De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alleen nog audio op originele dvd

    Ik heb een dvd box met 11 originele dvd's over de reizen Charles Darwin met de Beagle. Een maand of twee geleden heb ik de eerste dvd bekeken. Nu wil ik verder met de serie te bekijken en nu geven 5 van de 11 dvd's geen beeld meer maar alleen geluid. Niet op een dvd speler en ook niet op een pc. Er staan alleen nog audio bestanden op. Ook op de eerste dvd die ik dus al bekeken heb staan nu alleen nog audiobestanden. De andere dvd's heb ik niet eens in de speler of pc gehad dus data per ongeluk gewist lijkt me sterk. De andere 6 schijven werken prima.
    Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?

    Mocht mijn vraag niet in het juiste topic staan.. bij voorbaat mijn excuses.

    Peter van Schoonderwalt

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Peter,
    Welkom op ons forum.

    Als je het een originele serie op DVD is kun je die niet wissen. Ook niet met de PC. In eerste instantie zou je aan een productiefout kunnen denken, maar als de eerst disc opeens ook niet meer werkt?
    Probeer het eens bij een kennis. Kun je het probleem reproduceren dan ligt het aan de disc(s) en dan moet je de DVD-box omruilen,
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hoi Peter,
    Welkom op ons forum.

    Als je het een originele serie op DVD is kun je die niet wissen. Ook niet met de PC. In eerste instantie zou je aan een productiefout kunnen denken, maar als de eerst disc opeens ook niet meer werkt?
    Probeer het eens bij een kennis. Kun je het probleem reproduceren dan ligt het aan de disc(s) en dan moet je de DVD-box omruilen,
    Dank voor je reactie. Ik kom er zojuist achter dat ik een "foutje" heb gemaakt. De set bestaat niet alleen uit dvd's maar ook uit 5 cd's. Het doosje met de eerste dvd zat niet meer in de grote doos maar lag op een andere plek. De aparte cd's beginnenechter ook met een nummer 1 en verder... Dus ik dacht dat het de eerste dvd was die ik al had bekeken maar het was dus de eerste cd die ik aan het luisteren was... Tsja... toch m'n leesgedeelte van m'n bril eens aan laten passen want het staat wel met kleine lettertjes op de schijven vermeld..

    Toch wat geleerd vanavond; dvd's kun je niet zomaar wissen en ook de gevolgen van (indirecte) blikseminslag hebben geen invloed. Vorige week was de bliksem vlak in de buurt ingeslagen... dus dan ga je dat ook nog maar even opzoeken.

    Peter

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha,

    Iets dergelijks vermoedde ik al.

    Gelukkig is het opgelost.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •