Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 128 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Sinds de laatste post zijn deze uitgekomen:


  2. #52

    Standaard

    En deze zijn aangekondigd:








    En deze staan al op amazon.uk (nog niet aangekondigd):

    -The National Health
    -A Day in the Death of Joe Egg
    -The Reckoning
    -The Deadly Affair

    Deze stonden er even, maar zijn weer verwijderd (nog niet aangekondigd):
    -See No Evil
    -The Ray Harryhausen Collection 1955-1960
    -The Chase

  3. #53

    Standaard

    Hmm, weinig interessants tussen voor mij. Eigenlijk helemaal niets.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #54

    Standaard

    Die sinbads box komt er wel in bij mij. Dan kunnen mijn twiligjt times weg. Voor de rest niets interessants voor mij.

  5. #55

    Standaard

    Tot nu toe zat er geen echt teleurstellende release bij voor mij. Er zijn nu wel wat onbekende films bij, maar ik wil de gok wel wagen.
    Experiment in Terror is trouwens wel een aanrader hoor....zeker de scene in de garage ga ik nooit meer vergeten .

  6. #56

    Standaard

    geweldig label dit. Vrijdag hebben ze weer sale
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #57

    Standaard

    Ik ben langzaam maar zeker door mijn Indicator blu-rays aan het spitten. Ik heb er ondertussen aardig wat, en de kwaliteit is redelijk wisselend. Qua uitgave zelf is het niveau hoog, alles ziet er steeds wel erg goed uit (interessante boekjes en genoeg special features), maar de films hebben bij mij tot nu toe altijd wel een voldoende gescoord.

    Maar aan alles komt een eind. Het dieptepunt tot nu toe, en dat verbaasde mij wel omdat de eerste box erg vermakelijk was, is de tweede William Castle box, die bestaat uit Zotz, 13 Frightened Girls, The Old Dark House and Strait-Jacket. Het is natuurlijk allemaal smaakgerelateerd, maar 13 Frightened Girls en The Old Dark House krijgen de eerste onvoldoendes. 13 Frightened Girls is totaal anders dan verwacht (een soort tiener spionage flick met een erg flauw en saai verhaal) en The Old Dark House is, ja wat is het? Een parodie? Een mislukte poging tot humor met wat spanningselementen erin? Tom Poston helpt dan ook niet'; was hij in Zotz nog wel te pruimen, nu was hij dat niet. Er zitten wel wat goede koppen in, zoals Peter Bull, maar dat kan de film niet redden. Zotz zelf krijgt amper een voldoende, grappig om een keer te zien, maar ook wel flauw, ik zie mij de film niet nogmaals opzetten.

    De enige film die echt de moeite waard is, is Strait-Jacket. Ook echt wel door Joan Crawford, die Lucy speelt, een vrouw die na 20 jaar vrijkomt uit het gesticht nadat ze haar man en zijn lover heeft onthoofd met een bijltje. Er zit nog een leuke geschiedenis aan hoe de rol van haar filmdochter in handen kwam van Diane Baker, terwijl deze eerst voor Anne Helm was. Erg leuk is dan dat er een special feature in zit mét Anne Helm waarin ze het toelicht (haar versie althans). Kijk, dat zijn de dingen die ik wil zien in een special feature.
    Laatst aangepast door rogue : 10-06-2020 om 08:49

  8. #58

    Standaard

    Voor de liefhebber: als het goed is begint straks de flash sale bij de site van Indicator...

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor de liefhebber: als het goed is begint straks de flash sale bij de site van Indicator...
    Bedankt voor de tip! Ga ik nu alvast even heel hard huilen, omdat het mij vast een rib uit mijn lijf gaat kosten.

  10. #60

    Standaard

    Als ik effe mag zeuren. Ik had voor 30 pond in mijn mandje, komt er 10 pond bij aan verzendkosten. Dat was tijdens vorige sales ook al zo, dus geen verrassing. Maar helaas drukt dat best op de saleprijs. Ik ga er nog een nachtje over slapen.

  11. #61

    Standaard

    Gewoon boven de 200 pond bestellen, dan heb je geen verzendkosten .

    Het gaat hard, deze zijn al OOP:
    Age of Consent
    Castle Keep
    William Castle Volume One
    Missing
    Born of Fire

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben langzaam maar zeker door mijn Indicator blu-rays aan het spitten. Ik heb er ondertussen aardig wat, en de kwaliteit is redelijk wisselend. Qua uitgave zelf is het niveau hoog, alles ziet er steeds wel erg goed uit (interessante boekjes en genoeg special features), maar de films hebben bij mij tot nu toe altijd wel een voldoende gescoord.

    Maar aan alles komt een eind. Het dieptepunt tot nu toe, en dat verbaasde mij wel omdat de eerste box erg vermakelijk was, is de tweede William Castle box, die bestaat uit Zotz, 13 Frightened Girls, The Old Dark House and Strait-Jacket. Het is natuurlijk allemaal smaakgerelateerd, maar 13 Frightened Girls en The Old Dark House krijgen de eerste onvoldoendes. 13 Frightened Girls is totaal anders dan verwacht (een soort tiener spionage flick met een erg flauw en saai verhaal) en The Old Dark House is, ja wat is het? Een parodie? Een mislukte poging tot humor met wat spanningselementen erin? Tom Poston helpt dan ook niet'; was hij in Zotz nog wel te pruimen, nu was hij dat niet. Er zitten wel wat goede koppen in, zoals Peter Bull, maar dat kan de film niet redden. Zotz zelf krijgt amper een voldoende, grappig om een keer te zien, maar ook wel flauw, ik zie mij de film niet nogmaals opzetten.

    De enige film die echt de moeite waard is, is Strait-Jacket. Ook echt wel door Joan Crawford, die Lucy speelt, een vrouw die na 20 jaar vrijkomt uit het gesticht nadat ze haar man en zijn lover heeft onthoofd met een bijltje. Er zit nog een leuke geschiedenis aan hoe de rol van haar filmdochter in handen kwam van Diane Baker, terwijl deze eerst voor Anne Helm was. Erg leuk is dan dat er een special feature in zit mét Anne Helm waarin ze het toelicht (haar versie althans). Kijk, dat zijn de dingen die ik wil zien in een special feature.
    Indicator steekt minder goede films in een heel mooi jasje, maar er zitten natuurlijk ook pareltjes tussen. Ik ben i.i.g. fan en heb gisteren mijn order geplaatst!
    --

  13. #63

    Standaard

    Ik heb het audiocommentaar beluisterd van de originele Old Dark House (uitgegeven door MoC) verzorgd door Kim Newman en Stephen Jones. Ze hadden geen goed woord over voor de versie van Castle. Misschien leuk om die versie te belijken om het verschil te zien.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb het audiocommentaar beluisterd van de originele Old Dark House (uitgegeven door MoC) verzorgd door Kim Newman en Stephen Jones. Ze hadden geen goed woord over voor de versie van Castle. Misschien leuk om die versie te belijken om het verschil te zien.
    Ik sta dan niet alleen .

    Ik heb ook mijn eerste order geplaatst; wellicht komt er nog een tweede.

  15. #65

    Standaard

    Inderdaad nog een tweede order geplaatst, volgend jaar na de brexit zal het allemaal niet goedkoper worden dus nog toegeslagen....zijn weer een aantal LE's OOP, dus je moet er steeds snel bij zijn als je die wilt hebben.

  16. #66

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd welke je allemaal hebt besteld. Ik ben nu zelf ook even aan het kijken voor wat leuke titels
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik ben wel benieuwd welke je allemaal hebt besteld. Ik ben nu zelf ook even aan het kijken voor wat leuke titels
    Ik zeg alvast oeps, sorry......


















  18. #68

    Standaard

    Daaaaamn!!! Kun je nog eten komende maand?

    Dacht dat ík al gek deed, maar dat valt dus gelukkig wel mee!






    Reguliere uitgaves:
    Laatst aangepast door BigLebowski : 13-11-2020 om 12:13
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #69

    Standaard

    Hoe kunnen jullie deze mooie uitgave nu vergeten / over het hoofd zien?


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe kunnen jullie deze mooie uitgave nu vergeten / over het hoofd zien?


    Dat lijkt me een echt een verschrikkelijke film. Prachtige uitgave maar de film lijkt me dus een straf om naar te kijken. Mijn niet aflatende haat voor musicals is daar zeker debet aan.

  21. #71

    Standaard

    Spreekt mij ook niet aan.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Daaaaamn!!! Kun je nog eten komende maand?

    Dacht dat ík al gek deed, maar dat valt dus gelukkig wel mee!

    Ik wel, de kinderen niet . Ach ja, ik was niet van plan om veel te kopen tijdens black friday, er is simpelweg niet zo heel veel dat ik nu wil, dus haal ik liever nu wat wat ik wel wil. Zitten nog wel wat titels die ik wil maar die niet in de sale zaten (o.a. Roadgames, de Denzels, Watermelon Man) maar daar wacht ik dan nog even mee.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe kunnen jullie deze mooie uitgave nu vergeten / over het hoofd zien?


    Die ben ik niet vergeten hoor Marcel , die zit al bij een eerdere bestelling die ik had gedaan bij amazon en heb ik daar laten staan.

  23. #73

    Standaard

    De Dietrich box had je zeker ook al dan? Lijkt me wel een mooie set.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zeg alvast oeps, sorry......
    Ik heb je op BD voorbij zien komen, haha .

    Ik heb ook een grote order geplaatst, maar jouw bestelling overtreft alles.

    Ik wou de Marlene Dietrich and John Ford boxsets toevoegen, maar de sale is net offline gehaald.

    Hadden geen prioriteit, maar dat was waarschijnlijk de laatste kans om ze voor een mooi prijsje te krijgen. Denk niet dat ze het redden tot de volgende sale, en zo wel, dan koop ik ze toch niet i.v.m. de importkosten die wij vanaf januari moeten betalen.

    Straks maar eens een "priority" wishlist (UK boutique releases) maken en zoveel mogelijk importeren vóór de jaarwisseling.
    Laatst aangepast door roninpacino : 13-11-2020 om 13:20
    --

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dat lijkt me een echt een verschrikkelijke film. Prachtige uitgave maar de film lijkt me dus een straf om naar te kijken. Mijn niet aflatende haat voor musicals is daar zeker debet aan.
    OK, dat verklaart het. Bij mij is dus het tegengestelde het geval. Ik vind musicals geweldig, dus over deze beroemde verfilming hoefde ik niet lang na te denken. Ieder zijn meug, zo zie je maar weer.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •