Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik heb 'm retour gezonden ik kreeg er na 2 dagen al problemen mee.
    Koop voor kwaliteit maar gewoon de blu-ray's of een goede mediaspeler...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ach ja weet ik dat ook weer. Ik wil het product niet helemaal afkraken, want eerlijk het is wel een mooi ding voor mensen die wat minder hechten aan kwaliteit qua beeld & geluid.
    Daarnaast had ik waarschijnlijk ook een niet goed werkende box, ik kon 'm omruilen maar heb besloten om het niet te doen en het product retour te sturen. Ik vond de prijs te hoog voor
    wat je uiteindelijk krijgt. De service daar is echt prima, moet ik zeggen!

  3. #28

    Standaard

    Ik heb een jaar geleden ook eens hierin verdiept en mij werd toen medegedeeld dat je illegaal bezig bent omdat je een film (die nog niet legaal behalve in de bioscoop bijv. te kijken is) naar je toe haalt en doordat jij hem kijkt/streamt bezorg jij anderen ook weer een seed zodat een ander ook kan streamen. Je deelt het materiaal.

    Dit is iets wat bij mij is blijven hangen van het hele verhaal. Is dit niet een zelfde werking als bijv Popcorn time wat wel verboden is?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #29

    Standaard

    Streamen uit een illegale bron is net zo illegaal als downloaden uit een illegale bron. Het upload verhaal doet er niet meer toe, daar heeft de EU een stokje voor gestoken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •