Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 111 van 111 worden weergegeven.

Standaard

Aardig wat klanten hebben twee keer dezelfde bestelling ontvangen. Er wordt gevraagd dat terug te sturen. Dat betekent dat er weer OOP titels terug komen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Aardig wat klanten hebben twee keer dezelfde bestelling ontvangen. Er wordt gevraagd dat terug te sturen. Dat betekent dat er weer OOP titels terug komen.
    Behalve als het gaat om OOP titels die al verkocht waren aan anderen (maar verkeerd verzonden).

Ik heb i.i.g. goed gebruik gemaakt van de sale. Heel veel los besteld om douane-kosten te vermijden. Hoop dat het goed gaat. Tot nu toe 1 titel ontvangen.

Daarnaast heb ik een vraag. Hebben jullie een of meer van de volgende OOP LEs kunnen scoren? En zijn ze te koop of te ruil? Dan hoor ik het graag:

The New Centurions, The Stone Killer, The Passenger, Mickey One, Blue Collar, Bunny Lake is Missing

En dan gaat het mij vooral om The New Centurions .
    --

Standaard

Van Indicator:
    The ‘duplicate order’ issue was limited to a very small number of customers. Each customer affected has been contacted today and all were UK based.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Hammer Volume 6: Night Shadows is aangekondigd voor een release in juni en bevat de volgende films:

The Shadow of the Cat (John Gilling, 1961)
    Captain Clegg (Peter Graham Scott, 1962)
    The Phantom of the Opera (Terence Fisher, 1962)
    Nightmare (Freddie Francis, 1964)

Standaard

Vandaag is mijn bestelling verzonden. Fingers crosses!

Standaard

Vandaag is mijn bestelling verzonden. Fingers crosses!
    Hou ons op de hoogte hoe het gaat met de douane , ik ben benieuwd.

Standaard

Vandaag al binnen. Erg snel. Het kwam in een vrij grote doos met opvulmateriaal. De echte waarde staat op het etiket. Gelukkig kwam het binnen zonder extra kosten. Erg blij mee. 1 film zit in een blue case en dat steekt wat af bij de rest.

Standaard

Vandaag al binnen. Erg snel. Het kwam in een vrij grote doos met opvulmateriaal. De echte waarde staat op het etiket. Gelukkig kwam het binnen zonder extra kosten. Erg blij mee. 1 film zit in een blue case en dat steekt wat af bij de rest.
    Goed om te horen dat er geen douane kosten waren. Is die blue case een SE of een LE?

Standaard

Die is voor een SE. De rest gewoon in die clear cases. Nu al spijt dat ik niet meer had besteld... Er staan er nog aardig wat op m'n wishlist.

Standaard

Ergens november zal er weer vermoedelijk weer een sale zijn. Eerst maar door die Arrow sale en (waarschijnlijk) een Eureka sale tijdens Pasen komen ...

Standaard

Iemand die "The New Centurions", "Blue Collar" en/of "Hardcore" te ruil/te koop heeft? Heb veel Limited Editions gemist omdat ik 3-4 jaar gestopt was met verzamelen. Moet nu het e.e.a. (favoriete films) inhalen :P
    --

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten