Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 128 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De Dietrich box had je zeker ook al dan? Lijkt me wel een mooie set.
    Ik heb de afgelopen paar dagen steeds bijna op de bestelknop gedrukt....bijna. Deze set had ik in mijn mandje en ziet er prachtig uit. Maar dit lijkt me dan toch bij nader inzien een set "voor de heb". Ik denk toch dat Dietrich in de jaren '30 me niet zo interesseert. Zo zit ik ook al dagen te twijfelen om die gigantische Bergman-set aan te schaffen van Criterion. Ik kwijl bij het zien van die box. Maar als ik dan trailers en beschrijvingen lees van veel van zijn films, dan ben ik bang dat ik ze niet snel opzet. Te zwaar? Te theatraal, te arthouse?

    Dus ik probeer toch meer te kopen waar mijn interesse echt naar uit gaat i.p.v. dat een set er prachtig uitziet. Een Noir-set verslind dik bijvoorbeeld. Dus deze keer niets van Powerhouse besteld.

    Qua film kan ik Road Games zeker aanraden. Ik heb de film al op BD (en dvd).

  2. #77

    Standaard

    Ik snap je. Maar 6 van haar films voor 30 pond in een mooie box met extra's en boekwerk was voor mij geen enkele twijfel. Ik heb weinig films uit die periode en van Dietrich, dus daar wil ik graag wel wat meer van weten/zien. Het kan de plank natuurlijk mis slaan, maar is dat niet zo met alles?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 13-11-2020 om 16:04
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De Dietrich box had je zeker ook al dan? Lijkt me wel een mooie set.
    Ja, die heb ik inderdaad al. Nog maar 2 films gezien geliif ik, maar echt een hele mooie set hoor, voor dat geld echt een koopje.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb je op BD voorbij zien komen, haha .

    Ik heb ook een grote order geplaatst, maar jouw bestelling overtreft alles.

    Ik wou de Marlene Dietrich and John Ford boxsets toevoegen, maar de sale is net offline gehaald.

    Hadden geen prioriteit, maar dat was waarschijnlijk de laatste kans om ze voor een mooi prijsje te krijgen. Denk niet dat ze het redden tot de volgende sale, en zo wel, dan koop ik ze toch niet i.v.m. de importkosten die wij vanaf januari moeten betalen.

    Straks maar eens een "priority" wishlist (UK boutique releases) maken en zoveel mogelijk importeren vóór de jaarwisseling.
    Het zijn wel 2 aparte bestellingen geweest . Normaal gesproken bestel ik nooit zoveel in 1 keer, maar ja, de combinatie importkosten brexit + titels bijna OOP + leuke prijzen was voor mij erg aanlokkelijk .
    Ik had ook bij amazon een bestelling gedaan van Eureka titels die ik echt nog wilde, dan ben ik nu wel voorlopig klaar....

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik snap je. Maar 6 van haar films voor 30 pond in een mooie box met extra's en boekwerk was voor mij geen enkele twijfel. Ik heb weinig films uit die periode en van Dietrich, dus daar wil ik graag wel wat meer van weten/zien. Het kan de plank natuurlijk mis slaan, maar is dat niet zo met alles?
    Zeker een mooie deal! Het ligt ook aan mij Ik ben ook geneigd zo'n box aan te schaffen maar ik heb me weten in te houden. Het kan zo maar zijn dat ik spijt krijg.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zeker een mooie deal! Het ligt ook aan mij Ik ben ook geneigd zo'n box aan te schaffen maar ik heb me weten in te houden. Het kan zo maar zijn dat ik spijt krijg.
    Als je er zo lang over twijfelt, dan sta je in ieder geval niet te popelen om de films te kijken. Ik zou het dan ook niet kopen.
    Ik heb veel mooie sets in mijn collectie, maar ze zijn geseald en dat zullen ze waarschijnlijk (voorlopig) ook blijven. De films zelf zijn schijnbaar erg goed, maar ik heb zelden "zin" om ze te kijken.

    Ik probeer ook om geen films te kopen omdat ze bijna OOP zijn. Het gebeurt nog wel eens hoor (hoort bij de hobby...), maar ik let er tegenwoordig wel beter op..
    --

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Als je er zo lang over twijfelt, dan sta je in ieder geval niet te popelen om de films te kijken. Ik zou het dan ook niet kopen.
    Ik heb veel mooie sets in mijn collectie, maar ze zijn geseald en dat zullen ze waarschijnlijk (voorlopig) ook blijven. De films zelf zijn schijnbaar erg goed, maar ik heb zelden "zin" om ze te kijken.

    Ik probeer ook om geen films te kopen omdat ze bijna OOP zijn. Het gebeurt nog wel eens hoor (hoort bij de hobby...), maar ik let er tegenwoordig wel beter op..
    Ja klopt helemaal. Zo heb ik ook veel ongekeken films in de kast staan. Ik ben bv gek van Arrow en als ik dan een partij bestel tijdens een sale, dan zijn er een aantal die ik direct wil zien. Maar ook een aantal die maar blijven liggen. Bizar eigenlijk. Ooit komt het er van maar ze lijken in theorie blijkbaar interessanter dan in de praktijk.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ja klopt helemaal. Zo heb ik ook veel ongekeken films in de kast staan. Ik ben bv gek van Arrow en als ik dan een partij bestel tijdens een sale, dan zijn er een aantal die ik direct wil zien. Maar ook een aantal die maar blijven liggen. Bizar eigenlijk. Ooit komt het er van maar ze lijken in theorie blijkbaar interessanter dan in de praktijk.
    Ik heb precies hetzelfde met Arrow. Het zijn vaak wel de goedkopere titels (die ik nooit voor de volle prijs gekocht zou hebben) die ongeopend blijven. Meestal geniet ik wel van de films. De Arrow sales zijn i.i.g. een mooie kans om films/regisseurs/genres te ontdekken waar je je anders niet aan gewaagd zou hebben .
    --

  8. #83

    Standaard

    Volgende week is er weer een flash sale, welke dag(en) is nog niet bekend.

  9. #84

    Standaard

    Voor degene die nog wat zoeken:
    OOP Returns

    During this sale period, we are offering a one-off opportunity to buy a number of Limited Edition titles which have previously been listed as out of print. These are ex-display units which have been returned by a well-known retailer. Where necessary, the stock has been refurbished, and all units have been checked to ensure that they are complete. Please note, however, that some items may exhibit a degree of shelf-wear, or contain stickers or sticker residue, or be in otherwise not-absolutely-as-new condition.

    At 2pm (UK time) each day from now until Sunday, we will be adding a limited quantity of each of the returned titles, where and if available. We hope that you are able to make the most of this unique (and, frankly, unexpected) opportunity to buy sold-out items, but in an effort to ensure that all is fair, all purchases will be limited to one title per customer. Furthermore (since we are not aware of any other retailers having similar surprise caches of our titles!), once these OOP titles are gone, they are well and truly gone.

  10. #85

    Standaard

    Ik dacht even om The China Syndrome, maar dat is alweer 15.99 pond + nog verzendingskosten. Ik ben aan het twijfelen.

  11. #86

    Standaard

    Ik zie de reguliere versie van The China Syndrome voor 7,99 Ik heb zelf de LE versie al, maar anders ging ik nu voor deze.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 11-03-2021 om 17:21
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #87

    Standaard

    Ik heb een order geplaatst met 12 titels. Hopelijk geen douanekosten en dergelijke maar ik vrees het ergste. En ik was er een vergeten dus nog een extra order geplaatst met slechts 1 titel.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb een order geplaatst met 12 titels. Hopelijk geen douanekosten en dergelijke maar ik vrees het ergste. En ik was er een vergeten dus nog een extra order geplaatst met slechts 1 titel.
    Als je losse titels bestelt, betaal je iets meer maar geen kans op douane. Ik heb even vergeleken met 6 titels bestellen: 6 tegelijk ben je 60 pond kwijt (maar kans op douane), alle 6 los bestellen ben je 65 pond kwijt (en geen kans op douane). Gaat natuurlijk niet op voor boxsets of deluxe uitgaves.

    Weet nog niet hoeveel ik ga bestellen, neig naar die noir boxen, alleen heb ik van de eerste box al 2 of 3 titels....

  14. #89

    Standaard

    Ja, ik was te enthousiast met bijbestellen. We gaan het zien. Ik denk wel dat ik ze voortaan los bestel. Ugh, wat een gezeik toch eigenlijk om wat films te bestellen. Eerst met titels uit de US en nu ook uit de UK.

  15. #90

    Standaard

    Ach, het bestellen is niet het probleem. Wij Hollanders willen alleen nooit teveel betalen... Ik kan er niet zo mee zitten. Over een paar weken ben je dat allang weer vergeten, joh.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #91

    Standaard

    Vervelend, momenteel is er een foutje waardoor de VAT er niet afgehaald wordt. Wilde net bestellen. Nou ja, ik neem aan dat ze het in de loop van de dag oplossen.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Vervelend, momenteel is er een foutje waardoor de VAT er niet afgehaald wordt. Wilde net bestellen. Nou ja, ik neem aan dat ze het in de loop van de dag oplossen.
    Het is nog niet opgelost. Wel vreemd hoor. Toevallig net tijdens een sale dat mensen veel bestellen. En dan is het zeker NA de sale opgelost? Alleen tijdens de 1e dag van de sale werd de VAT er af gehaald.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het is nog niet opgelost. Wel vreemd hoor. Toevallig net tijdens een sale dat mensen veel bestellen. En dan is het zeker NA de sale opgelost? Alleen tijdens de 1e dag van de sale werd de VAT er af gehaald.
    Het probleem ligt niet bij Indicator, maar bij shopify. Ik hoop dat het vandaag wordt opgelost.

  19. #94

    Standaard

    Hoe weet je dat het een foutje betreft en niet de regel is? Ik zag volgens mij hetzelfde bij mijn bestelling van Walkabout bij Second Sight, ook daar werd volgens mij geen VAT verrekend. Het gebeurt dus meer. Of was dat dan ook een foutje? Het lijkt overal wel te verschillen. Maakt het er niet helderder op allemaal.

    Ik heb nu één titel bij Indicator in m'n mandje zitten, maar heeft wachten dan wel zin?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 14-03-2021 om 14:26
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Hoe weet je dat het een foutje betreft en niet de regel is? Ik zag volgens mij hetzelfde bij mijn bestelling van Walkabout bij Second Sight, daar werd volgens mij ook geen VAT verrekend.

    Ik geb nu 1 titel bij Indicator in m'n mandje zitten, maar heeft wachten dan wel zin?
    Ik heb nu flink wat in mn 3e mandje zitten. Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan want het komt boven de 200 pond uit samen en dat had me zo'n 25 pond aan verzendkosten gescheeld. Jammer dat je geen orders kunt combineren zoals bij VS want de verzendkosten zijn best fors.

    Maar dat scheelt dus aanzienlijk, die aftrek van VAT. Dus ik wacht ook maar totdat het wordt opgelost. Maar erg irritant is het wel. Indicator heeft op twitter gezegd dat het een bug is. Bij mn bestelling bij Eureka werd er trouwens geen VAT afgetrokken.

  21. #96

    Standaard

    Dat combineren van orders - zolang een zending nog niet verstuurd is - vind ik een prachtig systeem. Daar kunnen anderen nog wat van leren (Amazon, Zavvi e.d.) Misschien logistiek te ingewikkeld?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #97

    Standaard

    Ik heb het bij 6 titels gehouden: The Beast Must Die, Britannia Hospital, Spring Night Summer Night, Watermelon Man, Cisco Pike en Moscow on the Hudson. Allemaal los besteld. Noir boxen komen nog wel, zitten niet in de sale en ik heb niet de indruk dat ze bijna op OOP staan.
    Ik heb ze ook een mail gestuurd voor het terugkrijgen van de VAT, geloof niet dat het opgelost wordt voor het einde van de sale.

    Ik ben wel benieuwd naar de douane ervaringen van Melzz.

  23. #98

    Standaard

    Ik heb maar één titel besteld deze keer: Bellman & True.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #99

    Standaard

    Ik heb nog helemaal niet zoveel Indicators: vier boxsets, de LE van Night of the Demon en 5 losse titels. Dus heel veel had ik nog niet. Ik heb er uiteindelijk 13 besteld. Tja, de vezendkosten worden dan wel erg veel en ik toch eerst maar eens kijken of dit pakket netjes doorkomt zonder extra kosten. Maar ik zag dus steeds weer nieuwe leuke titels. Ik had donderdag direct al besteld omdat ik bang was dat sommige LE's uitverkocht zouden raken. Dat viel dus wel mee. Achteraf had ik deze beter afgelopen november kunnen bestellen. Maar toen had het even geen prio. Stom eigenlijk. Uiteindelijk heb ik deze besteld:

    Time Without Pity - LE
    The Border - LE
    The Last Movie
    Endless Night - LE
    Eye of Laura Mars
    Cisco Pike - LE
    They Made me a Fugitive - LE
    The New Centurions
    The Collector
    See no Evil
    Body Double
    Badge 373 - LE
    Bellman & True - LE

    Niet besteld maar wil ik de volgende keer bestellen: The Snake Pit, Absolution, Hardcore, Bunny Lake is Missing.
    Weer over getwijfeld maar toch niet besteld: Dietrich & Sternberg box. dit was volgens mij wel de laatste kans om tijdens een sale te bemachtigen. De set is prachtig maar ik heb nu vele clips bekeken van de films en het is gewoon niet mijn stijl.

  25. #100

    Standaard

    De credit card afrekening lijkt bij mij niet te willen lukken, heb ze even een mail gestuurd. Zie geen mogelijkheid om iets aan te passen. Hoop dat het goed komt.

    edit: er kwam heel snel antwoord. Het zou daar gewoon in behandeling zijn. Vreemde mail dus waar ik geen aandacht meer aan hoef te besteden...als het goed is. Fijne, snelle klantenservice daar
    Laatst aangepast door BigLebowski : 16-03-2021 om 10:46
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •