De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marvel's The Defenders (Netflix)

    De eerste teaser trailer van SDCC:


  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Datum is bekend: 18 augustus!

  4. #4

    Standaard

    Vond het, net als Iron Fist, een behoorlijk middelmatige serie. Bomvol clichés en een magere verhaallijn. Wel enkele leuke actiescènes, grappige momenten en behoorlijk acteerwerk. Persoonlijk had ik er dan ook geen problemen mee dat het seizoen slechts uit acht afleveringen bestond.

    Net als op filmgebied ben ik op serievlak nu ook wel even moe van al het superhelden geweld. Denk dat ik bij nieuwe releases niet meer alles ga kijken, wellicht alleen Daredevil en Luke Cage, dat vond ik achteraf gezien de enige twee Marvels op Netflix die de moeite waard waren.

  5. #5

    Standaard

    Ben bij deel 4 en tot nu toe is het redelijk, nog niet op niveau 'Daredevil', maar ik verveel mij zeker niet . Wordt vervolgd.

  6. #6

    Standaard

    Eindoordeel is een zeventje.

    Misschien toeval, maar de beste personages zijn allemaal vrouwen: Elodie Yung als Elektra met stip bovenaan (indrukwekkend en geloofwaardig), Rosario Dawson als Claire (de verbindingsfactor tussen de helden), Sigourney Weaver als Alexandra Reid (steelt bijna elke scene) en Simone Missick als Misty Knight (vond ik veel beter uit de verf komen dan haar vorige optredens).

    En ja, daar staat geen enkele Defender bij, terwijl het daar toch om draait dacht ik.

    Daredevil is nog steeds het beste karakter van de 4 maar is toch beter als loner, Jessica Jones werd ondergesneeuwd door de anderen, Luke Cage en Iron Fist waren beide wel redelijk maar sprongen er ook nooit uit.

    Groot probleem is de gedeeltelijke overlap van hun sterke kanten waardoor ze bij de actiescenes deels wat inwisselbaar werden; Daredevil en Iron Fist qua vechten met een (variatie van) martial arts, Jones en Cage zijn allebei sterk, punt.

    Het basisverhaal was wel goed, maar toch wat minder uitgewerkt. Sommige scenes duurden te lang (bijv. de restaurantscene), anderen weer te kort (uitwerking Daredevil/Elektra). Daarbij nog de opmerking dat sommige dialogen/opmerkingen echt niet best waren, en dat zeg ik als liefhebber van het genre.
    Daarnaast waren de werkelijke sterktes van de krachten van de vijf handen niet duidelijk en onevenwichtig.

    Nou ja, bij de volgende series (eerst The Punisher, dan krijgen ze allemaal een tweede seizoen), dan ben ik er toch weer bij .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •