Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 128 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    The lady from Shanghai en experiment in Terror komen er ook in. Zijn geloof ik ook 2 titels die tt heeft uitgebracht.

  2. #27

    Standaard

    Wow. Body Double zag er echt prachtig uit. Het was best een tijd geleden dat ik de film had gezien (hoewel ik nog wel wat van de plot wist) maar ik vond de film ook erg geslaagd. Zeker een aanrader.

  3. #28

    Standaard

    Nieuwe releases van Indicator in januari 2017:

    Vampires



    James Woods leads a band of ruthless vampire hunters in a blood-soaked battle against the undead. Also starring Sheryl Lee, Daniel Baldwin and Maximillian Schell, Carpenter crafts a tense, brutal and action-packed horror/western crossover.

    Special Features:

    - Original stereo audio/Alternative 5.1 surround sound track
    - Audio commentary with director John Carpenter
    - Behind the scenes (1999, 6 mins): 'making of' documentary, featuring interviews with cast and crew, including John Carpenter, James Woods and Sheryl Lee
    - Cast & Crew Interviews (1999, 9 mins)
    - B-roll footage (1999, 9 mins)
    - Original theatrical trailer
    - New and improved English subtitles for the deaf and hard-of-hearing
    - Limited edition exclusive booklet with a new essay by Kim Newman
    - Limited Dual Format Edition of 5,000 copies/UK Blu-ray premiere
    - More extras TBC

    STREET DATE: JANUARY 23.

    Ghosts of Mars



    John Carpenter blends horror and sci-fi in this action adventure set on Mars in the year 2176 as Martian police battle supernatural forces unleashed by a deep mining facility.

    Special Features:

    - Original stereo audio/Alternative 5.1 surround sound track
    - Audio commentary by director John Carpenter and actor Natasha Henstridge
    - Scoring 'Ghosts of Mars' (2001, 6 mins): behind the scenes at the recording sessions with John Carpenter and bands Anthrax and Buckethead as they record the score for Ghosts of Mars
    - Special Effects Deconstruction (2001, 7 mins)
    - Video Diary: Red Desert Nights - Making 'Ghosts of Mars' (2001, 17 mins)
    - Original theatrical trailer
    - New and improved English subtitles for the deaf and hard-of-hearing
    - Limited edition exclusive booklet with a new essay by Nick Pinkerton
    - Limited Dual Format Edition of 5,000 copies/UK Blu-ray premiere
    - More extras TBC

    STREET DATE: JANUARY 23.

    The New Centurions



    Richard Fleischer's gritty and fateful portrait of LA cops adapted from Joseph Wambaugh's autobiographical bestseller, is anchored by superb performances from George C. Scott as a world-weary older cop who quietly fears becoming obsolete, and Stacy Keach as the young rookie he takes under his wing.

    Special Features:

    - Cop Stories: The Making of Richard Fleishcher's 'The New Centurions' (2015, 44 mins) featuring interviews with actor Stacy Keach, writer Joseph Wambaugh, technical advisor Richard E. Kalk and assistant cameraman Ronald Vidor.
    - Original theatrical trailer
    - New and improved English subtitles for the deaf and hard-of-hearing
    - Limited edition exclusive booklet with a new essay by Nick Pinkerton
    - Limited Dual Format Edition of 3,000 copies/UK Blu-ray premiere
    - More extras TBC

    STREET DATE: JANUARY 23.

  4. #29

    Standaard

    Vampires en Ghosts of Mars waren al bekend, maar bij mij niet onbemind . Komen er alledrie wel in.

  5. #30

    Standaard

    Tja, niet mijn ding, deze titels. Zou niet weten waar ik ze van zou moeten kennen. Maar misschien is dit niet mijn genre.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tja, niet mijn ding, deze titels. Zou niet weten waar ik ze van zou moeten kennen. Maar misschien is dit niet mijn genre.
    Je bent wel bekend met films van John Carpenter? Dan zijn Vampires en Ghosts of Mars misschien toch iets voor jou .

  7. #32

    Standaard

    Er is een probleem met de 5.1 track op zowel de Blu-ray als DVD van Christine. Als je de film afspeelt met deze track dan komt er geen geluid uit de linker surround speaker. Indicator is hiervan op de hoogte en is een omruilactie gestart. Neem contact met ze op om de juiste discs in huis te krijgen.

  8. #33

    Standaard

    Had Vampires en Ghosts of Mars al een poosje op mijn Wishlist staan. Heb beide films nog nooit gezien, maar gezien het feit dat ik meneer Carpenter tot een van de beste horror-filmmakers beschouw, wordt het wel eens tijd dat ik ze zie.
    Dat hij zelf de muziek voor beide films gecomponeerd heeft helpt natuurlijk ook mee en dat Sheryl Lee (o.a. Twin Peaks) en James Woods (o.a. Videodrome) in Vampires zitten is ook een pluspunt.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er is een probleem met de 5.1 track op zowel de Blu-ray als DVD van Christine. Als je de film afspeelt met deze track dan komt er geen geluid uit de linker surround speaker. Indicator is hiervan op de hoogte en is een omruilactie gestart. Neem contact met ze op om de juiste discs in huis te krijgen.
    Die van mij zijn al onderweg; erg snelle service hoor.

  10. #35

    Standaard

    Nog bijna te vermelden, maar 10 Rillington Place is wel een aanrader hoor.

    Het verhaal draait om een seriemoordenaar die echt heeft bestaan. De film heeft een ontzettende creepy sfeer, niet in de laatste plaats omdat alles zo authentiek lijkt. Er is dan ook bijvoorbeeld echt in Rillington Place gefilmd. Af en toe zat ik dan ook ongemakkelijk op de bank, juist vanwege het (schijnbaar?) hoge realiteitswaarde van de film.

    Richard Attenborough is bizar goed als het hoofdpersonage John Christie; aan de buitenkant lijkt zo'n saaie, ongevaarlijke (maar wel wat enge) man. Het duurt ook wel even tot we meer van hem komen te weten, hoewel het voor mij na het zien van de film nog niet echt duidelijk is waarom Christie zo is.
    Misschien komt dat nog met de andere extra's die ik nog moet kijken en het mooie boekje.

    Voorlopig scoort Indicator met 10 Rillington Place, na Body Double en Christine, 3 uit 3 voor mij.
    Happy Birthday To Me is al onderweg; dus binnenkort kan ik weer vrolijk verder met de volgende titel .

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog bijna te vermelden, maar 10 Rillington Place is wel een aanrader hoor.

    Het verhaal draait om een seriemoordenaar die echt heeft bestaan. De film heeft een ontzettende creepy sfeer, niet in de laatste plaats omdat alles zo authentiek lijkt. Er is dan ook bijvoorbeeld echt in Rillington Place gefilmd. Af en toe zat ik dan ook ongemakkelijk op de bank, juist vanwege het (schijnbaar?) hoge realiteitswaarde van de film.

    Richard Attenborough is bizar goed als het hoofdpersonage John Christie; aan de buitenkant lijkt zo'n saaie, ongevaarlijke (maar wel wat enge) man. Het duurt ook wel even tot we meer van hem komen te weten, hoewel het voor mij na het zien van de film nog niet echt duidelijk is waarom Christie zo is.
    Misschien komt dat nog met de andere extra's die ik nog moet kijken en het mooie boekje.

    Voorlopig scoort Indicator met 10 Rillington Place, na Body Double en Christine, 3 uit 3 voor mij.
    Happy Birthday To Me is al onderweg; dus binnenkort kan ik weer vrolijk verder met de volgende titel .
    toevallig 10 Rillington Place gisteren ook opgezet, inderdaad zeer goede film en beeld/geluid kwaliteit is ook zeer goed

    valt me trouwens op dat de pre-order prijzen op ruim 22 pond staan terwijl die van eerdere titels op 12.99 pond stonden; hoop dat die prijzen gaan zakken
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    toevallig 10 Rillington Place gisteren ook opgezet, inderdaad zeer goede film en beeld/geluid kwaliteit is ook zeer goed

    valt me trouwens op dat de pre-order prijzen op ruim 22 pond staan terwijl die van eerdere titels op 12.99 pond stonden; hoop dat die prijzen gaan zakken
    Dat komt nog wel, het wachten is tot de prijzen van HMV zakken, dan komt de prijsbot van amazon in actie .

  13. #38

    Standaard

    Indicator meldt op Facebook dat Christine, Body Double en 10 Rillington Place bijna zijn uitverkocht. Ook zie ik op de website dat Ghost of Mars en Vampires gelimiteerd zijn aan 7000 exemplaren en The New Centurions, The Last Details, Bunny Lake Is Missing en The Anderson Tapes ieder gelimiteerd zijn aan 3000 exemplaren.

  14. #39

    Standaard

    Mooi om te horen dat ze goed verkopen! Degene die ze niet hebben moeten er snel bij zijn dan....

  15. #40

    Standaard

    Gisteren Guess Who's Coming To Dinner gekeken en het is weer een mooie release van Indicator.

    De film heb ik in een ver verleden gezien, maar ik wist er niet veel meer vanaf behalve het basisverhaal. Ik geef toe dat ik moeite had met het gegeven dat John, toch al een ervaren man die weet hoe de wereld werkt, al na 10 dagen in het huwelijksbootje wilt stappen . Maar daarnaast is het een mooie film om te kijken, met het laatste optreden van het duo Tracy/Hepburn. Poiter is ook in vorm; hoewel hij de rust zelve speelt kan hij ook als geen ander intimiderend boos worden.

    Tot nu toe nog geen slechte release (zowel qua film als qua kwaliteit) van dit label gezien. Ik heb nog wel To Sir, With Love liggen. En volgende maand zal ik de nieuwe 3 ontvangen waaronder 2 Carpenters...ik moet daarop wachten, want er zit een pre-order van een andere film bij die pas in februari uitkomt.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb mij prima vermaakt met Vampires, James Wood was lekker op dreef. Redelijk wat gore en grappige momenten. Zeker een aanrader!
    Maar ja, misschien ben ik te makkelijk want ook Ghosts of Mars viel in de smaak. Een beetje niveau Resident Evil, maar Milla Jovovich is een Oscarwaardige actrice vergeleken met Henstridge en Ice Cube in deze film . En toch voor mij de moeite waard. PQ was prachtig trouwens.
    Een lang interview met Carpenter is verdeeld over de schijfjes van de twee films, die moet ik nog bekijken.

  17. #42

    Standaard

    Aangekondigd voor 24 april



    Allen met een oplage van 3000 stuks
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #43

    Standaard

    Net The Front en Hardcore besteld. Ben benieuwd, vooral naar de laatste.

  19. #44

    Standaard

    The Front staat bij Amazon UK nog steeds op 22,59 pond, met nog slechts een week te gaan voor de release. Ik had verwacht en gehoopt dat de prijzen nou toch wel eens zouden zakken tot 12,99 pond.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    The Front staat bij Amazon UK nog steeds op 22,59 pond, met nog slechts een week te gaan voor de release. Ik had verwacht en gehoopt dat de prijzen nou toch wel eens zouden zakken tot 12,99 pond.
    The Front Is nu eindelijk gezakt. 14,99 pond is nu trouwens de prijs voor de Indicator releases, alleen die in het begin waren 12,99 pond (The Last Detail ook, maar die was uitgesteld).

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Aangekondigd voor 24 april



    Allen met een oplage van 3000 stuks
    Deze staan nu ook voor 14,99 pond bij amazon....goedkoper worden ze denk ik niet, dus sla je slag .

  22. #47

    Standaard

    Deze moeten nog even wachten. Wel Fat City besteld The Front is helaas weer in prijs gestegen. Gek word je van die prijsschommelingen!
    Laatst aangepast door BigLebowski : 20-03-2017 om 21:26
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Deze moeten nog even wachten. Wel Fat City besteld The Front is helaas weer in prijs gestegen. Gek word je van die prijsschommelingen!
    Ja, ik snap het ook niet. The Front is dus op 1 dag van 22,59 naar 14,99 en weer terug naar 22,59 gegaan . Lekker duidelijk.

  24. #49

    Standaard

    Inmiddels is The Front weer naar 14,99 gezakt. Gelijk maar besteld voordat hij weer omhoog schiet
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Inmiddels is The Front weer naar 14,99 gezakt. Gelijk maar besteld voordat hij weer omhoog schiet
    Hahaha, ja je moet er snel bij zijn.... Maandag komen de nieuwe weer uit; dus ik verwacht ze woensdag binnen te hebben. Ik heb meteen ook maar The Anderson Tapes besteld; ik lees er wisselende berichten over dus dat maakt mij weer nieuwsgierig.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •