De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marvel's Luke Cage (Netflix)

    De tease trailer van SDCC:


  2. #2

    Standaard

    Vanaf 30 september bij netflix! Ik ben zeer benieuwd, ook of er gast optredens zijn.....

  3. #3

    Standaard

    Vond het personage bij jessica jones heel interessant
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #4

    Standaard

    Lekkere serie. Ik vond 'm wel net iets te lang, ze hadden het verhaal ook wel met 10 afleveringen i.p.v. 13 kunnen vertellen.
    Origin story was het beste deel, zeker met de grappige verwijzingen naar z'n oude looks . Ik vond zelf Diamondback alleen niet geweldig, dan was Cottenmouth een stuk interessanter .

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb hem nog niet gezien, maar de origin story wijkt af van de comics. Geen haast, maar wel benieuwd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Dat afwijken van de origin valt heel mee, afgaande op de bio die op Marvel staat. Verbazingwekkend eigenlijk hoeveel er overeenkomt.

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga hem zeker kijken, maar ik heb de afgelopen weken zoveel series gekeken, ff niet. Straks... Later...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Vond het een vermakelijk serie, net als de andere Marvel/Netflix producties. Setting/ sfeertje en muziek vielen mij in dit geval positief op, terwijl ik de "bad guys" wat minder vond.

  9. #9

    Standaard

    N.a.v wat gebeurde in The Defenders én wie bekend is met de de comics, mag het geen verrassing zijn....

    Het nieuwe wapen van Misty Knight:

  10. #10

    Standaard

    Datum van het tweede seizoen is bekend: 22 juni .

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Na Iron Fist is nu ook Luke Cage gecanceld: https://variety.com/2018/tv/news/luk...ed-1202987278/
    Dat gaat hard zo.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •