De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Fissa (Blu-ray)

  1. #1

    Standaard Fissa (Blu-ray)

    Fissa (Blu-ray)

    Fissa is een film voor en door de doelgroep middelbare scholieren. Voor de overige kijkers is er weinig te beleven.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik vind het wel een leuke film eerlijk gezegd. Heb hem 4 x in de bios gezien en 1 x op Blu-ray tot nu toe, maar hij verveeld me niet. Het is niet mijn doelgroep, maar ik vond hem best grappig op momenten.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vind het wel een leuke film eerlijk gezegd. Heb hem 4 x in de bios gezien en 1 x op Blu-ray tot nu toe, maar hij verveeld me niet. Het is niet mijn doelgroep, maar ik vond hem best grappig op momenten.
    4x ? Amai hoeveel keer zie jij een echt goeie film dan in de bios ?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    4x ? Amai hoeveel keer zie jij een echt goeie film dan in de bios ?
    Ik heb een Pathe pas & JT/VUE pas waardoor ik onbeperkt naar de film kan. Als ik naar de film ga, probeer ik er minimaal 2 of 3 te doen die kwa tijd op elkaar aansluiten, want ik ga niet voor 1 film naar de bios. Omdat deze me goed beviel ben ik hier vaker naar toe geweest. Maar dit valt nog mee hoor, Titanic heb ik 9 x in de bios gezien (5x in 1998 originele release & 4 x in 3D in 2012). Maar ik bepaal voor mezelf wel wat mooi is, en hoevaak ik waar naar toe ga. Ik loop geen kudde achterna, waarmee ik wil zeggen dat ik een eigen mening heb over film en afga op mijn eigen indruk, en niet afga op recensies. Ook al kraakt iedereen hem af, en ik vind hem mooi, dan is dat wat telt. Maar een ander voorbeeld is Creed, heb ik ook 4x gezien in de bios. Maar we gaan off topic hier lijkt me. Ik vind Fissa een leuke film en ik geniet er van..
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 06-07-2016 om 22:59

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •