Ikzelf heb de film niet in de bios gezien, dus weet dat niet zeker. Maar op de BD staat ook de trailer, die ziet er qua beeldkwaliteit al iets beter uit dan de film.
    Ook niet perfect, maar beter.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •