Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 130 van 130 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Niet zo'n slimme actie van Ricky van den Bergh : http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...uit_kas__.html
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-05-2017 om 22:14

  2. #127

    Standaard

    Sergio Ramos: onthoud die naam! Is Spaans voor "matennaaier". Zorgde er met zijn theatrale gedrag ervoor dat na een lichte, onschuldige duw van Juan Cuadrado, laatstgenoemde gisteren tijdens de Champions League-finale voortijdig de kleedkamers kon opzoeken, terwijl drie keer rood voor onsportief gedrag voor Ramos meer op zijn plaats was geweest. Bah, wat een zielig ventje! En wat een anticlimax voor zo'n aardige wedstrijd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #128

    Standaard

    Pfff. Peter Bosz na amper 1 seizoen Ajax alweer weg. Die zag ik niet aankomen. Heeft met zijn team een fantastisch seizoen gedraaid, alleen bleef de dikverdiende beloning uit. Jammer, maar wel een mooie kans om te bewijzen dat hij nog veel meer in zijn mars heeft. En Ajax? Volgens mij is Frank de Boer nog vrij ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Pfff. Peter Bosz na amper 1 seizoen Ajax alweer weg. Die zag ik niet aankomen. Heeft met zijn team een fantastisch seizoen gedraaid, alleen bleef de dikverdiende beloning uit. Jammer, maar wel een mooie kans om te bewijzen dat hij nog veel meer in zijn mars heeft. En Ajax? Volgens mij is Frank de Boer nog vrij ...
    Frank de Boer heeft al aangegeven niet direct terug te willen komen. Ik zou mij als Ajax supporter nog niet eens zo zeer druk maken over het vertrek van Bosz, maar meer de rede dat hij vertrekt. Beetje interne rust zou de club wel goed doen denk ik.

  5. #130

    Standaard

    Ernstige en blijvende hersenschade voor Ajax-middenvelder Nouri



    Ajax-middenvelder Abdelhak Nouri (20) heeft ernstige en blijvende hersenschade opgelopen. Dat meldt de Amsterdamse club donderdagmiddag.

    Nouri ging zaterdag tijdens een oefenwedstrijd tegen Werder Bremen in Oostenrijk in de tweede helft ineens naar de grond, nadat hij last kreeg van hartritmestoornissen.

    De jeugdinternational werd op het veld van het stadion in Zillertal gereanimeerd en met een helikopter naar het ziekenhuis in Innsbruck vervoerd. Daar werden meerdere neurologische onderzoeken gedaan, waarop Ajax dinsdag liet weten voorzichtig optimistisch te zijn over het herstel van Nouri, die de laatste dagen in slaap werd gehouden.

    Op de intensive care van het ziekenhuis zijn de hersenfuncties van Nouri woensdag en donderdag nader onderzocht. Daaruit bleek dat een groot deel van zijn hersenen niet meer functioneert en dat de kans op herstel van die functies nihil is.

    De ernstige hersenschade is het gevolg van te weinig zuurstoftoevoer naar de hersenen. Nouri is medisch vrijgegeven voor vervoer. De verwachting is dat Nouri op korte termijn naar een ziekenhuis in Amsterdam wordt gebracht voor verdere verzorging.

    Verschrikkelijk

    Algemeen directeur Edwin van der Sar van Ajax is zwaar ontdaan door het slechte nieuws over Nouri, die bekend stond als een van de grootste talenten in Amsterdam. "Dit is het slechtst denkbare bericht. Het is verschrikkelijk. Wij voelen enorm mee met zijn ouders, zijn broers en zussen en zijn overige naasten. Voor hen is dit leed niet te beschrijven."

    "De klap is hier bij Ajax ook keihard aangekomen, al wisten we dat we ook rekening moesten houden met dit scenario. Abdelhak is zo’n groot talent, maar helaas zullen we nooit weten hoe ver zijn ster gereikt zou hebben als dit niet was gebeurd."

    Nouri doorliep de gehele jeugdopleiding van Ajax en maakte in september vorig jaar zijn debuut in het eerste elftal. In die bekerwedstrijd tegen Willem II (5-0) kwam de middenvelder direct tot scoren.

    In totaal speelde Nouri vijftien wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax. Voor de beloften kwam hij 45 keer uit. Afgelopen seizoen ontving hij de Gouden Stier, de prijs voor de beste speler van de Jupiler League.

    Bron: Nu.nl

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-07-2017 om 18:22

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •