Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 128 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Aardig wat klanten hebben twee keer dezelfde bestelling ontvangen. Er wordt gevraagd dat terug te sturen. Dat betekent dat er weer OOP titels terug komen.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Aardig wat klanten hebben twee keer dezelfde bestelling ontvangen. Er wordt gevraagd dat terug te sturen. Dat betekent dat er weer OOP titels terug komen.
    Behalve als het gaat om OOP titels die al verkocht waren aan anderen (maar verkeerd verzonden).

    Ik heb i.i.g. goed gebruik gemaakt van de sale. Heel veel los besteld om douane-kosten te vermijden. Hoop dat het goed gaat. Tot nu toe 1 titel ontvangen.

    Daarnaast heb ik een vraag. Hebben jullie een of meer van de volgende OOP LEs kunnen scoren? En zijn ze te koop of te ruil? Dan hoor ik het graag:

    The New Centurions, The Stone Killer, The Passenger, Mickey One, Blue Collar, Bunny Lake is Missing

    En dan gaat het mij vooral om The New Centurions .
    --

  3. #103

    Standaard

    Van Indicator:
    The ‘duplicate order’ issue was limited to a very small number of customers. Each customer affected has been contacted today and all were UK based.

  4. #104

    Standaard

    Hammer Volume 6: Night Shadows is aangekondigd voor een release in juni en bevat de volgende films:

    The Shadow of the Cat (John Gilling, 1961)
    Captain Clegg (Peter Graham Scott, 1962)
    The Phantom of the Opera (Terence Fisher, 1962)
    Nightmare (Freddie Francis, 1964)

  5. #105

    Standaard

    Vandaag is mijn bestelling verzonden. Fingers crosses!

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Vandaag is mijn bestelling verzonden. Fingers crosses!
    Hou ons op de hoogte hoe het gaat met de douane , ik ben benieuwd.

  7. #107

    Standaard

    Vandaag al binnen. Erg snel. Het kwam in een vrij grote doos met opvulmateriaal. De echte waarde staat op het etiket. Gelukkig kwam het binnen zonder extra kosten. Erg blij mee. 1 film zit in een blue case en dat steekt wat af bij de rest.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Vandaag al binnen. Erg snel. Het kwam in een vrij grote doos met opvulmateriaal. De echte waarde staat op het etiket. Gelukkig kwam het binnen zonder extra kosten. Erg blij mee. 1 film zit in een blue case en dat steekt wat af bij de rest.
    Goed om te horen dat er geen douane kosten waren. Is die blue case een SE of een LE?

  9. #109

    Standaard

    Die is voor een SE. De rest gewoon in die clear cases. Nu al spijt dat ik niet meer had besteld... Er staan er nog aardig wat op m'n wishlist.

  10. #110

    Standaard

    Ergens november zal er weer vermoedelijk weer een sale zijn. Eerst maar door die Arrow sale en (waarschijnlijk) een Eureka sale tijdens Pasen komen ...

  11. #111

    Standaard

    Iemand die "The New Centurions", "Blue Collar" en/of "Hardcore" te ruil/te koop heeft? Heb veel Limited Editions gemist omdat ik 3-4 jaar gestopt was met verzamelen. Moet nu het e.e.a. (favoriete films) inhalen :P
    --

  12. #112

    Standaard

    Vrijdag weer een sale! Ga in ieder geval voor de Noir boxen die in de aanbieding komen.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Vrijdag weer een sale! Ga in ieder geval voor de Noir boxen die in de aanbieding komen.
    kunnen we bij deze leverancier extra kosten verwachten ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    kunnen we bij deze leverancier extra kosten verwachten ?
    Ze zeggen van niet.

    EU Customers / IOSS

    We are delighted to announce we are now IOSS registered. This means VAT will be disclosed at the time of checkout for all orders up to the value of EUR 150 (excluding shipping). This means there should be no unexpected import charges upon delivery for our EU customers. For more information, please see the European commissions IOSS resources: https://ec.europa.eu/taxation_customs/ioss_en
    https://www.powerhousefilms.co.uk/pages/faq

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    dat is goed nieuws: maar als ik het goed begrijp moet je onder de150 euro blijven anders bestaat er de mogelijkheid dat je wel btw moet betalen of alleen invoerrechten (die voor cd/dvd/blu ray volgens mij 0% zijn ??)

    denk dat ik boven de 200 pond kan komen en dat zou dan geen verzendkosten betekenen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    dat is goed nieuws: maar als ik het goed begrijp moet je onder de150 euro blijven anders bestaat er de mogelijkheid dat je wel btw moet betalen of alleen invoerrechten (die voor cd/dvd/blu ray volgens mij 0% zijn ??)

    denk dat ik boven de 200 pond kan komen en dat zou dan geen verzendkosten betekenen
    BTW moet je sinds 1 juli altijd betalen, ongeacht het bedrag (de vrijstelling tot € 22,- is komen te vervallen). Invoerrechten voor CD's/DVD's zijn inderdaad 0%, dus je betaald alleen BTW plus inklaringskosten.

  17. #117

    Standaard

    Ik ben voor deze gegaan....douane enz zie ik wel, ben benieuwd hoe dat gaat.....







  18. #118

    Standaard

    Ach joh, wat zijn 15 euro nu op zo'n bedrag?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ach joh, wat zijn 15 euro nu op zo'n bedrag?
    Nog best wat, maar daar gaat het niet om, het gaat om het principe .

  20. #120

    Standaard

    ze krijgen van mij alvast een 10 hoe het ingepakt was. per 4 a 5 blurays een bubblewrap rond en dan nog extra plastieken luchtkussens in de doos.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    ze krijgen van mij alvast een 10 hoe het ingepakt was. per 4 a 5 blurays een bubblewrap rond en dan nog extra plastieken luchtkussens in de doos.
    Dat was nog steeds veel beter dan anderen, maar wel minder dan in het verleden. Ze hadden nu die fedex boxen die weinig bescherming boden (voorheen hadden ze grote kartonnen dozen) en ik had inderdaad 1 die beschadigd was (voorkant ingedeukt). Nou ja, kijken wat ze daaraan gaan doen.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ach joh, wat zijn 15 euro nu op zo'n bedrag?
    Dat is best niets. Heb op mijn bestelling van de Australische "The Collaborations" boxset, die zowat 157 euro was incl verzending, nog bijna 23 euro extra mogen ophoesten.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat is best niets. Heb op mijn bestelling van de Australische "The Collaborations" boxset, die zowat 157 euro was incl verzending, nog bijna 23 euro extra mogen ophoesten.
    Die €15 zijn alleen de fedex voorschotkosten he, daarnaast nog de €59 douanekosten omdat het boven de €150 was (20% vd waarde).

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die €15 zijn alleen de fedex voorschotkosten he, daarnaast nog de €59 douanekosten omdat het boven de €150 was (20% vd waarde).
    Aha, vertel dan ook het hele verhaal. Je weet dat je boven de 150 euro invoerrechten moet betalen. Ik weet niet hoe hoog die zijn, maar 59 euro op een waarde van bijna 300 euro (?) lijkt me niet onredelijk. Ja, dat is het risico dat je neemt, en soms heb je geluk en soms niet. En over een half jaar ben je dit allang weer vergeten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Aha, vertel dan ook het hele verhaal. Je weet dat je boven de 150 euro invoerrechten moet betalen. Ik weet niet hoe hoog die zijn, maar 59 euro op een waarde van bijna 300 euro (?) lijkt me niet onredelijk. Ja, dat is het risico dat je neemt, en soms heb je geluk en soms niet. En over een half jaar ben je dit allang weer vergeten.
    Ik heb het hele verhaal verteld Marcel, zie mijn eerste post:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Helaas te vroeg gejuicht; ik krijg helaas alsnig een factuur binnen. Voorschotkosten van maar liefst €15! Wat een inhalen....het andere bedrag klopt wel (20% van de waarde).

    Ga wel een berekening maken voor de volgende keer wat goedkoper is, misschien kan ik beter dan de order splitsen en wel verzendkosten betalen en onder de €150 blijven.
    Ik klaag dan ook niet over de invoerrechten, maar over de relatief hoge voorschotkosten van fedex.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •