Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 130 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik begrijp er nog steeds niets van dat de KNVB besloten heeft om dit jaar het voetbalseizoen al begin augustus te laten beginnen. De voetbalwedstrijden worden compleet ondergesneeuwd door het media- en sportgeweld van de Olympische Spelen. En terecht, want daar is pas echt topsport te zien en te beleven. En er was dit seizoen ook geen enkele aanleiding om zo vroeg te beginnen, want er staat geen groot voetbaltoernooi in juni 2017 op de kalender. Dus 1 september was vroeg genoeg geweest en dan hadden buitenlandse voetballers die in de eredivisie actief zijn, gewoon voor hun land kunnen uitkomen op de Olympische Spelen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #27

    Standaard

    Zit wat in, maar als je laat begint en het weer in de loop van het seizoen tegenzit, moet je veel midweeks gaan inhalen, en dat moet dan ook nog gebeuren op een moment dat de belangrijkste Europese wedstrijden eraan komen. Stel je voor dat PSV of Ajax dit jaar ver komt in CL of EL, voor Nederland zou het belangrijk zijn dat zij cruciale punten binnenhalen, maar je loopt dan de kans dat ze in maart en april met een overvol wedstrijdschema zitten, en ze hebben nu eenmaal niet, zoals Spaanse of Engelse toppers, een dubbele bezetting van nagenoeg alle posities. Ik ben wel een voorstander van vroeg beginnen. Speel ook zo lang mogelijk door (ook rond de Kerst), zodat de tweede helft van eht seizoen wat wordt ontlast.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik begrijp er nog steeds niets van dat de KNVB besloten heeft om dit jaar het voetbalseizoen al begin augustus te laten beginnen. De voetbalwedstrijden worden compleet ondergesneeuwd door het media- en sportgeweld van de Olympische Spelen. En terecht, want daar is pas echt topsport te zien en te beleven. En er was dit seizoen ook geen enkele aanleiding om zo vroeg te beginnen, want er staat geen groot voetbaltoernooi in juni 2017 op de kalender. Dus 1 september was vroeg genoeg geweest en dan hadden buitenlandse voetballers die in de eredivisie actief zijn, gewoon voor hun land kunnen uitkomen op de Olympische Spelen.
    Dat laatste over de Olympische Spelen: daar hoef t de KNVB toch geen rekening mee te houden? Die mensen hebben werk en daar worden ze door de clubs voor betaald. Dus al begint de competitie al in Juni: ze moeten niet zeuren en werken voor hun geld, net als ieder ander. Ze hebben al de beste baan van de hele wereld en dan moet de KNVB en de clubs nog meewerken aan hun droom om ergens een toernooi te spelen? Dacht het niet...

  4. #29

    Standaard

    Ajax gisteren slecht gespeeld met het 2 - 2 gelijke spel. Nu hopen dat we straks de volle 3 punten pakken tegen AZ, en laten zien dat we een nieuw schaaltje willen

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ajax gisteren slecht gespeeld met het 2 - 2 gelijke spel. Nu hopen dat we straks de volle 3 punten pakken tegen AZ, en laten zien dat we een nieuw schaaltje willen
    Grappig, ik vond Ajax helemaal niet slecht spelen, alleen doen ze weer onnodig twee punten kado aan een tegenstander die dit jaar zeer waarschijnlijk om de degradatie gaat spelen. He, waar heb ik dat meer gezien? Was dat niet een paar maanden geleden ook al zo?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Grappig, ik vond Ajax helemaal niet slecht spelen, alleen doen ze weer onnodig twee punten kado aan een tegenstander die dit jaar zeer waarschijnlijk om de degradatie gaat spelen. He, waar heb ik dat meer gezien? Was dat niet een paar maanden geleden ook al zo?
    Ik bedoelde met slecht gespeeld dat Ajax die wedstrijd gewoon had moeten winnen, en als ze goed hadden gespeeld hadden ze wel gewonnen.
    Maar gelukkig hebben ze dat niet gedaan. Onze wedstrijd tegen AZ was ook niet top, maar wij winnen wel. Dat is misschien kwalteitsverschil/Mentaliteit?.

  7. #32
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Uiteindelijk gaat het allemaal om de laatste adem. Al het anderen is scorebordjournalistiek.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Uiteindelijk gaat het allemaal om de laatste adem. Al het anderen is scorebordjournalistiek.
    Dat klopt Claudio, maar ik denk dat je als Ajax supporter niet tevreden kunt zijn met dit resultaat. Als je dit weggeeft heb je het gewoon slecht gedaan lijkt me.

  9. #34
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat zeker, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Er is geen team die het niet een paar keer laat liggen per jaar. Nu zit iedereen nog in de beginfase waar nog weinig druk ligt. Ik zie Ajax met een nieuwe coach en enkele nieuwe spelers straks steeds meer aan elkaar gewend raken en dan kan Ajax weer eens wat leuk voetbal laten zien. Wie er volgend jaar kampioen wordt zien we dan wel weer.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 14-08-2016 om 23:28
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #35

    Standaard

    Bosz heeft gewoon even tijd nodig, heeft overal goed gepresteerd na een wat mindere beginperiode.

    Bij Ajax moeten ze oppassen dat het niet in de koppies gaat zitten. Gisteren tijdens de samenvatting ging het ook steeds over De Graafschap, late tegengoals, en het nalaten om een overwicht duidelijk in doelpunten uit te drukken. Bij de spelers gaat zoiets een eigen leven leiden, Ajax maakte in de slotfase dan ook een ongewoon onrustige indruk.

  11. #36

    Standaard

    Zou trouwens wel wat zijn als Siem de Jong naar PSV zou gaan, lijkt me toch echt een echte Ajax speler. Hoewel hij het niet getroffen heeft met zijn fitheid, lijkt het me (een Siem de Jong in goede doen), wel een goede versterking voor ons. Is toch geen verkeerde speler.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou trouwens wel wat zijn als Siem de Jong naar PSV zou gaan, lijkt me toch echt een echte Ajax speler. Hoewel hij het niet getroffen heeft met zijn fitheid, lijkt het me (een Siem de Jong in goede doen), wel een goede versterking voor ons. Is toch geen verkeerde speler.
    Zijn broer lijkt prima te aarden bij PSV, dus ik denk dat Siem de Jong zich daar ook wel op zijn gemak zal voelen. Dat Luuk er al speelt, helpt natuurlijk ook.

    Ik heb eigenlijk wel mijn twijfels over de rol die men voor Siem de Jong in gedachten heeft. PSV speelt met de punt naar achteren op het middenveld (de plaats van de aanvallende middenvelder wordt open gelaten en mag door opkomende spelers worden ingevuld); daar hebben tegenstanders het lastig mee en ik denk niet dat Cocu daarom snel van tactiek gaat wisselen. SdJ is in mijn herinnering toch een aanvallende middenvelder. PSV heeft in Maher en Pereiro al twee aanvallende middenvelders die niet (of op de verkeerde plaats) aan bod komen.

  13. #38

    Standaard

    Na dit weekend loopt Ajax toch alweer achter de feiten aan. 2 punten laten liggen bij een degradatiekandidaat. Zelf nog geen tegenstanders gehad van formaat, terwijl PSV al 2 lastige hordes genomen heeft. Toegegeven: het loopt nog niet super, maar op tijd klaar zijn voor de competitie is toch wel belangrijk. Doordat er nog weinig is veranderd bij PSV hebben ze in feite een voorsprong op Ajax. Maar goed: die hebben tig tijd gehad om iets te toen op de transfermarkt maar willen nog alleen onervaren tieners hebben. Of een Duitser die zelf zo onzeker is als ik weet niet wat.

  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Alles wat je zegt klopt, maar zoals altijd ben je zo goed als je laatste wedstrijd. Ik bedoel het kan binnen een paar dagen al anders zijn als verrassen in de C.L. evenals na een paar wedstrijden in de competitie. Het zegt nog allemaal niks. In eerste instantie denk je, Traore is een topaankoop, maar hij was toch weer minder dan Dolberg. Maar dat is wat ik bedoel met scoreboardjournalistiek. Ik zie Ajax dit seizoen namelijk nog wel mooie dingen doen, want die Sanchez vond ik een bikkel. Goede verdediger met een goede kop. De nieuwe aanwinsten in de aanval ben ik ook wel blij mee. Het grootste probleem is de verdediging, zeker met de speelstijl van Bosz met veel risico. Gisteren liepen ze echt te schutteren en wat de middenvelders aan het doen waren in de tweede helft is mij nog een raadsel. Maar een nieuwe coach en een aantal nieuwe spelers vragen gewoon wat tijd. Ik heb me de eerste helft al bijna meer vermaakt dan afgelopen seizoen. Het oog wil ook wat.

    PSV heeft theoretisch de beste kansen, want het elftal is vrijwel ongewijzigd en heeft gewoon kwaliteit, zeker met een speler als Propper, maar ook dat zegt niks. Onderschatting ligt altijd op de loer en als de druk toeneemt gebeuren er weleens gekke dingen. Ik geef Ajax nog wel even een maandje de tijd om te oordelen of het ruk of top is...

    Sowieso is het altijd maar weer afwachten wat de laatste dagen van het transfercircus doen, want pas dan begint het echt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #40

    Standaard

    das ook waar natuurlijk. Maar meteen in de achtervolging moeten ia natuurlijk niet fijn. Ondertussen wordt cocu 'uitgelachen"als hij zegt dat PSV op de hoede moet zijn. Maar dat is het idd nu net. Onderschatting ligt op de loer. Da's ook bij Ajax. Misschien hebben die toch gedacht van Roda is maar een degradatieploeg.

    In ieder geval vind ik als PSV'er het wel fijn dat Utrecht en AZ achter de rug zijn voor deze seizoenshelft.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb een fox sport go abonnement, dus enkel streamen van de wedstrijden via tablet/telefoon/pc/chromecast, nieuwe voetbal seizoen en geen mogelijkheid omdat te verlengen!! Hebben ze eruit gehaald omdat het "te druk" werd. Erg fijn nu de competitie weer is begonnen.

  17. #42

    Standaard

    Ik ben verbaasd. Cillessen voor een 'fooi' (10 miljoen) van Ajax naar Barcelona? Als ik Ajax was zou ik toch zeker 20 tot 25 miljoen vragen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik ben verbaasd. Cillessen voor een 'fooi' (10 miljoen) van Ajax naar Barcelona? Als ik Ajax was zou ik toch zeker 20 tot 25 miljoen vragen...
    Ik denk dat Ajax blij mag zijn met die 'fooi' voor een keeper die al enige tijd (ook tijdens het vorige seizoen) allesbehalve zeker oogt.
    De carrière van Cilessen zal trouwens serieuze schade oplopen door een overstap naar Barcelona, want ik zie hem daar geen eerste keeper worden. Hij zal zijn plaats in Oranje waarschijnlijk verliezen omdat hij te weinig speelt. Tja, Barcelona klinkt mooi en het geld zal goed zijn, maar of het een juiste stap is waag ik te betwijfelen.
    Ajax kan voor 10 miljoen gaan winkelen. Ruiter van Utrecht?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik denk dat Ajax blij mag zijn met die 'fooi' voor een keeper die al enige tijd (ook tijdens het vorige seizoen) allesbehalve zeker oogt.
    De carrière van Cilessen zal trouwens serieuze schade oplopen door een overstap naar Barcelona, want ik zie hem daar geen eerste keeper worden. Hij zal zijn plaats in Oranje waarschijnlijk verliezen omdat hij te weinig speelt. Tja, Barcelona klinkt mooi en het geld zal goed zijn, maar of het een juiste stap is waag ik te betwijfelen.
    Ajax kan voor 10 miljoen gaan winkelen. Ruiter van Utrecht?
    Dit is juist een uitstekende stap voor hem. Viermaal kampioen, dus hij mag via de voordeur weg. Het Nederlands elftal is leuk maar wie verwacht dat wij de komende tijd zich plaatsen voor het ek/wk. Ja, in Nederland heeft hij de zekerheid om te spelen en bij Barca niet. 3 miljoen netto en een uitdaging bij Barca is prima.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Dit is juist een uitstekende stap voor hem. Viermaal kampioen, dus hij mag via de voordeur weg. Het Nederlands elftal is leuk maar wie verwacht dat wij de komende tijd zich plaatsen voor het ek/wk. Ja, in Nederland heeft hij de zekerheid om te spelen en bij Barca niet. 3 miljoen netto en een uitdaging bij Barca is prima.
    Het geld is uiteraard prima, en daar zal het hem in de eerste plaats wel om te doen zijn. Ik kan hem ook geen ongelijk geven, geld is nu eenmaal belangrijk en ook keepers moeten in relatief korte tijd hun toekomst (inclusief de oude dag) veilig zien te stellen. De naam Barça zal ook wel hebben meegesproken, het is een magische klank. Maar uit sportief oogpunt had hij naar mijn idee toch beter kunnen wachten op een club waar hij eerste keeper zou worden. Er zijn meer clubs die goed betalen en als keeper van Ajax en het Nederlands elftal ligt hij nu eenmaal goed in de markt (hoe matig hij de laatste tijd ook heeft gekeept).

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    ... geld is nu eenmaal belangrijk en ook keepers moeten in relatief korte tijd hun toekomst (inclusief de oude dag) veilig zien te stellen. ...
    Sorry hoor, maar iedere keer hoor ik dit kulargument over sporters, en voetballers in het algemeen. Je kunt toch best na je carriere wat anders gaan doen? Voorbeelden genoeg. Of zijn ze daar te dom of te lui voor? Ze hebben zelfs tijdens hun actieve sportloopbaan tijd zat om een studie of opleiding te volgen om na hun carriere in een andere baan aan de slag te gaan, al zal dat voor velen niet nodig zijn omdat ze zo gigantisch veel geld verdiend hebben dat ze nooit meer hoeven te werken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Sorry hoor, maar iedere keer hoor ik dit kulargument over sporters, en voetballers in het algemeen. Je kunt toch best na je carriere wat anders gaan doen?
    Dat is geen kulargument. Niet voor niets dat minister Schippers een speciaal programma opzet om ex-sporters te helpen na hun sporten een maatschappelijke carrière op te bouwen. Er zijn er zeker een aantal wie zo'n programma niet nodig hebben, maar voor velen is het niet weggelegd om direct aan de slag te gaan in de maatschappij.
    Dan helpt een slok geld wel als je uitgesport bent.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #48
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, interesse voor een keeper is al uniek genoeg. Dat is toch wat anders dan een speler en helemaal uniek is als ze daar 13 miljoen voor neerleggen. Als keeper kun je dan simpelweg niet weigeren en de kans dat er de volgende keer zich weer iemand meldt is voor een keeper een stuk lastiger dan voor een speler. Als iemand mij 3 miljoen salaris biedt, plus iets van huisvesting in een stad als Barcelona, zou ik echt geen seconde twijfelen.

    Nu zegt iedereen natuurlijk, "hij komt nooit meer aan de bak en het Nederlands Elftal is ver weg". Dat is waarschijnlijk ook zo. Maar een tweede keeper van Barcelona kan altijd nog bij legio clubs terecht en heeft sowieso al meer kansen om te spelen. Zoveel keepers heeft Barcelona ook weer niet. Zijn kans op weer een andere club is toch groter als je bij Barcelona zit dan als bij Ajax. Daarnaast is een carrière van een keeper veel langer dan een speler, dus hij heeft nog even en over geld hoeft hij zich geen zorgen meer te maken. Op de bank zitten is hij ook wel gewend. Het enige wat zorgelijk is is zijn mentale staat. Goede keeper, maar af en toe oogt hij wel als een neuroot. Ik bedoel daarmee niet zijn spel, maar zijn gedrag en blik, zo ook nu weer. Ben wel benieuwd of hij straks die druk aankan bij de 'beste' club ter wereld?

    Maar iedereen die in het bedrijfsleven zo'n mogelijkheid krijgt hoeft daar geen seconde over na te denken. Ik bedoel, natuurlijk wil elke sporter spelen. Maar het blijft een spelletje en grote mannen denken aan hun toekomst. Ik denk dat Cillissen een gat in de lucht springt en voor hetzelfde geld maakt hij ook nog stappen. Ik denk dat werkelijk elke keeper (jong en oud) in het wereldje direct met hem wil ruilen.

    Plus, hoe zouden elk van ons het vinden als je opeens een stuk achteruit gaat in je standaard. Het is menseigen om gewend en verwend te raken aan je inkomen. Een stap achteruit is voor niemand leuk, zeker als het niet hoeft. Die jonge overbetaalde sporters leven daarnaast ook niet in de echte wereld zoals wij. Die stap is dan echt groot en genoeg reden voor velen om het spoor bijster te raken. Stap terug of niet...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 20-08-2016 om 18:47
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #49

    Standaard

    We hebben Ziyech niet nodig joh! Middenveld speelt als een tierelier! Trouwens, zoals ze nu spelen kan Rostov het wel schudden. Dat wordt een appeltje-eitje verhaal. Champions League, here we come! Genieten dit! Yeah!
    Kunnen we niet samen met al die andere grote, rijke clubs in Europa een soort van Super League opzetten? We zijn het niveau in Nederland overduidelijk ontgroeid. Dit begint gewoon saai te worden nu.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #50

    Standaard

    Goed, over Cillissen en zijn Spaanse avontuur verschillen we blijkbaar van mening. Niet zo erg. Ik gun hem overigens het beste, laat daar geen twijfel over bestaan.

    En wat Ajax betreft: tja, ik viel zojuist bijna van mijn stoel bij het raadplegen van teletekst. ik had bezoek en alleen gezien dat ze in minuut 1 al op 1-0 stonden. Dan denk je appeltje-eitje tegen een ploeg als Willem II. Niet dus. Ajax heeft eigenlijk nog geen (op papier) lastige wedstrijd gehad - ik dacht ook dat het relatief lichte beginprogramma ze zou gaan helpen - maar is na drie wedstrijden 5 punten kwijt. Bijna niet te geloven.

    PSV stoomt goed door, en daar komen nog spelers als Ramselaar en Siem De Jong bij. Ze kunnen met dit materiaal ook heel verschillende systemen gaan spelen. Die ploeg zal lastig te stoppen zijn, denk ik.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •