De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jimmy Neutron: Wonderkind / Jimmy Neutron: Boy Genius [DVD]

    Jimmy Neutron: Wonderkind / Jimmy Neutron: Boy Genius [DVD]

    James (Jimmy) Isaac Neutron, wizzkid en uitvinder van beroep, probeert contact te maken met een buitenaardse beschaving. Zonder dat hij het weet wordt een door hem tot sateliet omgebouwde broodrooster onderschept door een groep aliens.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard beeld transfer

    vraag me toch af waarom deze transfer niet beter word beoordeeld,vind dat deze echt niet onderdoet voor monster en co hoor,maar goed ,misschien dat het aan my ligt,de versie die ik heb gezien was regio 2,Deze film gaf my meer plezier om naar te kyken dan Ice age,deze film gaat zeker in me collectie komen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard Re: beeld transfer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    vraag me toch af waarom deze transfer niet beter word beoordeeld,vind dat deze echt niet onderdoet voor monster en co hoor
    Zoals in de review staat is deze transfer niet direkt van de digitale bron op DVD gezet (was bij Monsters Inc. wel het geval).
    Dit betekent dat hij dus vanuit de computer eerst op film is gezet en vanaf film weer omgezet is naar DVD. Hierdoor krijg je kwaliteitsverlies, wat zich dus meestal uit in wiebelend beeld (telecine wobble), filmvlekjes (spots) en haartjes enzo. Tevens krijg je een verlies van scherpte en contrast.
    Als een film direkt vanaf het digitale origineel was overgezet (zoals eigenlijk standaard zou moeten zijn inmiddels) dan had het beeld een veel hogere scherpte en dynamisch bereik gehad dan nu het geval is.

  4. #4

    Standaard Re: Re: beeld transfer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Hierdoor krijg je kwaliteitsverlies, wat zich dus meestal uit in wiebelend beeld (telecine wobble), filmvlekjes (spots) en haartjes enzo.
    In de review staat dat er 1 x een haartje zichtbaar is..... nouzeg, wat een ramp...

    Ik vond deze ook beter als Ice Age, en ga hem dan ook zeker kopen....
    HUP NAC

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    In de review staat dat er 1 x een haartje zichtbaar is..... nouzeg, wat een ramp...
    Het haartje was slechts een voorbeeld. Er staat namelijk dat er diverse vuiltjes zichtbaar waren. Nu zal dat voor de gemiddelde kijker niet storend zijn maar aangezien we van een CGI film beter mogen verwachten heb ik de beeldkwaliteit met 8 uit 10 punten beoordeeld. En dat is gewoon goed. Niet perfect dus.

  6. #6

    Standaard Re: Re: Re: beeld transfer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    In de review staat dat er 1 x een haartje zichtbaar is..... nouzeg, wat een ramp...
    Was het maar zo.
    Ik citeer: "...het gevolg voor ons is wel dat het beeld niet 100% stilstaat en dat er ook hier en daar wat vuiltjes door het beeld schieten."

    M.a.w. kort samengevat: telecine problemen (wiebelend beeld), vuiltjes... en dan heb ik het ook nog niet eens over opduikende haartjes gehad.

    Je kunt het mieren*piep*en vinden, maar dit mag gewoon niet gebeuren, zeker niet bij een computeranimatiefilm.

  7. #7

    Standaard Re: Re: Re: beeld transfer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    Ik vond deze ook beter als Ice Age, en ga hem dan ook zeker kopen....
    Beter dan Ice Age? Kan ik me bijna niet voorstellen. Ik heb Ice Age vandaag voor de 2e keer zitten kijken, en ik blijf de humor erg goed vinden. Met name de details. Als Jimmy Neutron dit moet overtreffen, dan ben ik wel erg benieuwd...

  8. #8

    Standaard Re: Re: Re: Re: beeld transfer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HaNZ

    Beter dan Ice Age? Kan ik me bijna niet voorstellen. Ik heb Ice Age vandaag voor de 2e keer zitten kijken, en ik blijf de humor erg goed vinden. Met name de details. Als Jimmy Neutron dit moet overtreffen, dan ben ik wel erg benieuwd...
    Ieder zijn smaak.
    Maar ook ik denk dat Ice Age beter is (vind hem namelijk de beste van de laatste CGI films ).
    Robert.

  9. #9

    Standaard Re: Re: Re: Re: beeld transfer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HaNZ

    Beter dan Ice Age? Kan ik me bijna niet voorstellen. Ik heb Ice Age vandaag voor de 2e keer zitten kijken, en ik blijf de humor erg goed vinden. Met name de details. Als Jimmy Neutron dit moet overtreffen, dan ben ik wel erg benieuwd...
    Ik vind Ice Age ook ERG goed (al 3 x gezien...) , maar met deze film heb ik meer 'plezier' gehad.... (en nu nog steeds...)
    HUP NAC

  10. #10

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: beeld transfer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED


    Ik vind Ice Age ook ERG goed (al 3 x gezien...) , maar met deze film heb ik meer 'plezier' gehad.... (en nu nog steeds...)
    Moet ik hem maar eens keer gaan kijken!
    Robert.

  11. #11

    Standaard

    Doe dat maar ja ! Het is een leuke/mooie film...
    HUP NAC

  12. #12

    Standaard

    Wel goed je ogen scoonmaken voor het kyken,anders zie je nog meer haartjes en vuil!!!!Is er ook iets bekend over eventuele dts versie?of een special edition?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #13

    Standaard

    Gelukkig maar, hij scoort tot nu toe laag.
    Was al bang dat die ook nog eens in de
    "TOP-50 VAN VERBAZING" kwam

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Is er ook iets bekend over eventuele dts versie?of een special edition?
    Nee, voor zover ik weet (nog) niet.... hopen dat er nog een deel 2 komt, en dan een mooie box ofzo...
    HUP NAC

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED


    Nee, voor zover ik weet (nog) niet.... hopen dat er nog een deel 2 komt, en dan een mooie box ofzo...
    Een deel 2?????
    Nee hé, nee toch........

  16. #16

    Standaard

    een Toy Story deel 3 zou ook niet verkeerd zyn hoor,de meeste trilogieen zyn goed zover ik weet,kyk maar naar de godfather,starwars,indiana jones,
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Een deel 2?????
    Nee hé, nee toch........
    .. dan kijk jij hem toch lekker niet....
    Het is niet verplicht hoor...
    HUP NAC

  18. #18

    Standaard

    Ik moet zeggen dat uik al een tijdje op deze (computer)tekenfilm zat te wachten. Ik vind het een hele leuke fim en stiekem eigenlijk ook qua humor net iets beter dan Ice Age. De graphics zijn eigenlijk een beetje matig, maar dat neemt niet weg dat het ruimschoots wordt goed gemaakt door een leuk verhaal. Ik vind het wel jammer dat het beeld (vooral tijdens het intro) enorm trilt. Dit is dan ook (naast de hoge prijs) de rede dat ik hem niet koop. Ik wacht wel op een 2e handsje of een budget release. Toch is de film zeker de moeite waard om eens te kijken!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •